Gå til innhold

Handle på Ebay


KittyBambi

Anbefalte innlegg

Uff da.... Sånt skjer noen ganger når man er for rask...

Men de hadde mye fine underskjørt der da. Fant butikken din. Så det ordner seg nok. Men det blir nok kanskje litt dyrere ja :)

:fnise:

Jepp, det ordnet seg :) Og det ble allikevel mye billigere med dette underskjørtet (fortsatt 3 ringer) enn fra salonger/butikker.. Ble 90 kroner dyrere - ingenting vettu ;) Det blir også sendt ut imorgen - så blir spennende!

Forresten, litt egoistisk tenkt, så er det deilig å høre at ikke alle selgere lar høre fra seg før du får varen i posten. Er vel det at jeg aldri har gjort dette før og faktisk ikke mottatt noe i posten enda, blir vel bedre når jeg får tingene..Særlig kjolen er jeg veldig spent på.. Som forventet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Pupsilure

Akkurat nå venter jeg på en liste så lang som et vondt år :fnise: med ting fra eBay. Og de dukker opp i postkassen en etter en. Og bare tre stykker har sagt fra at det er sendt.

Jeg tar det helt med ro, siden jeg har kjøpt så mye før, og er helt sikker på at jeg får tingene mine (selv om det selvsagt er forskjellige selgere hver gang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handla masse på ebay, har vel ca 70 kjøp.

Pleier ikke å få noen mail fra selger når de har sendt varen, bare betaler jeg så kommer varen hjem til meg.

Det kan være lurt å kjøpe av selgere som har pay-pal protection. Dette betyr at pay-pal er ansvarlig hvis du ikke får varen din og de betaler tilbake det du har gitt for varen. Dette står som regel rett under feedbacken til selgeren.

Jeg kjøper som ting som barnetøy, sko til meg, vesker, sminke på ebay. Og et annet tips, ikke kjøp designer ting som Gucci, Prada osv. Dette er garantert fake.

Jeg kjøper merker som Ralph Lauren, Timberland - dette er amerikanske merker som koster under halvparten av det man må betale her hjemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gull-hjerte klistremerker til å lukke invitasjonskonvolutten med? 50 stk, for 3 dollar inkludert frakt :nigo:Her

hehe, ja da ble det klistremerker på meg og jeg leter etter underskjørt. Kjolen min var jo også første jeg kjøpte på ebay men ser at det her fort kan ta av.

Send gjerne flere linker etterhvert som dere finner ting dere ønsker å dele! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Jeg har lett så lenge etter en sånn "Mette Marit-hatt" med fjær og greier :fnise: Men har ikke klart å finne rett søkeord! :sur: Har lett dritlenge. Men nå plutselig, klarte jeg å finne ut av det :nigo: Så hvis noen lurer; fascinator :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg skulle absolutt hatt scrapbooking papir i farge ivory, med tekstur på. Helst størrelse 12"x12". Jeg lager invitasjonene og alt av papirarbeid selv :)

Greier dere å finne dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Ja, jeg tar oppdraget :ler: Skal ikke gjøre noe annet enn å sitte foran laptopen i to uker uansett. (har operert i dag, og må være helt i ro)

Skal lete skikkelig i morgen jeg :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva dere mener med å bli hekta på EBay!! Nå har jeg kikket et par timer og blitt litt kjent. Flere ting er på plass, og jeg er så fornøyd!!

Nå har jeg kjøpt:

Slør, ivory farge, til litt nedenfor skuldrene

Underskjørt, med 4stk ringer. (kan ta ut en eler flere ved behov)

Hansker, til rett over albuen

Sko, farge ivory med hel tå

Klistremerker til f.eks takkekort, invitasjoner etc.

Kjøpt to skt julegaver også, noe scrapbookinggreir.

Jaja, så ble jeg trekt 856,- kr. på konto da!! :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tar oppdraget :ler: Skal ikke gjøre noe annet enn å sitte foran laptopen i to uker uansett. (har operert i dag, og må være helt i ro)

Skal lete skikkelig i morgen jeg :nigo:

Ah, du er gull!! Tror jeg sykemelder meg jeg også så jeg kan sitte på EBay, hehe:) Masser av god bedring da! Nå er det forhåpentligvis natta her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Det er ikke bare bare å finne de arkene dine. Men har funnet noe bra her nå. Det koster 4 pund for 20 a4 ark, og de kutter dem i to for deg hvis du vil det. Det blir vel ikke akkurat 12x12 kanskje men...

Det står ikke noe om frakt. Og frakt på papir kan være ganske dyrt pga vekten. Men det er veldig dyrt for slike ark i norge, så det kan være at det lønner seg selv om frakten skulle være veldig dyr. Du må sende dem en mail, og spørre om de kan sende til norge.

Ja, og linken ja... :ler: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure
Skjønner hva dere mener med å bli hekta på EBay!! Nå har jeg kikket et par timer og blitt litt kjent. Flere ting er på plass, og jeg er så fornøyd!!

Nå har jeg kjøpt:

Slør, ivory farge, til litt nedenfor skuldrene

Underskjørt, med 4stk ringer. (kan ta ut en eler flere ved behov)

Hansker, til rett over albuen

Sko, farge ivory med hel tå

Klistremerker til f.eks takkekort, invitasjoner etc.

Kjøpt to skt julegaver også, noe scrapbookinggreir.

Jaja, så ble jeg trekt 856,- kr. på konto da!! :) :) :)

Utrolig bra!! :5: Da har du fått mye for pengene! Du hadde vel kanskje såvidt fått et underskjørt i norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, "det va berre lækkert"!! ;-) TUsen takk for hjelpa med de arkene, jeg har sendt mail til selger. Tør ikkje kjøpe så mange av disse uansett uten å ha fått sett på en prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flinke dere er og så mye du fikk kjøpt!!!

Jeg tror jeg må ta en liten pause jeg nå, til jeg mottar ting i posten og ser at det faktisk kommer noe til meg også - ikke bare at jeg blir trukket på konto! ;)

Har prøvd å lete etter sko, har funnet et par lave, men har også kjøpt et par her hjemme som har blitt brukt i et brudeshow. Gjør ingenting det synes jeg, bare godt at de ikke er helt nye, kan jo vaske de litt ;)

Ellers blir ikke jeg så mye å sees her ikveld, skal ha idè-myldringskveld med familie og forlovere ikveld, få litt flere innspill og ikke minst inkludere de nærmeste av jentene. Blir koselig :)

Titter innom imorgen også of course, sånn at jeg får med meg om dere finner noe jeg kan bruke i bryllupet mitt og vise versa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått beskjed fra selger at kjolen min er sendt... Spennende!!!!

Så da venter jeg i stor spenning.. Alle tingene (kjole, underskjørt, sko og tiara) er faktisk på vei i følge alle selgerne, må jo si det var positivt å oppleve at alle har gitt beskjed at de har sendt tingene - det trodde jeg faktisk ikke..

Noe mer dere har bestilt eller MiAmore83 og Pupsilure? :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Wow, er den sendt allerede! :) Så bra! Jeg er så spent jeg altså :jepp: men må si jeg ikke føler meg helt trygg på at den blir som den skal, for det er veldig dårlig engelsk på den selgeren!

Jeg har visst fått mail fra han nå jeg og. Tre like. Han har bare pleid å sende to like ;)

Han anbefaler meg å ta den lang, og ikke kne-lang, så jeg sa at det er greit. Får heller eventuelt prøve å sy litt på den selv.

Jeg har ikke kjøpt noe mer, men prøver å finne sko. Og må nok kanskje kjøpe meg langt underskjørt også (har et kne-langt et).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Wow, er den sendt allerede! :) Så bra! Jeg er så spent jeg altså :jepp: men må si jeg ikke føler meg helt trygg på at den blir som den skal, for det er veldig dårlig engelsk på den selgeren!

Jeg har visst fått mail fra han nå jeg og. Tre like. Han har bare pleid å sende to like ;)

Han anbefaler meg å ta den lang, og ikke kne-lang, så jeg sa at det er greit. Får heller eventuelt prøve å sy litt på den selv.

Jeg har ikke kjøpt noe mer, men prøver å finne sko. Og må nok kanskje kjøpe meg langt underskjørt også (har et kne-langt et).

Jeg føler meg virkelig ikke trygg på at dette er kjolen jeg skal bruke og at den vil se ut som jeg ønsker den skal se ut, jeg heller.. Ikke etter at engelsken var så dårlig og jeg aldri fikk svar på spørsmålene mine!

Er den helt på tryne så sender jeg den tilbake og forlanger pengene tilbake tror jeg.. Uff, liker ikke å tenke sånn som det her!!

Nå må jeg vente til jeg får alle tingene mine fra ebay, så kan jeg begynne å titte på flere ting, hehe. Du tror det ikke før du får se det, er det ikke sånn..? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Jeg skjønner at du er skeptisk når du ikke har fått noe i posten før. Men det eneste jeg er skeptisk til er kjolen. Alt annet jeg har kjøpt på eBay har vært som forventet. Er skeptisk til om han har skjønt alt. Når det blir så mange forskjellige mål, og rare mailer :) Men tror egentlig det går bra jeg :) Og er den ikke 100 % tror jeg det blir billigere å sy litt på den (så lenge stoffet er bra) enn å kjøpe ny. Eller du kan selge den på finn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du er skeptisk når du ikke har fått noe i posten før. Men det eneste jeg er skeptisk til er kjolen. Alt annet jeg har kjøpt på eBay har vært som forventet. Er skeptisk til om han har skjønt alt. Når det blir så mange forskjellige mål, og rare mailer :) Men tror egentlig det går bra jeg :) Og er den ikke 100 % tror jeg det blir billigere å sy litt på den (så lenge stoffet er bra) enn å kjøpe ny. Eller du kan selge den på finn.

Ja, det er vel rimeligere.. Er veldig usikker på om jeg har målt riktige steder og har riktige mål.. Vet ikke om de ulike mål-tingene er utført riktig - så da er det jo ikke hans feil, men min.. Men jeg fikk jo aldri svar på hva det var liksom..hmmmmm. Er mest skeptisk til kjolen, det andre er ikke fullt så farlig.. At man skal være så bekymret da, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Jeg tenker at selv om han ba om mange rare mål, er det ikke sikkert et alle de er viktig for DIN kjole :) F.eks lengden på overarmen. Det spiller ingen rolle for min kjole.

Så lenge du har målt liv, hofter, bryst, høyde, og kanskje noen til, som jeg ikke kommer på i farta, så vil jeg tro han har det han trenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...