Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
For et par dager siden ble brudekjolen min levert på døra. Jeg er superfornøyd. :hoppe: Til en pris av 1050 kr kan jeg ihvertfall ikke si meg misfornøyd. Stoffet er nydelig, og det er selve snittet i kjolen også. Jippi!

Mvh Yvonne :heiajente:

Så bra du er fornøyd :) Jeg prøvde kjolen min igjen igår og hadde det ikke vært for at det var paljetter på kjolen (som får den til å virke billig) så hadde jeg vært mer fornøyd.. Uff.. Jaja. Kan jeg se bilde av kjolen din igjen Yvonne?

Skrevet
Åh, så leit, det var dumt da. :(

Ikke helt lik den kjolen jeg linker til nå, men ikke sånn fryktelig ulik:

http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewI...em=230233167412

Det var omtrent akkurat sånn jeg ønsket at min skulle se ut.. :( Jaja. Kan jo være noen som ønsker å kjøpe den.. *Lurer på om paljettene er enkle eller vanskelige å fjerne....*

Skrevet

Du kan kanskje prøve å få en syerske eller noe til å se på det? Det er faktisk litt paljetter på min og, men ikke paljetter paljetter, om du forstår (:ler:). De ser mer ut som perler om jeg får si det slik.

Skrevet

Vil bare komme med et lite apropos til dere som handler endel ting i utlandet :) Den norske krona er svært svak nå, og det er egentlig lite økonomisk å handle nå. Tenker på de av dere som har flere måneder (noen også flere år) igjen til bryllupet. Det kan lønne seg å vente en stund, regner med kronekursen styrkes utover i 2009.

Lykke til! :)

Skrevet
Vil bare komme med et lite apropos til dere som handler endel ting i utlandet :) Den norske krona er svært svak nå, og det er egentlig lite økonomisk å handle nå. Tenker på de av dere som har flere måneder (noen også flere år) igjen til bryllupet. Det kan lønne seg å vente en stund, regner med kronekursen styrkes utover i 2009.

For de som gifter seg på vårparten så lønner det seg uansett.. En tiara på ebay kan koste fra 10 kr og oppover, en tiara i norge er fort 2-300 kr..

Skrevet
For de som gifter seg på vårparten så lønner det seg uansett.. En tiara på ebay kan koste fra 10 kr og oppover, en tiara i norge er fort 2-300 kr..

Tenkte mere på dem som ennå har en god stund til bryllupet (som jeg nevnte i innlegget mitt), og kanskje også på dem som bruker litt mer enn 10 NOK, feks de som kjøper seg kjole osv.

Skrevet (endret)

Jeg kjøpte min kjole nå, selv om det er 2 1/2 år igjen til bryllupet. Grunnen er enkel: jeg sparte 10 000 kr på kjøpet. Et slikt kupp kunne jeg ikke la gå fra meg, ikke når det er drømmekjolen det er snakk om. At jeg betalte 1050 kr, til tross for svak krone, gjorde meg ingen verdens ting, jeg tjener på det uansett.

Endret av Yvonne
Skrevet

Hei allesammen:)

Ja det er flere som er blitt hekta på ebay :fnise:

Jeg har handla en masse ting der førr men det har mest vart "mindre" ting. Men no har jeg tenkt og kjøpe min brudekjole der. Jeg har funnit to forskjellige men jeg har litt vanskelig for og bestemme meg for hvem av dæm jeg ska bestille :forvirret:

Hvem syns dere er finest??

denne

eller denne

Gjest Gjest Pupsilure
Skrevet
Det var omtrent akkurat sånn jeg ønsket at min skulle se ut.. :( Jaja. Kan jo være noen som ønsker å kjøpe den.. *Lurer på om paljettene er enkle eller vanskelige å fjerne....*

Hei, har slettet meg jeg... Men følger med i tråden allikevel :nigo:

Jeg ville prøvd å fjerne paljettene :jepp: hvis du kunne brukt kjolen da. Mine paljetter kan hvertfall lett fjernes.

Jo mer jeg ser på kjolen min, jo mer fornøyd blir jeg! Den er virkelig nydelig :) Så jeg tror jeg ville sendt den tilbake hvis jeg var deg, KittyBambi... Hvor mye koster frakten da? Og hvis du er veldig skeptisk til å bestille en ny brudekjole derfra, kan du jo bytte den til en selskapskjole, i en annen farge, så har du det til en senere anledning :) Og heller kjøpe brudekjole i Norge. Jeg vurderer å kjøpe en kjole til, som kan brukes til selskaper. Er så fornøyd :)

Gjest Gjest pupsilure
Skrevet

Ååå, jeg burde aldri begynt å titte på brudekjolene igjen... Nå fant jeg en kjole jeg liker bedre enn min egen..... Det var akkurat en slik jeg lette etter i utgangspunktet. Her er den . Skal jo gifte oss i Paris, og ville ha en kort kjole, men det fikk jeg ikke. Fant ingen da jeg skulle kjøpe. Den kjolen der ville vært perfekt på meg, i Paris :sukk:

Skrevet

Så utrolig kjipt! Hva gjør du nå da - beholder den gamle eller kjøper ny?

Jeg har ikke tenkt mer på om jeg skal sende kjolen tilbake eller droppe det. Føler det er mer stress å sende den tilbake, vente på ny osv enn evt å prøve å selge den på nettet selv. I verste fall får jeg pengene tilbake om ikke jeg får profitt (satser jeg på).

Blir så sliten av det kjolestyret (all prøvingen ved siden av i salonger også...) Er litt mye for meg for tiden (bestemoren min er dårlig bl.a), så tror jeg kanskje drøyer litt med kjolen og heller ser meg rundt etter en annen. Har en til 2500kroner avholdt fra Lillys kolleksjon, så det er bra :) Må bare bestemme meg litt, hehe.

Hvorfor slettet du deg forresten?

Skrevet
Hei allesammen:)

Ja det er flere som er blitt hekta på ebay :fnise:

Jeg har handla en masse ting der førr men det har mest vart "mindre" ting. Men no har jeg tenkt og kjøpe min brudekjole der. Jeg har funnit to forskjellige men jeg har litt vanskelig for og bestemme meg for hvem av dæm jeg ska bestille :forvirret:

Hvem syns dere er finest??

denne

eller denne

Den første! Den siste er litt voldsom spør du meg... Har du tenkt å ha den røde versjonen?

Skrevet
Den første! Den siste er litt voldsom spør du meg... Har du tenkt å ha den røde versjonen?

Ja jo mer jeg ser på disse kjolerne så blir det nokk den første. Jeg er ganske mørk så jeg trur den røde versjonen passer meg best. Har tenkt og ha en spansk inspererad frisyr til.... Trur det blir fint :nigo:

Gjest Pupsilure Gjest
Skrevet
Så utrolig kjipt! Hva gjør du nå da - beholder den gamle eller kjøper ny?

Jeg har ikke tenkt mer på om jeg skal sende kjolen tilbake eller droppe det. Føler det er mer stress å sende den tilbake, vente på ny osv enn evt å prøve å selge den på nettet selv. I verste fall får jeg pengene tilbake om ikke jeg får profitt (satser jeg på).

Blir så sliten av det kjolestyret (all prøvingen ved siden av i salonger også...) Er litt mye for meg for tiden (bestemoren min er dårlig bl.a), så tror jeg kanskje drøyer litt med kjolen og heller ser meg rundt etter en annen. Har en til 2500kroner avholdt fra Lillys kolleksjon, så det er bra :) Må bare bestemme meg litt, hehe.

Hvorfor slettet du deg forresten?

Ok, da ville jeg nok tatt den fra Lilly ja :jepp: Det var jo ikke dyrt da! :) Det er jo godt mulig du får solgt kjolen din på finn, og hvertfall får igjen det du betalte. Tror jeg ville lagt den ut med en gang jeg. Så ser du om du får noen respons. Koster vel ikke mer enn ca 25 kr for en annonse :)

Jeg gidder ikke å kjøpe ny, selv om jeg elsker den nye jeg fant. Det er ikke SÅ viktig for meg. Men litt irriterende er det jo :) Eventuelt fikk jeg lyst til å kjøpe den i en annen farge og bruke den til noe annet. Har få fine kjoler.

Jeg slettet meg fordi jeg følte at jeg hadde skrevet så mye personlig som ville gjøre meg lett gjenkjennbar (giftemål i paris, spesiell utdannelse, jobb, alder, bosted, en operasjon jeg nylig hadde osv. ) Og jeg vil ikke at noen jeg kjenner skal nøste sammen dette, skjønne at det er meg, og kunne lese alt det jeg har skrevet... :sjenert: Da er det bedre å skrive som gjest, og kalle seg noe forskjellig hver gang :) Jeg slettet meg også fordi jeg bruker for mye tid her inne, og skal prøve å kutte ut. Men det går heller dårlig...

Skrevet

Ja no er har jeg bestilt brudekjolen min :bolledeig:

Håper den blir bra og at jeg blir fornøyd :unsure:

Har sett noen her som ikke vart fornøyd med de kjolerne som kommit så da blir man litt usikker. Men det ska bli veldig artig når den kommer...

Skrevet
Ja no er har jeg bestilt brudekjolen min :bolledeig:

Håper den blir bra og at jeg blir fornøyd :unsure:

Har sett noen her som ikke vart fornøyd med de kjolerne som kommit så da blir man litt usikker. Men det ska bli veldig artig når den kommer...

Så gøy! Hvilken valgte du?

Skrevet

Hei alle ebay-eksperter ;)

Er på utkikk etter et stativ til bryllupskaken. Noen som kan hjelpe? Eventuelt komme med tips til søkeord?

Skrevet

Prøv "cake stand" og "wedding cake stand".

Skrevet
Så gøy! Hvilken valgte du?

jeg valte denne. Håper bare jeg blir fornøyd over den :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...