Gå til innhold

Fiskesnakk

-Fisken-

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper også for din del at du får plass i Fredrikstad. De har, etter det jeg kan forstå, gode resultater der. Du har jo ventet lenge på mulig plass der, har du ikke?

Ønsker deg lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Endelig får du hjelp Fisken, så utrolig godt å høre :klem:

Håper virkelig det går din vei nå og ønsker deg uendelig masse lykke til :dagensrose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei og :klem: til alle sammen.

Jeg er ikke på sykehuset. Det er så mye frem og tilbake, jeg passer ikke inn noe sted. En blanding av bulimi og anoreksi er noe man har lite kunnskap om her i Norge. Ble sendt hjem fra der jeg kom på mandag, jeg var ikke "gal" nok.

skal til ny samtale på fredag. Aner ikke hva som skjer. Har søkt om plass nå i over 5 måneder, ingenting skjer. Selv ikke etter ørten klager, unnskyldning etter unnskyldning osv.

Begynner å bli ganske lei nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det er så typisk. Man faller mellom to stoler, og ingen vil stå fram og ta ansvaret. Håper det ordner seg for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd, Fisken. Håper de ser forbi den flinke fasaden din, og snart tar deg på alvor når du så tydelig ber om hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

At det går an, og når man selv ber om hjelp. Hipp hurra for Norge :evil:

Håper virkelig de tar deg på alvor og at du får den hjelpen du trenger snart Fisken :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk :)

Det er jo helt sykt hele opplegget. Mamma har til og med overdrevet så mye at hun har sagt hun er redd for at jeg skal skade meg eller ta masse piller for å bli lagt inn, at jeg er så desperat. Likevel skjer det ikke noe.

Hvorfor er noen på forumet her så slemme? :-(

Sikter til tråden om Top Model USA. Vet jeg ikke burde ta meg nær av det, men blir lei meg likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er noen på forumet her så slemme?  :-(  

Sikter til tråden om Top Model USA. Vet jeg ikke burde ta meg nær av det, men blir lei meg likevel.

:trøste:

Synes det var å gå over streken og. Skjønner ikke hvorfor hun tok seg så nær av det jeg.

Enkelt klarer vel bare ikke konseptet av å si ifra på en snill måte. :roll:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trøste:

Synes det var å gå over streken og. Skjønner ikke hvorfor hun tok seg så nær av det jeg.

Enkelt klarer vel bare ikke konseptet av å si ifra på en snill måte. :roll:

:klem:

helt enig.... :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det i morgen du skal tilbake til en ny samtale? Jeg håper virkelig at det ordner seg for deg, for å gå å vente på et eller annet - det er slitsomt. Det gjør ikke noe om moren din overdriver litt, for det er det hjulet som piper som blir smurt.

Det er alltid noen som ikke har lært vanlig forlkeskikk. Det går an å si i fra om det meste bare det gjøres på en all right måte.

Skal krysse fingrene for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...