Gå til innhold

Sex og singelliv


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Hva svarte du?

Jeg slenger meg også på her. Har fått endel spørsmål om dater og en kjærlighetserklæring(!) i det siste, men har takket nei til alle. Det er jo ingen jeg liker der ute, i det hele tatt.. Djeez

Svarte ,,nå ble jeg glad" hehe.Jeg svever på rosa skyer!Har fått en haug med koselige mld og han vil treffe meg så snart som mulig jipppii?Date nr 4 here i come !<br /><br /> Anonym poster: d78279f0d082db65a2efbb471db44475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest _Blomsten_

Fikk faktisk melding av min i dag. Veldig hyggelig, men jeg tør ikke å gjøre så mye ut av det. Får heller se om han vil møtes neste gang han skal hit.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er et en uke siden jeg var på date. Vi har ikke mulighet for å treffes igjen på de neste to ukene, og det synes vi begge er urolig synd, men slik er det bare. Men til gjengjeld brukes telefon/ chat eller sms flittig. Bare i går kveld /natt satt vi 2,5 time i telefonen. :tommelsmil:

Og jeg kjenner at jeg blir mer og mer betatt jo bedre jeg lærer ham å kjenne. Det som overrasket meg var at han hadde nevnt for x'n at han hadde truffet meg og at han ønsket å treffe meg flere ganger... :overrasket::hoppendeglad:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk faktisk melding av min i dag. Veldig hyggelig, men jeg tør ikke å gjøre så mye ut av det. Får heller se om han vil møtes neste gang han skal hit.

Håper det ordner seg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk faktisk melding av min i dag. Veldig hyggelig, men jeg tør ikke å gjøre så mye ut av det. Får heller se om han vil møtes neste gang han skal hit.

Hørt noe mer fra han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La nettopp til en som jeg har prata litt med på facebook, får se om han godtar. Føler meg så teit! Åååååh, sommerfugler i magen ):

Anonym poster: 93fb767494d4070195c1faf8647aaf29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 9 år senere...

Sexdating i Norge - https://finnsex.no Er man ute etter en seriøs side så kan jeg faktisk anbefale Finnsex! Jeg kan si jeg hadde vel en bra erfaring der.

Endret av volosneteees
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Åssen gikk det med dere i denne tråden?  Fascinerende lesing, føler mef dere i opp og nedturer!

Anonymkode: 0f8d6...1ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...