Gå til innhold

Handle på Ebay


KittyBambi

Anbefalte innlegg

sukk... Jeg eeeeeeeeeeeelser E-bay, men akkurat i bryllupsdelen friker jeg litt ut. Det er jo så utrolig mye å velge i.

Egentlig vet jeg akkurat hvilken kjole jeg vil ha og den er ikke der. Og da er så vanskelig å velge slør og sånn på "måfå".

Hvis du har bilde av kjolen, kan du høre med en selger om han vil sy den for deg.. Men avtal på forhånd, bruk av stoff og om du vil ha knyting bak eller glidelås :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D-shol
Hvis du har bilde av kjolen, kan du høre med en selger om han vil sy den for deg.. Men avtal på forhånd, bruk av stoff og om du vil ha knyting bak eller glidelås :)

Hvem som helst kan sikkert sy kjolen i seg selv, men den har detaljer som er spesialdesignet og veldig intrikate, så det er ikke lett å kopiere dem fra bilde. Er det virkelig selgere på e-bay som selger "hvilken som helst kjole du vil ha"??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem som helst kan sikkert sy kjolen i seg selv, men den har detaljer som er spesialdesignet og veldig intrikate, så det er ikke lett å kopiere dem fra bilde. Er det virkelig selgere på e-bay som selger "hvilken som helst kjole du vil ha"??

Ja, han Simon som jeg har linket til tidligere i denne tråden, gjør det i allefall :Nikke:

Ingen som selger kjolen her i Norge da?

Detaljer kan kanskje bli vanskelig.. Avhenget om det er perler eller om det er et spesielt stoff som er brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får joine denne gjengen her jeg da! :) Var utrolig skeptisk til Ebay til å begynne med, men nå har jeg faktisk gjort mine første to kjøp!

Diadem har jeg slitt med å finne, og etter å nærmest blitt svimeslått av prisene i brudesalongene satset jeg på tre ulike diadem jeg fant på Ebay til en slikk og ingenting. De kom i posten etter ca. 10 dager og var helt utrolig flotte! Kunne ikke vært mer fornøyd! :bolledeig: Så ikke forskjell fra de i salongene engang..

Andre kjøp er et par brudesko, i et spesielt merke og modell jeg allerede har prøvd i en brudesalong - så det reduserer jo risikoen litt. Under halv pris - hva gir du meg? Venter disse skoene om noen dagers tid, blir spennende å se om dette også ble et godt kjøp :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maser mer jeg... Har prøvd å fine rett ord på tritrans, men klarer det ikke en gang der jeg...

Hva skal jeg søke etter:

kortholdere:(altså til å feste bordkort til)

løper:

Annen bordpynt dere kan anbefale meg å bestille fra e-bay? Har funnet servietter der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet en del fra ebay, og har vært kjempe fornøyd alle gangene! :)

Mitt siste kjøp var kakespade og kakekniv sett med ingravert navn & dato,

de var helt nydlige! Kakesett

Det jeg nå er på jakt etter, er servietter med trykk, noe å pynte kaken med, kaketopp og ett kakestativ, men de billigste kakestativene sender ikke til Norge..

Har også tenkt å se etter løpere og div. annen pynt som det skal pyntes på bordet med, fargene er hvit,sølv og eføygrønn.

Noen som har kjøpt noe av dette og har linker ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maser mer jeg... Har prøvd å fine rett ord på tritrans, men klarer det ikke en gang der jeg...

Hva skal jeg søke etter:

kortholdere:(altså til å feste bordkort til)

løper:

Annen bordpynt dere kan anbefale meg å bestille fra e-bay? Har funnet servietter der..

Her dette var det jeg fant :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har handlet en del fra ebay, og har vært kjempe fornøyd alle gangene! :)

Mitt siste kjøp var kakespade og kakekniv sett med ingravert navn & dato,

de var helt nydlige! Kakesett

Det jeg nå er på jakt etter, er servietter med trykk, noe å pynte kaken med, kaketopp og ett kakestativ, men de billigste kakestativene sender ikke til Norge..

Har også tenkt å se etter løpere og div. annen pynt som det skal pyntes på bordet med, fargene er hvit,sølv og eføygrønn.

Noen som har kjøpt noe av dette og har linker ? :)

Servietter

Kaketopper

Det med kakestativene har jeg selv vært borti, men har fått høre at Coop OBS selger disse til under 400 kr :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest D-shol

Neeeeeeeeeeeei!

Dette skulle liksom bli et enkelt bryllup, ikkeno sløsing og lokalet skulle få pynte seg selv, men nå må jeg jo bare ha

spesielt kakesett, spesielt segl, spesielle blader, spesiell gjestebok..... :rødme:

Bare ett problem: Jeg skal altså ha "spesiell" kjole, og han har liksom sine mistanker, men jeg prøver å lede ham vekk, fordi jeg ikke vil at han skal vite hva slags kjole jeg skal ha.

Men kjolen passer veldig godt til "oss" og jeg har tenkt å ha samme tema rundt bryllupet. (IKKE pga. kjolen i seg selv altså, men fordi det passer så godt til oss)

Så hvis jeg begynner å kjøpe disse sakene, og jeg regner jo med at han vil innlemmes i dekorasjonsplanene etterhvert, så skjønner han jo hva slags kjole jeg skal ha.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Servietter

I går kom serviettene jeg bestilte på Ebay.. Selgeren heter zofiaschoice.

De er rålekre! Kjøpte hvite servietter med silvertrykk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei! :goodbye:

Jeg ser det er så mange som er så fornøyd med å shoppe på ebay, men jeg er så skeptisk jeg altså... :sjenert:

Tenker så fælt på dette med toll og sending fra utlandet og sånn.. Blir ikke det veldig mye da?

Tør lissom ikke ta sjansen på å bestille noe som er billig og ende opp med toll og frakt på mange hundre kroner :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Viren_*

Handler du for under 200kr (eksklusiv frakt) får du ikke moms/toll. Handler du for over 200kr kommer ca en 100 lapp i tollbehandlingsgebyr, samt 25% moms på det du har handlet (inkludert frakt). Du bør derfor enkelt kunne regne deg frem til hva det vil koste. Jeg har handlet MYE på ebay de siste årene, og det er bare et par ting jeg ikke har vært 100% fornøyd med.

Hei! :goodbye:

Jeg ser det er så mange som er så fornøyd med å shoppe på ebay, men jeg er så skeptisk jeg altså... :sjenert:

Tenker så fælt på dette med toll og sending fra utlandet og sånn.. Blir ikke det veldig mye da?

Tør lissom ikke ta sjansen på å bestille noe som er billig og ende opp med toll og frakt på mange hundre kroner :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_rebekka_*

Jeg har kjøpt forskjellige ting på Ebay, og har vært kjempe fornøyd. dette har ikke vært bryllups ting men..

storesøsteren min skal gifte seg og jeg skal være forlover, siden vi bor et stykke fra hverandre så er pc'n flittig i bruk og vi ser på nettsteder og kommuniserer via msn og tlf. kjempe greit det å.

en dag satt jeg å så på brudekjoler og fant en som for meg var "den kjolen" den ville jeg ha når det var min tur.. selv om hun er først ut og jeg ikke vil overskygge for henne bare MÅTTE jeg bestille den.

selve kjolen kom ikke på en hundrelapp engang..

så plutselig ser jeg at kjolen er sendt, men selgeren ikke lenger er registrert på Ebay.

Guuuud.. nå lurer jeg så på om jeg faktisk får noen kjole..

det står den er sendt den 22juli.. den burde vel komme snart da tro?

venter spent.. hva gjør jeg om den ikke dukker opp da? liker ike å kaste nesten tusen kroner ut av vinduet. er ikke mye for en kjole, men det er fortsatt en del penger for meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...