Gå til innhold

Sex og singelliv


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Auda, trodde det var meg her et sekund.. Har så vidt slengt meg med på de greiene jeg å, og det er ei som har et fantastisk smil som jeg bare må se. Et sånn skikkelig ekte smil, og ikke bare "se på meg" type smil som mange damer har når dere poserer. :fnise:

Må kanskje lagre bilde av henne på pcn så jeg ikke blir oppfattet som en ordentlig stalker her :fnise:

Men, ja du burde kanskje skrive ei kort melding om du føler for det. hvis ikke noe gjør deg litt nysgjerrig, blokker han så blir det best for begge to

Hehe!! Kanskje det er meg du ser på.. Hehe :fnise:

Jeg har ikke noe imot at han går inn på profilen min hver dag. Men han kan jo si hei når han først er inne på siden min. Han synes hyggelig ut så hadde ikke hatt noe imot å bli kjent med han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Her har det vært stille en periode. Ingen som dater noen? Eller har noen i sikte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder

Har fått satt opp date, om noe litt fram i tid.

Skriver masse med hverandre, greier ikke helt å holde oss unna, og tiden bare flyr :D

Så om kontakten in RL er like bra eller bedre enn den vi har over nett, så blir det virkelig spennende reise jeg skal ut på nå snart. Gleder meg masse :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest _Blomsten_

Møtte en ny fyr på fest i helga. Utvekslet ikke telefonnummer eller noe, men jeg har lagt han til på facebook. Har gått ca et døgn nå så er så spent på om han kommer til å akseptere. Lurer også på om jeg skal sende han en melding hvis han godtar. Vet ikke om jeg har noen grunn til å tro at han er interessert heller, men synes det er på tide å date litt igjen, så det er vel forsøket verdt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk. Nå har jeg sendt tekstmelding også. Vet ikke om det var riktig nummer da. *skikkelig stalker*

Fått svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Fått svar?

Ja, fikk svar til slutt. Sendte faktisk til to ulike nummer som var registrert på han. Sendte litt meldinger frem og tilbake, og det kan hende vi skal møtes neste gang han skal hit :)

Noen ganger lønner det seg å være litt pågående og dristig tror jeg. Har jo ikke noe å tape så tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk svar til slutt. Sendte faktisk til to ulike nummer som var registrert på han. Sendte litt meldinger frem og tilbake, og det kan hende vi skal møtes neste gang han skal hit :)

Noen ganger lønner det seg å være litt pågående og dristig tror jeg. Har jo ikke noe å tape så tidlig.

:smilorange:

Det er jeg faktisk helt enig i. Enten får man svar eller ikke. Man må bare ta sjansen av og til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp ble ferdig med he's just not that into you boken :Dvar på date nr 1 på onsdag og date nr 2 på søndag.fikk mld med en gang jeg kom hjem...han gleder seg til å treffe meg igjen.Ingen kyssing,ingen kroppskontakt,ingenting...Det skal jeg vente litt med.Sendte en god natt mld i år kveld og fikk svar i morges,jippi.Klarte nesten ikke å sove haha.Han svarer med lange mld,men det er sånne lange høflige sms med masse ha en fin...,kos deg.Ja,håper dere skjønner.Ingen flørting.Fikk sjokk når jeg våknet lørdag morgen,han har likt alle bildene mine på fb.xxx antall notifications.jeg vet at jeg er kanskje psycho,men det er noe galt med magefølelsen min.Jeg liker ham veldig godt,men er så usikker om han føler det samme.Jeg vil ha en som sender koselige mld osv.Han er bare så stille!<br /><br /> Anonym poster: d78279f0d082db65a2efbb471db44475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Vet ikke hva jeg skal tro om min. Han er ganske ivrig på meldinger og virker som han liker oppmerksomheten, men han kommer ikke med komplimenter og sender søte meldinger om at han gleder seg til å se meg. I tillegg skal han kanskje flytte utenlands etter hvert, så tvilsomt om han da er interessert i noe seriøst. Jeg får vel bare ta tiden til hjelp og se det ann :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her anonym-psycho 19:36

Sendte en kjedelig mld i dag og prøvde å hinte at jeg har barnefri i morgen og så knips...fikk jeg en lang svar og der sto det at det er bare å si i fra om jeg har lyst å finne på noe i morgen :Djaaaaaa!I morgen skal jeg ha en ny søt kjole på å se smaaashing ut!<br /><br /> Anonym poster: d78279f0d082db65a2efbb471db44475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Blomsten_

Så heldig du er.. :)

Litt verre her. Min har sluttet helt å svare. Det skjer tydeligvis med alle jeg prøver å ta kontakt med. Begynner å blir så lei dette evige stresset. Hvorfor går han fra å svare både raskt og hyggelig, til å bare kutte meg ut. Er det ikke da bedre om han ikke hadde svart på første meldingen i utgangspunktet :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er.. :)

Litt verre her. Min har sluttet helt å svare. Det skjer tydeligvis med alle jeg prøver å ta kontakt med. Begynner å blir så lei dette evige stresset. Hvorfor går han fra å svare både raskt og hyggelig, til å bare kutte meg ut. Er det ikke da bedre om han ikke hadde svart på første meldingen i utgangspunktet :tristbla:

uff så kjipt når de slutter å svare!Stor klem :)Du fortjener mye bedre!

Daten i går var jo kjempekoselig,og jeg fikk klem og kyss på kinnet på slutten,juhuuu :Dda blir det date nr 4 neste uke.for en time siden fikk jeg sms og der står det ,,tenker på deg".Vet ikke hva skal jeg svare?!Har lyst å skrive tenker på deg også din super-sexy-delige-kjekkeste-smarteste ,men det blir jo liksom for mye haha.Tror at han er ute med noen kompiser.Hjelp hva skal jeg svare?????

psycho-anonym her :P<br /><br /> Anonym poster: d78279f0d082db65a2efbb471db44475

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva svarte du?

Jeg slenger meg også på her. Har fått endel spørsmål om dater og en kjærlighetserklæring(!) i det siste, men har takket nei til alle. Det er jo ingen jeg liker der ute, i det hele tatt.. Djeez

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Blomsten, kanskje du skremte han vekk ved å være for pågående med meldingene dine. Du antydet jo selv at du var litt stalker, og det er slikt som har en tendens til å skremme oss gutta litt.

Tenker på det du selv skreiv, at du sendte melding til begge nummerene han var registrert med. Kanskje holde litt igjen og være mer mystisk neste gang - og i alle fall ikke google han for å sende ei casual melding om han allerede ikke har gitt deg nummeret. Og dersom du googler han; ikke fortell det ;-)

Lykke til!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Hei Blomsten, kanskje du skremte han vekk ved å være for pågående med meldingene dine. Du antydet jo selv at du var litt stalker, og det er slikt som har en tendens til å skremme oss gutta litt.

Tenker på det du selv skreiv, at du sendte melding til begge nummerene han var registrert med. Kanskje holde litt igjen og være mer mystisk neste gang - og i alle fall ikke google han for å sende ei casual melding om han allerede ikke har gitt deg nummeret. Og dersom du googler han; ikke fortell det ;-)

Lykke til!

Hvis han synes jeg var for pågående var han nok ikke min type uansett. Gidder ikke å la være å sende melding når jeg egentlig har lyst. Han må like meg som jeg er, hvis ikke kommer han ikke til å holde ut med meg senere heller.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg mente var at du søkte opp nummeret/numrene hans før han fikk gitt deg det..

Det alene er for meg kanskje litt som å diskutere barn og samboerskap på første date. Som sagt; vær litt mystisk og ikke skrem han bort. Belønningen smaker så mye bedre om ikke jakten er over før den starter.

Dette er bare et velmenende råd fra min side, og det er sikkert gutter som er uenige med meg - som liker at dama er pågående i en tidlig fase.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Blomsten_

Det jeg mente var at du søkte opp nummeret/numrene hans før han fikk gitt deg det..

Det alene er for meg kanskje litt som å diskutere barn og samboerskap på første date. Som sagt; vær litt mystisk og ikke skrem han bort. Belønningen smaker så mye bedre om ikke jakten er over før den starter.

Dette er bare et velmenende råd fra min side, og det er sikkert gutter som er uenige med meg - som liker at dama er pågående i en tidlig fase.

Hadde jeg ikke søkt opp nummeret hans hadde vi jo ikke fått kontakt med hverandre. Er vel ikke noen regel at gutten må ta alt initiativ vel. Spill er uansett ikke min greie. Jeg er en i impulsiv person og det må den som møter meg tolerere. Treige gutter er det verste jeg vet. Vil ha en som blir gira som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...