Gå til innhold

Handle på Ebay


KittyBambi

Anbefalte innlegg

Jeg tenker at selv om han ba om mange rare mål, er det ikke sikkert et alle de er viktig for DIN kjole :) F.eks lengden på overarmen. Det spiller ingen rolle for min kjole.

Så lenge du har målt liv, hofter, bryst, høyde, og kanskje noen til, som jeg ikke kommer på i farta, så vil jeg tro han har det han trenger.

Håper virkelig det :) Og det var ingen vits i at jeg målte armbånds-mål når jeg skal ha stroppeløs kjole.. Men det er nok standard mailer de sender til alle. Greit nok, jeg får bare se hvordan den er når jeg får den :)

Du får nok mail snart du også om at den er sendt!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Seriøst, jeg burde jo ikke gå innom denne tråden, ellers kommer jeg til å ende opp med haugevis av ting, det 2 1/2 år før bryllupet. :ler:

Neida, tusen takk for tips! Kjøpte selv nettopp min bryllupskjole på Ebay, og jeg er superfornøyd. Nå har ikke jeg noe i mot å bruke Ebay da, siden jeg har alltid handlet der mye før, dvd'er, vesker, klær, cd'er osv. Har jo alltid fått det jeg har bestilt.

Uansett: tusen TUSEN takk for supre idéer. Jeg føler meg rimelig grønn på slike bryllupsting, og nå har dere gitt meg noen tips til hva som kan være lurt å faktisk å kjøpe inn. Det setter jeg enorm stor pris på! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det å handle kjolen på EBay? Tenker i forhold til størrelse +++

Angående den kjolen jeg kjøpte, så gikk de ikke direkte etter størrelse. Jeg sendte bare inn mine mål, så skreddersyr de den slik at den vil passe de målene. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy!! Gleder meg til å høre resultatet når du får prøvd den på deg med tilbehør osv! :)

Jeg venter også i spenning på resten av varene jeg bestilte før jeg hiver meg på ny runde igjen, hehe. Jeg mangler en tiara med gullfarge samt sko. Siden jeg gifter meg på vinteren ser jeg for meg å ha et par støvletter og et par litt mer snertne sko å ha på seg inne i lokalet. Kan noen av dere disse i størrelsesguidene fra ameikansk til norsk? Altså, hva et str. 38 i UK? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pupsilure

Åååå, støvletter :rødme: Har sett så mange fine på eBay :jepp: Men jeg gifter meg på sommeren, i Paris, og da tror jeg det hadde blitt litt varm, dessverre... :sur:

Jeg bør kanskje skynde meg å bestille underskjørt, slik at jeg får prøvd kjolen ordentlig når den kommer :klø:

Jeg tror det er 7,5 som er 38, men prøv å google det du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tok ikke lang tid før du også fikk beskjed om at kjolen din er sendt Pupsilure!!! Jeg venter i spenning - imorgen er det 7 dager siden jeg fikk beskjed om at skoene var sendt og etterpå skal jeg hente noen sko i en salong som jeg kjøpte på tilbud til 100kroner :)

Jeg kan vedde på at så fort jeg får inn tingene og forhåpentligvis er fornøyd med de, så begynner vel innsamlingen nummer to fra ebay ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått skoene fra Ebay - de var kjempe fine :)

Passet utmerket og kom etter en uke. Er jo ballerina sko, så må ha noen med hæler også (de fra salongen passet ikke helt......) men so far so good :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått skoene fra Ebay - de var kjempe fine :)

Passet utmerket og kom etter en uke. Er jo ballerina sko, så må ha noen med hæler også (de fra salongen passet ikke helt......) men so far so good :)

Og idag har jeg fått tiaraen :) Kjempeflott - gleder meg til å prøve den på ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Jeg trodde nesten jeg hadde fått kjolen min i går jeg. Fant en myk pakke fra kina i postkassen, og husket ikke at jeg hadde bestilt noe annet det kunne være. Stusset litt på størrelsen, og forberedte meg på å bli skuffet. :ler: Men så var det en nintendo ds veske som jeg har kjøpt i julegave til fetteren min bare... Forøvrig en veldig fin veske, til 50 kr inkl frakt.

Kjolen KAN jo komme snart da :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske uerfaren og syns det er vanskelig å finne fine ting til en rimelig penge på ebay. I går satt jeg leeenge og lette etter smykker, men fant egentlig ingenting...

Jeg har lett etter sko, tiara, smykker, kjoler, slør (de var dyre, de!).

Sko er vanskelig! Jeg har kneproblemer, og må ha dem relativt lave. Da ser de ofte ut som barnesko :roll: Jeg har lyst på sølvsko med masse stener (gjerne litt sandalaktig), men de ser ofte så tacky ut... Eller rosa sko! Eller lilla sko! :ler:

Tiara vil jeg ha uten perler eller med bare litt perler. Vil gjerne ha Swarovski-krystaller, en helt enkel en.

Kjole har jeg ikke helt bestemt meg for ennå, det står mellom en helt enkel en og en helt omvendt, begge fra Pronovias (som jeg ikke finner på ebay). Smykke blir valgt ift. dette. Blir det den "store" kjolen, vil jeg gjerne ha et enkelt smykke med krystaller, blir det den enkle ønsker jeg et litt "større" smykke med f.eks krystaller og ametyster (eller lilla stener som ikke ser tacky ut).

Jeg vil ha Mette-Marit-slør! Det har jeg funnet på ebay, men de jeg fant kostet over 200$, og da er det jo ikke mye vits å bestille på ebay... Og det etter at jeg hadde klart å finne ut at jeg skulle ha "chiffon veil" i "chapel" lengde (ned til gulvet).

Kravstor, jeg??! :sjenert::ler:

Dere som har gjort dette så mye, noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pupsilure

Jeg kan godt hjelpe deg :) Gi meg et oppdrag. Kom med en bestemt ting, så skal jeg se hva jeg finner. Vet ikke hvor jeg skulle begynt engang på den lista di :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at flere henger seg på Ebay moten ;)

Jeg har enda ikke fått kjolen jeg heller.. Så nå venter jeg på underskjørt og kjolen. Min ble vel sendt en dag før din tror jeg Pupsilure? Blir litt nervøs hvis din dukker opp før min altså.. hehe

I går bestilte jeg dekorasjonsting jeg da.. Vi skal ha et sommerfugl tema, så jeg bestilte disse to tingene jeg har lagt ved som bilder.

De gjennomsiktige sommerfuglene tenker jeg å spre på bordet blant noen hjerter e.l. og de andre tenker jeg å feste på bordkortene som pynt. Kjøpte veldig enkle bordkort (50stk) med sølvkant hos Kreativt Bryllup og da kan det være greit å dekorere litt :)

post-24870-1229769736_thumb.jpg

post-24870-1229769889_thumb.jpg

Endret av KittyBambi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

Bestilte du de sommerfugl-greiene fra malaysia? Jeg har nemlig sett en butikk på eBay som har masse sånt, veldig billig!

Jeg tror nok egentlig ikke at kjolene våre kommer før om en ukes tid. Men samtidig har jeg kjøpt mye fra kina, og det kan gå ganske fort også :hoppe: Kjolen min ble sendt 14 desember. 6 dager siden. Nei, det er for tidlig. Gleder meg sånn! :)

Tror nok din kommer før min, siden vi bor i oslo begge to. Hadde du bodd langt oppe i nord eller noe, så kunne nok min dukket opp først ;)

I går bestilte jeg barberblader. 80 kr for 8 stk. Fortsatt dyrt. Men det koster jo søren meg 140 kroner eller noe for 5 stk i butikken :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bestilte du de sommerfugl-greiene fra malaysia? Jeg har nemlig sett en butikk på eBay som har masse sånt, veldig billig!

Jeg tror nok egentlig ikke at kjolene våre kommer før om en ukes tid. Men samtidig har jeg kjøpt mye fra kina, og det kan gå ganske fort også :hoppe: Kjolen min ble sendt 14 desember. 6 dager siden. Nei, det er for tidlig. Gleder meg sånn! :)

Tror nok din kommer før min, siden vi bor i oslo begge to. Hadde du bodd langt oppe i nord eller noe, så kunne nok min dukket opp først ;)

I går bestilte jeg barberblader. 80 kr for 8 stk. Fortsatt dyrt. Men det koster jo søren meg 140 kroner eller noe for 5 stk i butikken :hakeslepp:

Ja, bestilte de via ebay og en butikk som heter "come right in" eller noe.. Er det den du tenker på? Hvis ikke kan du gjerne sende meg linken til butikken eller navnet :)

Oi, barberblader er kanskje lurt ja!! Veldig god idè! Det er jo sviiiindyrt i butikken ja! Hvem kjøpte du det av? Kjolen min ble sendt 12.desember fikk jeg mail om, så da bør den komme ganske snart... :kaffekopp: Får kose meg med en kaffe mens jeg venter :)

Har forresten ikke fått underskjørtet som ble sendt fra USA før tiaraen ble sendt fra Kina, men jeg fikk tiaraen først.. Så ble kjolen sendt dagen etter tiaraen, begge fra Kina, og da skulle jeg i prinsippet fått kjolen idag. Men det gjorde jeg da ikke. Jaja, hehe.

Da blir det nok den :kaffekopp: allikevel.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pupsilure

eBay-butikk

Barberblader. Har bare gjort et søk på barberbladene. Har ingen bestemt selger å anbefale. Den jeg kjøpte av hadde bare noen og 20 feedback, selv om de var på 100%, men det er såppas lite beløp, at jeg tar sjansen. Mest sannsynlig er det ikke noe problem.

Det pleier faktisk å gå ganske raskt fra kina :jepp: Og england syntes jeg går fort. Syntes usa er treigest. men det varierer egentlig mye. Fikk en pakke fra usa i dag som jeg syntes har vært utrolig treig. Den ble betalt 24 november. Nesten en mnd faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også tenkt å bestille de serviettene.. Skal se litt, og er de ikke vellykka så er det ikke så store summer en taper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...