Lille Ballerina Skrevet 9. juni 2005 #5701 Del Skrevet 9. juni 2005 Hei! Lurte på om du kanskje visste et sted på nettet hvor de selger relativt billig dansetøy som feks drakter, strømpebukser, myksko etc. Leter meg blind i dyre butikker her jeg Det må da finnes noen som ikke ruinerer en stakkars student! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bustetroll Skrevet 10. juni 2005 #5702 Del Skrevet 10. juni 2005 vennen. hvor er du? Jeg har tegnet en portrett tegning av deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. juni 2005 #5703 Del Skrevet 10. juni 2005 Korrrr e du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. juni 2005 Forfatter #5704 Del Skrevet 10. juni 2005 Oi da. Litt vel lenge borte fra dagboken min. Jeg har liksom ikke hatt noe å skrive. Ordnene har vært der, men de ville ikke ut. Eneste jeg har klart å skrive i, er dagboken jeg skriver i får hånd. Men nå er jeg tilbake! Det går greit med meg. Vært litt frem og tilbake på skolen, blitt utrolig sint på et par lærere og litt sånt. Lørdag var en veldig liten suksess, skulle på byen, men kvelden ente på do. Jeg hadde kjøpt en halv liter vodka, og en venninne skulle få litt av mg. Det førte til at jeg ikke fikk med meg hvor mye jeg drakk, og vips! hele flaska var borte. Jeg hadde drukket 2,5 dl vodka og en 1/2 liter 4,7% cider. Altfor mye for meg. JEg var visst helt borte fikk jeg høre. Spøy og spøy. Ikke noe moro. Var i finfin form dagen etter, var og trente og greier HAr blitt veldig flink til å trene, trener minst 5 ganger i uken nå. Går mest i styrke, jeg har fått de fine armene Skolen er ikke bare dritt. Jeg har fått fjernet 10 dager og 22 timer fra fraværet mitt. Søknad og legeerklæring. Nå ser det ialle fall litt bedre ut. Standpunkten min i engelsk blir 5. Fikk 3 til jul, men har nå byttet lærer. Hun vi har nå kunne ikke skjønne hvordan jeg fikk 3, som hun sa, den forrige læreren må ha hatt veldig mye imot meg. Noe som var sant. Fikk ikke en eneste 3'r på noen prøver, likevel fikk jeg det på kortet. Får 6 i kunst og kulturhistorie som også er avgangsfag. 4 i matte er jeg veldig misfornøyd med, men kan evnt ta det opp siden om det blir et problem. Får 4 eller 5 i drama. Blodprøvene mine ser ikke så fine ut. Jeg er underernært, har lavt stoffskifte, lave b12 verdier, pluss pluss. Skal sansynligvis legges inn på Ullevål noen dager neste uke. I dag skal jeg til samtale med han ene legen. En kjempestor og :dagensrose: til dere alle som har holdt liv i dagboken min! Dere er mine små engler Bustis: gleder jeg til å se portrettegningen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 10. juni 2005 #5705 Del Skrevet 10. juni 2005 Ååååhh, så koselig å se deg tilbake! Grattis med mange fine karakterer! Du er så flink! Så nå blir det sykehuset next? Håper du slipper å være så alt for lenge, og at de får verdiene dine på rett kjøl igjen. Jeg var sikkert også, om ikke underernært, så veeeldig på grensen da jeg var tenåring, men nå må det litt trening til for at jeg ikke skal få for mye av det gode på kroppen. Har vært slapp med treningen i det siste. Jeg har vært på ferie, hatt eksamen, flyttet, og snart er det mere eksamen...men etter det er både jeg og hu jeg trener med klar for ny innsats. Håper dagene som kommer blir fine for deg, søte, lille fisken vår. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iingvild Skrevet 10. juni 2005 #5706 Del Skrevet 10. juni 2005 Hei Fisken! Sender deg store klemmer. Mange luftboller og ventekaker. Tenk, rundt et år siden fiasko-treffet i fjor sommer. Tid for gjentakelse? Håper du får slappet av i helga. Imponerende karakterer når du har vært så mye dårlig som du har vært. Stå på vidre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 10. juni 2005 #5707 Del Skrevet 10. juni 2005 Uff, ikke noe særlig med sykehus :-( Fikk selv en sykdom for fire år siden som gjorde at væskebalansen og elektrolyttverdiene hoppet opp og ned. Håper du blir bedre snart. :trøste: *sender blir bedre tanker* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 10. juni 2005 #5708 Del Skrevet 10. juni 2005 Så flotte karakterer du har. Gratulerer. At blodprøvene ikke var så bra, er ikke flott, men de henger jo sammen. Underernæring fører ofte til lavt stoffskifte, for kroppen går jo på sparebluss. Du trener jo ganske mye, vet du. Synd at du må på sykehuset, men der vil de jo ta vare på deg. Du trenger kanskje det nå? Ønsker deg en god fredagskveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 10. juni 2005 #5709 Del Skrevet 10. juni 2005 Gratulerer med fine karakterer fisken min Også må du ha en flott helg :blomst_opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. juni 2005 #5710 Del Skrevet 10. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 10. juni 2005 #5711 Del Skrevet 10. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 11. juni 2005 #5712 Del Skrevet 11. juni 2005 Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Ballerina Skrevet 11. juni 2005 #5713 Del Skrevet 11. juni 2005 :trøste: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
samboer87 Skrevet 13. juni 2005 #5714 Del Skrevet 13. juni 2005 tenker noen tanker for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charmina Skrevet 13. juni 2005 #5715 Del Skrevet 13. juni 2005 Innom med en god klem. Håper det ordner seg på sykehuset!Du må bli bra igjen min venn! Klem fra Charmina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bettie Skrevet 13. juni 2005 #5716 Del Skrevet 13. juni 2005 Bare innom med en oppmuntringsklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #5717 Del Skrevet 13. juni 2005 DEre er jo så nydelige da! I morgen får jeg plass på sykehuset. Vet ikke hvilken avdeling eller hvor lenge jeg skal være der. Håper på at jeg får komme på Capio i Fredrikstad. Det jeg skal legges inn for, er mest av alt spiseforstyrrelsen, som har gjort at jeg har fått lavt stoffskifte og det som er. Håper jeg får tilgang på data og internett mens jeg er der. Hvis ikke, hade så lenge alle sammen, kommer til å savne dere :dagensrose: til alle som er innom dagboka mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 13. juni 2005 #5718 Del Skrevet 13. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 14. juni 2005 #5719 Del Skrevet 14. juni 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juni 2005 #5720 Del Skrevet 14. juni 2005 Tenker på deg! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå