Gå til innhold

Fiskesnakk


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

God tur til Hellas! Der er det så fint! Sørg for å bade, smøre deg godt, kjøpe noen fine greier og stort sett bare ha det fantastisk deilig! Heldiggrisen Fisken! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Fisken!

Vet jeg ikke har vært innom i det siste, men jeg prøver å komme meg til en PC ved jevne mellomrom for å gi liv fra meg i dagboken.

GOD TUR TIL HELLAS!!!! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest -Mina-

Heia vennen :klem:

Håper du har det super fint!

Vi må møtes igjen snart,eller en gang før skolen begynner,om du vil?

Glad i deg :hjerter:

*klemmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen hjem igjen.

Håper du har det bra.

Regner med et lite referat fra turen når du har fått hvilt deg litt.

Ha en riktig god fredagskveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takker :)

Hadde en fin Hellas-tur, selv om den ikke ble helt som jeg hadde tenkt meg. DEt var noe som 8. eller 9. gangen jeg var på det stedet. Merket godt at det ikke helt er meg lenger, henge med den gjengen jeg alltid har gjort. (de samme kommer tilbake hvert år.)

Har veldig god kontakt med flere av guttene, men de fleste jentene er yngre enn meg, og jeg merker at det som står i hodene på dem er å drikke seg fulle, rote rundt og ha sex med gutter. (Selv om de bare har hatt sex noen få ganger før - i fylla.)

Merker at jeg er litt vel ferdig med de greiene der.

Men altså, hadde det jo veldig fint, da. Hellas, sol og sommer, hva mer kan man forlange :)

Blir veldig lei av maten etter noen dager, er ikke veldig variasjon i middagene der. Herlig å komme hjem til melk, brunost, knekkebrød og taco.

Møtte en herlig gutt der nede, som selvfølgelig var fra Trondheim.

Drar til Lillehammer i kveld (bestemor) og tar toget derfra oppover til Trondheim i morgen tidlig. Skal først og fremst besøke en venninne av meg som flyttet dit nå på lørdag, men også denne gutten. Det blir koselig.

Kommer tilbake på søndag, vet ikke om jeg får noen mulighet til å komme innom KG før det. Hvis ikke; ha det fint alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...