Gå til innhold

Handle på Ebay


KittyBambi

Anbefalte innlegg

Men man får jo tilpasset kjolen etter sine mål, så sånn sett er man vel safe. Men betaler man 1000 kr for en kjole som er spesialtilpasset så blir man ikke økonomisk ruinert om det ikke skulle være bra.

Om kjolen er aldri så spesialtilpasset etter dine mål, så vil ikke det ha noe å si dersom kjolesnittet ikke kler personen. Jeg har forsøkt mange kjoler som satt som støpt på kroppen, men som overhodet ikke var "meg".

Når det gjelder det at "man taper ikke så mye uansett" så er det jo lagt ned ganske mange timer vil jeg tro med leting på Ebay, ta masse mål, mailer frem og tilbake...osv. Men det er jo opp til hver enkelt. Jeg for min del hadde blitt utrolig skuffet hvis jeg hadde brukt masse tid på dette og hatt forhåpninger om at kjolen er "the one", og så fått noe helt annet i postkassen. Da vil jeg heller latt være å ta sjansen, men det er jo bare meg da.

Jeg vet at kjolen blir sydd i Kina og er kopi, men det jeg trodde var at selgeren la ut sine egne bilder og reklamerte for det, ikke orginal bildene (trodde ikke det var lovlig).

Jeg har surfet såpass mye inne på forhandlernes og kjolemerkenes nettsider at jeg så med en gang av mange av kjolebildene på Ebay var snappet direkte herfra. Selgeren/selskapet på Ebay har sikkert tatt utgangspunkt i disse bildene og fronter disse som om de klarer å lage de akkurat slik som originalen. Ikke vet jeg om det er lovlig, men nå er det jo mye rart som skjer både på Ebay, i USA og i Kina når det gjelder lover og regler....

Men misforstå meg rett, ønsker alle lykke til med nettbestillingene og krysser fingrene for at dere blir fornøyde!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om kjolen er aldri så spesialtilpasset etter dine mål, så vil ikke det ha noe å si dersom kjolesnittet ikke kler personen. Jeg har forsøkt mange kjoler som satt som støpt på kroppen, men som overhodet ikke var "meg".

Når det gjelder det at "man taper ikke så mye uansett" så er det jo lagt ned ganske mange timer vil jeg tro med leting på Ebay, ta masse mål, mailer frem og tilbake...osv. Men det er jo opp til hver enkelt. Jeg for min del hadde blitt utrolig skuffet hvis jeg hadde brukt masse tid på dette og hatt forhåpninger om at kjolen er "the one", og så fått noe helt annet i postkassen. Da vil jeg heller latt være å ta sjansen, men det er jo bare meg da.

Jeg har surfet såpass mye inne på forhandlernes og kjolemerkenes nettsider at jeg så med en gang av mange av kjolebildene på Ebay var snappet direkte herfra. Selgeren/selskapet på Ebay har sikkert tatt utgangspunkt i disse bildene og fronter disse som om de klarer å lage de akkurat slik som originalen. Ikke vet jeg om det er lovlig, men nå er det jo mye rart som skjer både på Ebay, i USA og i Kina når det gjelder lover og regler....

Men misforstå meg rett, ønsker alle lykke til med nettbestillingene og krysser fingrene for at dere blir fornøyde!! :duskedame:

Jeg forstår hva du mener. Jeg tenkte personlig at hvis jeg må legge inn litt timer for å søke, betale, by etc på Ebay for å få "drømmekjolen" så er det verdt det. Men jeg kastet meg litt for fort på ebay bølgen (kjolen var det første jeg kjøpte derfra, så hadde igrunn ikke peiling på hva jeg gjorde). Uansett. Neste steg nå er å sende kjolen tilbake og håpe på et bedre resultat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, idag fikk jeg hårbøylene til brudepikene- kjempefine, faktisk enda finere enn jeg hadde forestilt meg. :rødme: Og beste er bare 230 kroner for to hårbøyler inkludert frakt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, idag fikk jeg hårbøylene til brudepikene- kjempefine, faktisk enda finere enn jeg hadde forestilt meg. :rødme: Og beste er bare 230 kroner for to hårbøyler inkludert frakt :)

Link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De så fine ut! Hadde tenkt å bestille noe fra den leverandøren selv. :)

Veldig fine :) Jeg har selv bestilt og fått en tiara - her er den.

Har faktisk ikke prøvd den enda, men den var veldig fin (har fått den i posten allerede). Betalte vel 110 kroner inkl. porto :)

Vedlegg fjernet.

Reglene.

Arwen (mod)

Endret av Arwen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var også veldig fin KittyBambi!

Ja den leverandøren har veldig mye fint. Angrer nesten litt på at jeg har kjøpt tiara, men er jo fin den og! Kanskje like greit- ville sikkert aldri greid å bestemt meg.

Post link da Honey, når du kjøper noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var også veldig fin KittyBambi!

Ja den leverandøren har veldig mye fint. Angrer nesten litt på at jeg har kjøpt tiara, men er jo fin den og! Kanskje like greit- ville sikkert aldri greid å bestemt meg.

Post link da Honey, når du kjøper noe :)

Veldig vanskelig å bestemme seg og ikke å være i tvil når man først har kjøpt, pga veldig mange valg.. Men sånn er det - regner med det er noe jeg kommer til å angre på at jeg har kjøpt eller ikke kjøpt.. :handle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant?

Får bare stå til- kan jo ikke bli helt bridzilla heller :fnise: Viktigere ting å tenke på enn å henge seg opp i hver minste detalj (iallefall de som allerde er kjøpt og betalt). Fokusere fokusere :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ikke sant?

Får bare stå til- kan jo ikke bli helt bridzilla heller :fnise: Viktigere ting å tenke på enn å henge seg opp i hver minste detalj (iallefall de som allerde er kjøpt og betalt). Fokusere fokusere :popcorn:

Enig :) Men trenger ikke bli helt bridezilla for å kose seg med detaljene, det tror jeg er viktig. Dette skjer jo bare en gang i livet og man må nyte det så lenge man kan! :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

I dag fikk jeg gillette barberbladene jeg bestilte 19 desember fra kina. De var pakket i lik embalasje som i butikken, og så helt like ut :) Byttet blad, og det passet, og alt er bra :) Jeg betalte 7 pund for 8 blader. Det er mye billigere enn i butikken! Er ikke helt sikker på hva det koster i butikken, men det er vel nærme/over hundrelappen for 4 stk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag fikk jeg gillette barberbladene jeg bestilte 19 desember fra kina. De var pakket i lik embalasje som i butikken, og så helt like ut :) Byttet blad, og det passet, og alt er bra :) Jeg betalte 7 pund for 8 blader. Det er mye billigere enn i butikken! Er ikke helt sikker på hva det koster i butikken, men det er vel nærme/over hundrelappen for 4 stk.

Jeg har tenkt å by på noen barberblader jeg også :) Husket at du nevnte det og tittet litt på det idag. Så får vel finne meg noe ;) Er virkelig myyyye billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pupsilure
Jeg har tenkt å by på noen barberblader jeg også :) Husket at du nevnte det og tittet litt på det idag. Så får vel finne meg noe ;) Er virkelig myyyye billigere!

Ja, gjør det :) Jeg har bare pleid å bruke engangshøvler jeg, for jeg syntes det er altfor dyrt med blader. Men ordentlige blader tar mye bedre enn engangshøvlene. Er fornøyd med kjøpet :hoppe: Jeg bød på flere, men det var noen som bød over meg i siste sekund, og de endte opp ganske dyre, selv om de så ut til å bli dritbillige. Etter å ha gjort det noen ganger, gav jeg opp, og kjøpte med fastpris. Prisen ble omtrent den samme uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gjør det :) Jeg har bare pleid å bruke engangshøvler jeg, for jeg syntes det er altfor dyrt med blader. Men ordentlige blader tar mye bedre enn engangshøvlene. Er fornøyd med kjøpet :hoppe: Jeg bød på flere, men det var noen som bød over meg i siste sekund, og de endte opp ganske dyre, selv om de så ut til å bli dritbillige. Etter å ha gjort det noen ganger, gav jeg opp, og kjøpte med fastpris. Prisen ble omtrent den samme uansett.

Hadde tenkt å by på noen blader, men så glemte jeg det hele oppi nyttårsaften, jobbing osv. Jaja, får se meg om etter noen andre tilbud på ebay etterpå :)

By the way, du har byttet navnet ditt ;)

Fikk forresten sommerfugl tilbehøret jeg bestilte rett før jul i dag. Ble kjempefornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har å tenkt å se om jeg finner noe av det jeg trenger på ebay,har bestilt andre ting derfra et par ganger å vært veldig fornøyd med det :)

kjolen har jeg funnet her i norge da .men sko,underskjørt,korsett,slør/tiara,,er det for mye med begge deler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ebay har vært kjempekjekt i denne perioden her ja..Jeg var nesten i ferd med å bestille brudekjolen på nettet (ikke Ebay, men dog..), men jeg turte ikke. Kjolen er dermed kjøpt her hjemme. Skoene også, men alt det andre har jeg kjøpt på Ebay. Det vil si: smykker, bolero, muffe og pelssjal (kunstig selvsagt).

I dag har jeg bestilt litt hårpynt. Det ble disse:

http://cgi.ebay.com/6-CRYSTAL-RHINESTONE-P...%3A2%7C294%3A50

og to spenner sånn i tilfelle:

http://cgi.ebay.com/2-x-Bridal-rhinestone-...p3286.m20.l1116

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bruker også ebay en del, har kjøpt kjole og sko der. Men vet noen av der ehvor eg kan få tak i perler eller strass til å ha i håret??

Finner det søren meg ikke. Grrr.

Søk på "bridal hair" eller "Bridal hair pin", så kommer det opp masse forskjellig til å ha i håret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ebay har vært kjempekjekt i denne perioden her ja..Jeg var nesten i ferd med å bestille brudekjolen på nettet (ikke Ebay, men dog..), men jeg turte ikke. Kjolen er dermed kjøpt her hjemme. Skoene også, men alt det andre har jeg kjøpt på Ebay. Det vil si: smykker, bolero, muffe og pelssjal (kunstig selvsagt).

I dag har jeg bestilt litt hårpynt.

Kjempefint hårpynt!! :) Tror nok kanskje jeg må skaffe litt spenner og sånn, har kun tiaraen. Men hvordan fester du spennene som på den øverste linken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et par dager siden ble brudekjolen min levert på døra. Jeg er superfornøyd. :hoppe: Til en pris av 1050 kr kan jeg ihvertfall ikke si meg misfornøyd. Stoffet er nydelig, og det er selve snittet i kjolen også. Jippi!

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...