Gå til innhold

Handle på Ebay


KittyBambi

Anbefalte innlegg

Gjest Pupsilure
Vi har også tenkt å bestille de serviettene.. Skal se litt, og er de ikke vellykka så er det ikke så store summer en taper..

Ikke sant :) Si fra hvordan de var da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan godt hjelpe deg :) Gi meg et oppdrag. Kom med en bestemt ting, så skal jeg se hva jeg finner. Vet ikke hvor jeg skulle begynt engang på den lista di :fnise:

Å, så snill du er! :blomst:

Hva med sløret, for eksempel? Det skal jeg ha uansett hvilken kjole jeg ender opp med. Mette-Marit-slør (som det selvsagt ikke heter på engelsk :ler: ) til ned til gulvet i farge ivory. Hva annet trenger du å vite?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Etter litt undersøkelser tror jeg Mette-Marit slør heter cathedral veil.... ? :klø:

Det billigste jeg fant på søket mitt er dette Jeg syntes det var litt for gjennomsiktig, men det er jo ikke jeg som skal ha det :ler: Skal lete mer til deg. kan du beskrive det litt mer. Mette-Marits var i silkechiffon... Kan prøve å søke på det jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Her er det en butikk på eBay som har mye slør. Men de er ganske dyre, de fine... Vet ikke hva slikt koster i norge jeg. :sjenert:

Googlet Mette-Marit slør, og forstod da at det er litt tunge slør i bra stoff som chiffon eller silketyll...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter litt undersøkelser tror jeg Mette-Marit slør heter cathedral veil.... ? :klø:

Det billigste jeg fant på søket mitt er dette Jeg syntes det var litt for gjennomsiktig, men det er jo ikke jeg som skal ha det :ler: Skal lete mer til deg. kan du beskrive det litt mer. Mette-Marits var i silkechiffon... Kan prøve å søke på det jeg :)

Det der fant ikke jeg, skjønner ikke hva du gjør som ikke jeg gjør :klø: men jeg er som sagt ganske grønn...

Sløret heter chiffon veil, evt silk chiffon. Cathedral henspeiler på lengden, og er den typen som går langt bakover. Mitt skal så vidt treffe gulvet, noe jeg mener kalles chapel (lengden, altså). Forøvrig er jeg enig med deg i at akkurat det der var litt for gjennomsiktig.

Igjen, tusen takk for at du gidder! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det en butikk på eBay som har mye slør. Men de er ganske dyre, de fine... Vet ikke hva slikt koster i norge jeg. :sjenert:

Googlet Mette-Marit slør, og forstod da at det er litt tunge slør i bra stoff som chiffon eller silketyll...

Der hadde de en del, ja, men enig i at de var dyre! Tenker jo å bruke ebay fordi det er billigere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pupsilure

Her har jeg lagt inn søket, så kan du jo titte selv. Det er ikke så vanskelig :) Bare spør hvis du lurer på noe :jepp:

Chapel er riktig ja. Fant det ut etterhvert :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Det var ikke så lett og finne nei.... Men kan godt hende at vi ikke har funnet rett søkeord enda. Ofte må jeg prøve meg frem med masse forskjellige, helt til jeg finner riktig ord, og da får jeg plutselig opp masse.

Har tittet på eBay UK også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet drømme kjolen på Ebay og har plander om å bestille den i romjula. Fikk hjelp til å ta mål i dag. Men når vi kom til lengden ble vi litt usikkre.... Det står høyde, hvis jeg oppgir høyden tar de da med i betrakting at jeg skal ha underskjørt under? Hvis ikke blir vel kjolen fort ett par cm kortere enn meg...?

Bør jeg oppgi korekt høyde eller legge på 2-3 cm???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld off topic, men hvordan kjøper dere varer fra kina? Jeg pleier å bruke ebay.com, og kjenner til ebay.co.uk, men den kinesiske versjonen ebay.cn står jo på kinesisk.. Hvordan handler dere da herfra? :) Takk for hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nienna83: Som oftest står selgerene oppført som at de sender fra Kina. Det er ganske mange selgere fra Kina, eller som ihvertfall sender derfra. :)

Kjøpte forresten to tiaraer her om dagen. Var usikker på hvilken jeg skulle velge, siden jeg ikke har bestemt meg for hvordan håret mitt skal være satt opp eller stylet til bryllupet. Uansett, valget falt på denne og denne.

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure
Unnskyld off topic, men hvordan kjøper dere varer fra kina? Jeg pleier å bruke ebay.com, og kjenner til ebay.co.uk, men den kinesiske versjonen ebay.cn står jo på kinesisk.. Hvordan handler dere da herfra? :) Takk for hjelp!

Vi bruker eBay.com, men det er kinesiske selgere der også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Bruker også ebay en del, har kjøpt kjole og sko der. Men vet noen av der ehvor eg kan få tak i perler eller strass til å ha i håret??

Finner det søren meg ikke. Grrr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen av dere som kan svare på hvordan dere gjorde det med målene når dere kjøpte kjolen? Oppga dere korekt høyde eller la dere på noen cm?? Og hvordan passet kjolen??

Har planer om å bestille brudekjolen min i romjulen nemlig....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure
Noen av dere som kan svare på hvordan dere gjorde det med målene når dere kjøpte kjolen? Oppga dere korekt høyde eller la dere på noen cm?? Og hvordan passet kjolen??

Har planer om å bestille brudekjolen min i romjulen nemlig....

Jeg oppgav korrekt høyde. Og fikk også beskjed om å måle meg fra "hollow to hem" og plusse på litt hvis jeg skulle ha stort underskjørt :) Har ikke fått kjolen enda, så jeg vet ikke hvordan det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjolen min idag.. Og den er nok ikke den jeg skal bruke i selve bryllupet..

Den er veldig enkel og egentlig ikke slik som på bildet dessverre.. Så det var litt nedtur helt ærlig.

Er absolutt ikke meningen å gjøre deg ekstra nervøs Pupsilure, håper virkelig du blir fornøyd! :)

Jeg får prøve meg å selge den og se meg om etter ny kjole i en salong tenker jeg, spørs om jeg tør akkurat brudekjolen på ebay en gang til.. Hvertfall ikke av den selgeren - er ikke fornøyd. Men sånn er det, ikke alle kan ha like god erfaring med samme selgere..

God jul - vi snakkes snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så synd da KittyBambi, får håpe jeg blir fornøyd med min *en smule nervøs*. Jeg fikk forøvrig den ene tiaraen min, og vel, den var helt HELT nydelig. Jeg er virkelig fornøyd til den prisen (kostet vel knappe 50 kr eller så).

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure
Fikk kjolen min idag.. Og den er nok ikke den jeg skal bruke i selve bryllupet..

Den er veldig enkel og egentlig ikke slik som på bildet dessverre.. Så det var litt nedtur helt ærlig.

Er absolutt ikke meningen å gjøre deg ekstra nervøs Pupsilure, håper virkelig du blir fornøyd! :)

Jeg får prøve meg å selge den og se meg om etter ny kjole i en salong tenker jeg, spørs om jeg tør akkurat brudekjolen på ebay en gang til.. Hvertfall ikke av den selgeren - er ikke fornøyd. Men sånn er det, ikke alle kan ha like god erfaring med samme selgere..

God jul - vi snakkes snart :)

Uff da! :klem:

Men hvordan var stoffet og fargen? Er egentlig det som er det vitigste for meg.... :sjenert:

Kommer det post i morgen tro :klø: Kanskje jeg får den da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Ja, den kom visst i dag :nigo: Og jeg er veldig fornøyd!! :hoppe: Noen småting kan jeg nok alltids klage på; krøllete etter å ha ligget sammenbrettet, altfor lang (men det er muligens min egen feil)

Men alt i alt er jeg veldig fornøyd. Stoffet var fint, og virker som det er god kvalitet. Den ligner ganske mye på bildet, men ikke 100%. Fargen var fin. Jeg trenger forresten ikke underskjørt tror jeg, for den stod veldig ut. Og jeg er redd for at det blir for varmt.

Jeg fikk med en smykke også, men det var bare noe ræl. Ikke noe jeg vil bruke. Men veldig hyggelig allikevel :nigo:

Ikke ble det nor toll/moms på den heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupsilure:

Litt lite på nett jeg... Har sett på servietter fra flere forhandlere, vet ikke helt hvem jeg skal velge. Tenkte jeg skulle få forloveren min til å se på det å, mannen i huset er ikke helt der at han kan kikke på servietter i timesvis. (betryggende egentlig) Skal ha kongeblå med sølv skrift iallefall, tenkte på middag/lunch/stor strørrelse.

Så fint at du er fornøyd med kjolen! Mange flinke sydamer/menn som kan fikse litt i Norge og... :)

Haha, chingchang ekstra ting er alltid gøy å få, blir veldig entusiastisk selv iallefall- til og med når det er ting jeg ville lagd grønt fjes til i butikken... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...