Gå til innhold

Fiskesnakk


-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Jeg vet akkurat hvordan du har det, men det går over vennen min. Og snart kommer jo mammsen din hjem og alt :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stikker bare innom med en :klem: og sier god bedring. Beklager at jeg ikke er inne så mye, men jeg har så dårlig tid nå som det er eksamens tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så mange koselige hilsner! :)

Gjør meg glad sånn på morgenkvisten.

Jepp, er syk, har vært det i 1 1/2 uek nå. bihulebetennelse. Antibiotika har ikke hjulpet det heller.

Men jeg er glaaaaaad!!!!

Kom ikke opp til eksamen skriftlig!!!!

De i klassen min som kom opp, kom opp i hørelære. Hadde jeg kommet opp i det, hadde jeg virkelig fått problemer.

Men kommer vel sansynligvis opp i muntlig, vet ikke helt hva jeg synes om det. Masse ekle fag å komme opp i på musikklinja.

Men, men, må ikke ta sorgene på forskudd.

Har vanlig skoledag, det er litt kjipt.. Men uansett mye bedre enn eksamensøving til hørelære. Tror vi får fri onsdag og torsdag ettersom det er eksamner her da.

Går forhåpentligvis fort frem til helgen.

På lørdag skal jeg på "fest" på Langøyene, alle fra musikklinja og sikkert mange fler skal dit. Det blir koselig :)

Var på kino i går, så Hitch. Utrolig søt film!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria: takk! :D

Nettopp hatt drama. Er ikke fan av det fagt, er egentlig mest leking. Fikk 4 til jul, hadde håpet på 5 nå. Men neida, læreren sa jeg lå på en sterk 4.

-Det hjelper jo ikke så mye, svarte jeg.

-Å, hadde du trengt noe mer?

-Ja, må ha så gode karakterer som mulig for å komme inn på Fagerborg.. (noe som ikke er helt sant)

Litt bla bla bla frem og tilbake.

-Ja, men Fisken, jg skal se hva jeg kan gjøre, snakke litt med de andre lærerene og sånne ting.

Håper virkelig jeg kan få 5! DEt er avgangsfag, trenger jo virkelig bra karakterer.

Huff, håper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest baby-E

heisann vennen!

Så bra du ikke kom i skriftlig da!! Krysser fingrene for det sammme i muntlig! Når far du svar på det da?

Så håper jeg du snart blir frisk!!! :trøste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesta

Krysser fingrene for 5! :dagensrose:

Takk for gode ord i d-boka mi.. Du er snill :klem:

Håper du har en fin dag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baby-E: Takker og bukker :bukke:

Vi kan komme opp to ganger, tror første er 10.juni, andre noen dager senere.

Dark Angel: tænk ju :klem:

Saeria: takk takk :)

Bettie: ja, håper det.

Tror faktisk jeg begynner å bli frisk. Utrolig deilig! Var og trente i sta, gikk veldig fint, og hadde fortsatt energi til å gå tur med Emma etterpå.

På skolen derimot, var jeg ikke så veldig bra. Tror jeg er bedre om kvelden egentlig.

I morgen skal jeg ta CT av bihulene. Greit å få sjekka det.

Skal i bursdagen til en veldig god venninne av meg på fredag, det blir koselig.

Så var det disse gutta, da :ler:

Blir aldri klok på dem. Han som er nevnt som nestenkjæresten.. Han blir det nok ikke noe med. Funnet ut at vi har altfor ulike interesser, såpass mye at det kræsjer. Han er kun interessert i biler og råning, jeg liker å trene, se filmer, gå på café, turer i skogen (han hater å gå tur) gå i parken og sånne ting. Han er ingen sånn gutt.

Vet ikke om han merker noe på meg, han gjør vel det. Vi snakker like mye sammen som før, og er sammen ca en gang i uka. Tror ikke det ligger altfor mye følelser der fra hans sin side heller, da hadde vi vært sammen nå. Har jo faktisk vært på "dealen" (gud det høres så tragisk ut) i over to måneder. Er vel mest det der med å ha en, en å sende meldinger med og sånne ting. JEg merker veldig godt at jeg trenger det, at det gjør meg glad og hverdagen lettere, selv om jeg ikke er forelsket i han.

Har møtt en annen på nettet, har møtt han i virkeligheten én gang, men får se. Vet ikke om han er noe for meg.

Nei huff, det er liksom alltid et eller annet med de der gutta. Jeg vil ha en, nå! :evil:

Men så var det dette med å være kresen, da.

Ekke lett :ler:

Nå er det tid for å hoppe i loppekassa med en kopp te.

Sov godt alle sammen :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

-Hvordan vet Saeria at hun begynner å bli gammel?

- Når hun leser i Dagbladet at nå er man på dealer'n, og det er laaangt fra å date eller være sammen. :ler:

Når jeg var tenåring, (jeg regner meg for å være ung ;) ) så var man enten sammen, eller ikke. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Hvordan vet Saeria at hun begynner å bli gammel?

- Når hun leser i Dagbladet at nå er man på dealer'n, og det er laaangt fra å date eller være sammen. :ler:

Når jeg var tenåring, (jeg regner meg for å være ung ;) ) så var man enten sammen, eller ikke. :ler:

Ja, ikke sant, det burde fortsatt vært sånn, mye enklere!

Men vi har vel egentlig vært på date-stediet i flere måneder.

fy så kaldt det er!

SAtt på skolen i sta med pledd rundt hele meg, hutra og hakka tenner. Sikkert ikke mer enn rundt 16 grader i klasserommet :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coral
-Hvordan vet Saeria at hun begynner å bli gammel?

- Når hun leser i Dagbladet at nå er man på dealer'n, og det er laaangt fra å date eller være sammen. :ler:

...Og det samme tenkte Coral :ler: Leste det i Dagbladet jeg også, og tenkte :o Her har visst ting skjedd siden "min" tid! Og er ikke sååå gammel jeg heller :wink:

Det ordner seg nok mht gutter Fisk, det er jeg helt sikker på! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...