Gå til innhold

Fiskesnakk


-Fisken-

Anbefalte innlegg

hei fisken

Så flott at du hadde det hyggelig på festen, at du moret deg.

Det er ikke lett å skulle ta hensyn alle veier. Husk at du også skal ta hensyn til deg selv.

Godt at du snart skal på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bettie, Fighter og Charmina: :klem: :dagensrose: :klem2:

Hatt en veldig fin dag. Vært sammen med pappa, hjemme hos han - uten stemoren min. Det må være første gang på årevis.

Sett på film med han som før var nestenkjæresten i kveld. Vi snakket ikke noe om oss, men det er vanskelig. Vi har aldri sagt et ord om hva det er mellom oss i det hele tatt. Nei huff, får ta det som det kommer. Skal møte gutten fra festen i morgen.

Gleder meg til å begynne å jobbe. Gjør meg ikke noe at jeg må opp halv syv, vil liksom gjøre noe. Har ikke kjedet meg denne uken som har vært, men vil gjøre noe ordentlig. Vanskelig å forklare.

Kommer ikke til å bli vanskelig å stå opp i morgen tidlig i alle fall :)

Snakket lenge med en gammel venninne på telefonen i sta. Veldig koselig. Merker jeg savner henne. Hun blir så fjern når hun har kjæreste, er bare med han hele tiden. Får dra henne vekk fra han en gang i blandt i alle fall.

Hellas nærmer seg med stormskritt - merker jeg gleder meg skikkelig.

Natti natt :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei sweety!

Så kos at du fikk en fin stund med pappsen alene da!Det er sikkert godt iblant!

Håper det går fint på treffet med han fra festen :)

Her regner det - håper det er bedre hos deg!

Klems fra Charmina :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Charmina og Bettie :vinke:

Jeg begynte å jobbe i dag. Det var egentlig veldig deilig. Arbeidsdagen gikk fort, plutselig var klokka halv fire.

Dro hjem, skiftet, dro på trening. Kom hjem igjen, spiste middag, slappet av en halvtimes tid, før jeg ble hentet av gutten fra festen.

Hadde det veldig koselig. Dro først til en strand hvor vi satt og så utover vannet og pratet. Etterpå dro vi hjem til han og så litt på tv. Litt etter at han hadde kjørt meg hjem, ringte han, men jeg hørte ikke telefonen. Fikk melding hvor det stod at han hadde kost seg veldig i dag, at han ikke hadde hatt det sånn på lenge.

Jeg hadde det veldig koselig jeg og, men jeg vet fortsatt ikke helt. Jeg føler meg nesten "utro" ovenfor han som før var nestenkjæresten, selv om jeg ikke har noen forpliktelser ovenfor han. Vi er egentlig bare gode venner, om han vil noe mer, har han hatt 3 måender på seg til å si ifra. Likevel gjør det vondt.

Denne nye gutten.. Jeg vet ikke om jeg kan bli forelsket i han. Han er veldig søt og hyggelig, det er han, men jeg er så skrekkelig kresen, liker ikke den siden ved meg.

Uansett, jeg vil ikke innlede noe forhold nå rett før jeg drar til Hellas. Skal være borte i over to uker, vil kose meg når jeg er der, ikke gå å savne en kjæreste hjemme i Norge.

Nei, får se hva som skjer. Skal til en veldig god venninne etter jobb og trening i morgen, snakke litt. Blir fint å dele tankene med en som kjenner meg godt.

Nå skal jeg opp om under 6 timer, så nå må jeg komme meg i seng.

Natti :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra karakterer, Fisken! Håper du blir frisk snart. :)

Misunner Hellas turen din kjempemye. :tunge1: Aldri vært der før men vil veldig. Elsker å reise.

Håper du får en fin kveld. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiden går ofte rask når man jobber. Så hyggelig at du hadde en kos kveld. Er nok lurt å ta det pent til du har vært på ferie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Så fint å lese at du har det bra for tiden. Det fortjener Fisken min :klem:

Håper du får en fin fredag, og kos deg masse i finværet :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Bare hopper innom og sier GOD SOMMER, jeg! Så da var det gjort.

Også får du ha en fortsatt fin helg i samme slengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, håper du blir frisk og at du får en super tur til Hellas! :) Jeg har hatt det lille jeg skal ha av ferie, og ser fram til å jobbe litt. :)

Hva jobber du med i sommer?

:):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei folkens!

Mye å gjøre i det siste, har ikke blitt så mye datatid. Har jobbet vanlig arbeidsdager på Solvang sykehjems kjøkken. Vi har ansvaret for å lage mat til over 1000 mennesker. Hektisk, slitsomt, kjedelig til tider, mye av det samme, men helt ok, også blir det jo penger. Er i bevegelse hele tiden, er helt utslitt når jeg kommer hjem fra jobb, så har ikke blitt så mye trening den siste uka.

Hadde en veldig fin helg, vært alene hjemme. Kino på fredag, gigantisk 18 årsdag på lørdag, pakking, stranda og film med bestekompisen i går, drar nemlig til Hellas i morgen! :D :hoppe:

Litt vel mye surr med gutta i det siste. Han som har vært nestenkjæresten snakker ikke med meg, en annen er kjempeforelsket i meg, en tredje, som jeg var sammen med for litt over et år siden, er inne i bildet igjen, pluss en til som er litt interessant :ler:

Nok å velge mellom på den fronten for tiden i alle fall, men om jeg vil ha noen av dem, det er en annen sak. DEt har seg sånn at fisken er ekstremt kresen.

Skal bli deilig å reise bort fra alt surr og tull. Han der nestenkjæresten er 3 år eldre enn meg, han er 20, likevel oppfører han seg som en liten drittunge. Aner ikke hva det er han er sur for en gang, og da hjelper det fint lite at han ikke svarer på meldinger eller på msn, noe han alltid gjør ellers.

Gutter altså :ler:

Litt hektisk her nå med pakking, men synes egentlig det er litt koselig. Gleder meg veldig til å dra i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...