Gå til innhold

Sex og singelliv


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Når har jeg vært på date igjen og er allerede dumpet av den tause stillhet. Alt var hyggelig og jeg trodde han vil møte meg igjen, men det endte på den samme gamle måten med total stillhet.

Sex ødelegger alt. Hvorfor kan ikke gutter som kun er ute etter sex ha dette stemplet i panna. Jeg hadde ikke sex med han, men det var tydeligvis det han var ute etter. Jeg takler ikke at mennesker går ut og inn av livet mitt så raskt på den måten.

Jeg er skuffet og lei meg og det verste er at dette er regelen heller enn unntaket!

Ja, problemet er at det finnes tilgang på altfor mange billige kvinnfolk.

Disse ødelegger da for deg som seriøs også.

Men når du ikke er interessert i gutter som bare er ute etter sex, så blir du i hvert fall fort kvitt dem igjen på denne måten.

Gjelder bare å være mentalt forberedt på det etter en ny date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ut til å muligens ha funnet en potensiell som både er seriøs og bra match. :)

Blir spennende å se etterhvert som man blir bedre kjent om det er så bra som førsteinntrykket gir. :nigo:

Om så stemmer så er det slettes ingen dårlig start på året. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det et par-tre beilere ute og går. Fellesnevneren for dem alle er at de bor et stykke unna. Så vi får se.

Jeg klarer uansett ikke å se for meg at det kan finnes noen ålreite mannebein igjen i den byen jeg bor.

Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, problemet er at det finnes tilgang på altfor mange billige kvinnfolk.

Disse ødelegger da for deg som seriøs også.

Men når du ikke er interessert i gutter som bare er ute etter sex, så blir du i hvert fall fort kvitt dem igjen på denne måten.

Gjelder bare å være mentalt forberedt på det etter en ny date.

Må du ødelegge være bidige tråd med sånne utrolig tåpelige påstander! Kommentarene dine er så sinnsykt irriterende (og urelevante).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du ødelegge være bidige tråd med sånne utrolig tåpelige påstander! Kommentarene dine er så sinnsykt irriterende (og urelevante).

Hva er tåpelig med det? Det er bare fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så forferdelig ensom...Og gir snart opp å date og å prøve å finne mannen jeg vil bli glad i :filer:

Var på sukkerfest i helgen og hadde det kjempegøy. Men desverre kastet jeg bort litt av kvelden på en kjekk fyr som viste seg å bare være ute etter en ting :flau:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor kan ikke gutter som kun er ute etter sex ha dette stemplet i panna.

Hadde i grunnen vært greit med noen sånn stempler i flere kategorier. "Har egentlig mann og barn hjemme" hadde også vært et fint et :-/

Kanksje jeg skulle prøve å skrive "er i utgangspunktet mest ute etter sex, men kanskje noe annet også. Evt. bare litt klining." i pannen før jeg går ut i kveld ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Igår var jeg på date. Gikk greit. Selvom jeg ikke tror vi kommer til å møtes igjen. Men greit å komme seg ut på en date igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Jeg har datet en fyr i 6 uker nå. Han er så bra. Jeg er redd for å bli såret og veldig forelsket. Men han er veldig fantastisk :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har datet en fyr i 6 uker nå. Han er så bra. Jeg er redd for å bli såret og veldig forelsket. Men han er veldig fantastisk :rodmer:

Så koselig!! Jeg har chattet med et par fra Match, men plutselig tar de ikke kontakt lenger... :tristbla: men drømmemannen dukker nok opp etterhvert! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

82 modell. Og du? 78 modell?

Åssen klarte du å gjette at jeg var 78 modell? :fnise:

Var på min første date på lang stund i kveld.. Kan ikke huske sist jeg var på date.. Huff. :sukk:

Men var veldig koselig. Vi satt og pratet i fem timer. Må vel være et godt tegn det, eller?

Følte vi fikk god kjemi...

Bare en ting.. det er det at jeg er 10 år eldre enn henne. Fortalte henne egentlig ikke om dette... Vi kom aldri innom det.

Bør jeg ta kontakt igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet dere...

På torsdag skrev jeg på "sint på meg selv tråden" etter en misslykket helg der jeg skulle møte noen jeg chattet med på nettet. Jeg var knust og la all skylden på meg selv for at ting hadde gått som de gjorde. Gårsdagen var helt forferdelig, var på gråten hele dagen.

Men i dag våknet jeg 05.00 (ok, hadde håpet på å sove litt lenger etter å ha tatt en sovetablett -igjen fordi jeg bare ønsket at dagen skulle ta slutt) og tenkte "it takes two to tango". Han syntes jeg var kald og distansert, og det vet jeg at jeg kan virke som når jeg ikke slapper av og føler meg trygg i en manns selskap, men i løpet av en helg fikk jeg ikke ett så koslig å møte deg- eller så fin du er eller har du det bra.Og burde det ikke være et hint når han selv innrømmer å slite med å få seg venner, men jeg har en stor venneflokk?

You live you learn. Dette er en opplevelse jeg skal legge bak meg og bare lære av- hva trenger jeg av en mann i stedet for å bare være opptatt av hva kan jeg gjøre for at han skal like meg. Jeg har bestemt meg for å begynne å gå ut alene på byen, om om ikke annet for å bygge opp selvtillitten min når det gjelder menn.

Fordi jeg fortjener det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere...

På torsdag skrev jeg på "sint på meg selv tråden" etter en misslykket helg der jeg skulle møte noen jeg chattet med på nettet. Jeg var knust og la all skylden på meg selv for at ting hadde gått som de gjorde. Gårsdagen var helt forferdelig, var på gråten hele dagen.

Men i dag våknet jeg 05.00 (ok, hadde håpet på å sove litt lenger etter å ha tatt en sovetablett -igjen fordi jeg bare ønsket at dagen skulle ta slutt) og tenkte "it takes two to tango". Han syntes jeg var kald og distansert, og det vet jeg at jeg kan virke som når jeg ikke slapper av og føler meg trygg i en manns selskap, men i løpet av en helg fikk jeg ikke ett så koslig å møte deg- eller så fin du er eller har du det bra.Og burde det ikke være et hint når han selv innrømmer å slite med å få seg venner, men jeg har en stor venneflokk?

You live you learn. Dette er en opplevelse jeg skal legge bak meg og bare lære av- hva trenger jeg av en mann i stedet for å bare være opptatt av hva kan jeg gjøre for at han skal like meg. Jeg har bestemt meg for å begynne å gå ut alene på byen, om om ikke annet for å bygge opp selvtillitten min når det gjelder menn.

Fordi jeg fortjener det.

Du skriver mye bra og fornuftig her, men en liten kommentar til det siste du skriver om å bygge opp selvtilliten din når det gjelder menn ved å gå ut alene på byen.

Hvis du tror at du får noen bedre selvfølelse (selvtillit) av å ONS'e deg igjennom helgene, så tar du feil.

Kvalitet er det eneste som har noen verdi og som er noe å spare på. Mannfolk er intet unntak.

Endret av Steinar40
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver mye bra og fornuftig her, men en liten kommentar til det siste du skriver om å bygge opp selvtilliten din når det gjelder menn ved å gå ut alene på byen.

Hvis du tror at du får noen bedre selvfølelse (selvtillit) av å ONS'e deg igjennom helgene, så tar du feil.

Kvalitet er det eneste som har noen verdi og som er noe å spare på. Mannfolk er intet unntak.

Hihi

Om du tror jeg tenkte på ons tar du feil. Fyller 34 neste uke og har aldri hatt en ons i mitt liv og sånn har jeg tenkt å fortsette. Sex er noe jeg sparer til en som betyr noe for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åssen klarte du å gjette at jeg var 78 modell? :fnise:

Var på min første date på lang stund i kveld.. Kan ikke huske sist jeg var på date.. Huff. :sukk:

Men var veldig koselig. Vi satt og pratet i fem timer. Må vel være et godt tegn det, eller?

Følte vi fikk god kjemi...

Bare en ting.. det er det at jeg er 10 år eldre enn henne. Fortalte henne egentlig ikke om dette... Vi kom aldri innom det.

Bør jeg ta kontakt igjen?

Så koselig da! Hva tror du hun tenker når hun hører om aldersforskjellen? Ta kontakt med henne om du virkelig synes det var en hyggelig date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daten min fra forrige søndag har sendt meg et par meldinger denne uka. Idag spurte han meg hva jeg synes om han. Da måtte jeg pent avvise han. Ikke særlig gøy men....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver med litt nettdating. Og hver dag så er det en fyr som gir inn på profilen min. Men han sier ikke noe. Jeg har ikke noe imot å sende melding først. Men det er han som går inn på siden min så...

Bør jeg sende melding?

Endret av MissStiles
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder

Auda, trodde det var meg her et sekund.. Har så vidt slengt meg med på de greiene jeg å, og det er ei som har et fantastisk smil som jeg bare må se. Et sånn skikkelig ekte smil, og ikke bare "se på meg" type smil som mange damer har når dere poserer. :fnise:

Må kanskje lagre bilde av henne på pcn så jeg ikke blir oppfattet som en ordentlig stalker her :fnise:

Men, ja du burde kanskje skrive ei kort melding om du føler for det. hvis ikke noe gjør deg litt nysgjerrig, blokker han så blir det best for begge to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...