Gå til innhold

Fiskesnakk


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei alle dere nydelige sjeler!

HAr som sagt ikke så mange ord for tiden.

Sommerferie. Deilig. Ferdig med den skolen for godt. Kommer ikke til å savne en eneste sjel i klassen, noe jeg tror er ganske gjensidig. Min herlige venninne i 2.klasse, kommer jeg til å holde kontakt med. Vi er nesten som tvillingsjeler, utrolig like. Fint å ha en sånn venn.

Avgangsfagene gikk greit.

Kunst og kulturhistorie: 6

Engelsk: 5

Drama: 5

Matte: 4

Kan evnt ta opp matten om det blir nødvendig.

Jeg har bihulebetennelse. igjen. Det er ikke mange ukene siden jeg ble frisk fra forrige betennelse. Har time til øre, nese, hals lege 5. juli, skal skylle bihulene. Glede meg noe helt ekstremt, har gått med potte tette bihuler i minst 1 1/2 år. Er ikke rart jeg har hatt mye hodepine, for å si det sånn.

Noe hjelp fra Ullevål eller psykiatrien i det hele tatt, ser dårlig ut. Noe blir det til slutt, om et par år om jeg er heldig virker det som :roll:

Men, men, jeg har det bra ellers :)

Skal snart til byen å møte en venninne. Frister ikke sånn altformye når jeg er syk med feber, men er liksom alltid noe i veien når jeg skal møte henne, så føler jeg må.

Får ikke trent i dag, er ikke frisk nok. Det irriterer meg. Må trene rundt 5 dager i uken. Har trent 3 allerede, så får det vel til likevel.

På mandag begynner jeg å jobbe. Kjøkkenhjelp Solvang sykehjem. Gleder meg.

Har tenkt på å kanskje begynne med volleyball ved siden av dansinga til høsten. Volleyball er gøy :)

:klem: og :dagensrose: til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med gode karakterer!! :klappe: Husker jeg syntes kunst-og kulturhistorie var vanskelig. Hadde en veldig spesiell lærer, mulig det hadde noe med det å gjøre... Du har i allefall forstått det, ser jeg :-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
:klem: Gratulerer med gode karakterer! Kjempekoselig at du skriver litt selv om du ikke føler deg så bra. God bedring.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flotte karakterer! :klappe: 4 i matte er jo flott! :Nikke: (verre er det med meg som endte opp med 3...).

Oi, det var mye trening! 5 dager i uka! Har du litt treningshumør som kan smitte over på meg? :wink:

Ha en flott St. Hansaften og riktig god bedring!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempe karakterer jo vennen min - så flink du er :kyss:

Enig i at det er en skam at de som trenger hjelp ikke får det! Det burde jammen ikke ha vært sånn nei!

Ønsker deg en god dag i dag og en riktig så fin helg!

Stor klem fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Dansing og volleyball! Så gøy! :-D

Hadde du en fin St.Hans? Ble det grilling?

Vi var nede ved sjøen i finveret, skjønnnt :-D

Kose deg masse i helga!! :klem:

GOD HELG!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Bihulebetennelse er vondt. Håper du får tatt knekken på den.

Jeg kan ikke forstå at du ikke skal få hjelp. Det er greit at du er flink og rolig og alt det der, men flinke piker blir dessverre ikke alltid hørt. Håper noen orker å stå på videre for deg.

Gratulerer med gode karakteret - det er godt jobbet,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Bihulebetennelsene skal det bli en slutt på nå, har time hos øre, nese, hals lege 5.juli for skylling av bihulene. Det skal bli godt, slitsomt å gå rundt med tette bihuler nesten konstant og mye vondt i hodet.

Var på fest i går, første gang på veldig lenge at jeg har hatt det ordentlig gøy på fest. Var helt perfekt påvirket av alkohol, ikke for full, men fortsatt ganske brisen. Ble mye surr med han som før er nevnt som nestenkjæresten. Vi har vært mer enn gode venner en lang stund nå, mange måneder, men vi er ikke sammen. Jeg har ikke lenger de rette følelsene for han til det heller. JEg aner ikke hvordan han tenker om det, han har aldri sagt noen ting om det. Vi kysser ikke når vi er sammen edru, om vi kysser er det på fest sånn en gang i måenden eller noe. Vi har aldri snakka om det vi har mellom oss. Ganske kinki situasjon.

Men i går skjønte jeg at han har litt mer følelser for meg enn jeg trodde. Ble litt flørting mellom meg og en annen fyr, vi gikk ned og satt der og prata litt og sånt, litt nussing som ingen så. Stian syntes det var veldig rart at både han fyren og jeg var borte. Da jeg så på mobilen min, hadde jeg fått melding hvor det stod at han dro hjem. Skikkelig intriger, venninna mi er litt interessert i denne fyren også. Jeg dro hjem til han som før var nestenkjæresten, men vi klarte ikke helt å snakke om oss, ble bare litt småhinting som sa at vi begge visste at vi aldri kom til å bli sammen.

Surr! Denne andre fyren er tydeligvis veldig interessert i meg. Han er en hyggelig fyr, men jeg vet ikke om jeg klarer å såre han som var nestenkjæresten så mye akkurat nå. Nei huff, får se. Nå skal jeg jo til Hellas om 9 dager også.

Men jeg har det veldig bra ellers, det er så deilig :)

Lillesky: treningsmotivasjon sendes :wink:

søndagsengel?: Tror læreren har veldig mye å si i det faget, ettersom det er MYE stoff på ett år. Min lærer snakka seg alltid bort, hun lever for dette faget. Vi fikk ha med notatark på alle prøvene, det var derfor jeg fikk 6 på de. Uten arket hadde det vel blitt en 3'r eller no :ler:

Fighter: takk :klem:

Sukkerert: :vinke:

Monnshadow: ja det er jo egentlig det. vi har søkt plass nå i et halvt år. Brev fra fylkesleger, overleger og det som er om at det skal skje noe snarest, bla bla bla. Det er mest pga en liten drittsekk ved navn Per Isdal ved Ullevål sykehus som er grunnen til at det ikke skjer no. JEg har mer eller mindre gitt opp å få hjelp, er så slitsomt å gå og vente og håpe.

Men ja, helsesystemet er en ekstremt stor skam. Det har jeg MANGE eksempler på, ikke bare når det gjelder meg selv.

Charmina: :klem:

Dark Angel: Hadde en veldig fin St.Hans ja. Grilla sammen med mamma og var sammen med han som før ble kalt nestenkjæresten og så på the 4400.

Lurven: Det gjør jeg vettu :)

Escada: Er det ikke herlig med helg? :)

Rhiakath Du må ikke bekymre deg for meg. Jeg har det veldig bra jeg, om man ser bort fra SF. Veldig glad i deg :hjerte:

Bettie: Takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...