Gå til innhold

Sex og singelliv


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Jeg var på date på lørdag, det gikk rett åt h....., hehe. Super rar type, som inviterte meg med til syden etter 2 timer.

ja det var veldig spesielt! ber jo om å jage vekk folk..

jeg hadde egentlig en date på lørdag, sa for noen uker siden at han var veldig interessert og han skulle svare på mailen på facebook, men fikk svar via kompisen min at han var interessert i å møte meg, men fikk ikke svart pga nettet var nede... så sendte jeg han en melding om når vi skulle møtes, men fikk aldri noe svar.. at det går ann å bli så sykt feig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja det var veldig spesielt! ber jo om å jage vekk folk..

jeg hadde egentlig en date på lørdag, sa for noen uker siden at han var veldig interessert og han skulle svare på mailen på facebook, men fikk svar via kompisen min at han var interessert i å møte meg, men fikk ikke svart pga nettet var nede... så sendte jeg han en melding om når vi skulle møtes, men fikk aldri noe svar.. at det går ann å bli så sykt feig!

Den var kjip ja! Ingen vits i å kaste bort noe mer energi på en sånn dust. On to the next!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder

jaa. har hatt besøk av damen i helga som gikk supert.

Så nå er det bare å glede seg til en evt neste gang vi får tid til å møtes :rødme: Kjenner jeg har troen på dette her nå :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble dischet på lørdag! og han er bare så utrolig feig!! for vi snakket sammen på fredagen, og han spurte da om vi skulle møtes sånn helt sikkert at vi fortsatt var interessert, og det var vi og hvertfall han. og han sa at han skulle ringe meg for å avtale nærmere, men det gjorde han ikke, og jeg ringte og ringte.. og han er så feig at trudde det ikke var mulig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Her har det vært stille de siste ukene.

Jeg driver og sender melding med en fyr fra sukker. Gjort det i kanskje 2 uker nå. Vurderer om jeg skal spørre han om han vil møtes. Eller vente til han spør. Hm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det med de single der ute?? Fått napp nå siden denne tråden har slukna?

Går å gleder meg til neste helg, for da får jeg møte daten min igjen. Håper det går like bra om ikke bedre enn forrige møte :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Her er det fullstendig TØRKE! Møter jo bare drittsekker. Får satse på at det er noen kjekkaser når jeg drar til Costa Rica om noen uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg sendte meldinger med på sukker, svarer ikke lengre. Eller han svarte ikke på den siste meldingen min. Jaja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Carleigh-Ann

Han jeg sendte meldinger med på sukker, svarer ikke lengre. Eller han svarte ikke på den siste meldingen min. Jaja..

Så dårlig gjort! Syns man kan være ærlig, hvertfall når man har sendt meldinger en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Noe action her da??

Her om dagen ble jeg spurt på date. En som har vært på date med en gang før. For 1-2år siden. Men så valgte han å gi eksen sin en sjanse igjen. Men det ble fort slutt. Da hadde jeg fått meg kjæreste. Han sa til meg at han skulle ønske han hadde gitt meg en sjanse allikevel. Og ikke eksen. Hm... Han har jo egentlig fått sjansen sin. Men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tronder

Go for it, missStiles! alle kan ta feil valg, og han har vært åpen, så en date skader vel ikke?

Hvis du ikke sitter med en kjempegod følelse etterpå så kan du like greit si det fort. Han har jo hatt 1 sjangs, og de fleste går ut med folk to ganger for å se (mindre nervøs osv andre gang).

Selv svever jeg litt mellom singel og i forhold nå. Hærlig følelse, samt litt usikker på hvor det bærer hen, men livs situasjonen for oss begge er ikke heelt noe å bygge forhold på. Ting blir mye bedre til sommeren, så håper det går bra med min utkårede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest tronder

Der var jeg tilbake til singelhjørnet på KG.

Rart hvordan kvinner bare mister følelser :sukk:

Noen som har svar på dette? Ting er helt topp, så kommer en periode med endringer i hverdagen (boplass, skole, jobb) og plutselig står man på bar bakke og ikke forstår noen ting om hva som skjedde. Uansett, denne dama gir jeg ikke opp uten "kamp".

Fikk høre at hu var stormforelska i meg før jul, så grunnlaget finnes.. Gjelder vel bare å holde seg unna til hu starter å savne, før man prøver på nytt. :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var jeg tilbake til singelhjørnet på KG.

Rart hvordan kvinner bare mister følelser :sukk:

Noen som har svar på dette? Ting er helt topp, så kommer en periode med endringer i hverdagen (boplass, skole, jobb) og plutselig står man på bar bakke og ikke forstår noen ting om hva som skjedde. Uansett, denne dama gir jeg ikke opp uten "kamp".

Fikk høre at hu var stormforelska i meg før jul, så grunnlaget finnes.. Gjelder vel bare å holde seg unna til hu starter å savne, før man prøver på nytt. :rødme:

Så utrolig kjipt da!! Sånt skjer vel.. Dessverre.. Men du gir ikke opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest tronder

Bare tapere gir opp, så nei, hu her skal jeg ha :lur: Bare få rydda unna en del forstyrrende elementer først.

Er overbevist om at følelsene eksisterer hos henne, men litt for mye støy i rundt oss fortiden som forstyrrer. Og er nå lei av å se på at ting ikke ordner seg, så nå skal jeg gjøre akkurat som jeg ønsker at min tilværelse skal være.

Hvordan går det med andre her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare tapere gir opp, så nei, hu her skal jeg ha :lur: Bare få rydda unna en del forstyrrende elementer først.

Er overbevist om at følelsene eksisterer hos henne, men litt for mye støy i rundt oss fortiden som forstyrrer. Og er nå lei av å se på at ting ikke ordner seg, så nå skal jeg gjøre akkurat som jeg ønsker at min tilværelse skal være.

Hvordan går det med andre her?

Så kjipt da!! Forstyrrende elementer må bort. Håper du finner ut av det og klarer å sjarmere henne!!

Jeg har møtt noen nå. Eller kjent hverandre en stund. Men jeg er usikker på om han er interessert. Det har skjedd noe mellom oss. Men jeg må avslutte noe annet først uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det helt stille...har kommet i prat med to stk via nettet, men det ble brått stille. Så jeg tror jeg bare skal slappe av og ta ting mer som det kommer. Gidder ikke stresse. Men herregud som jeg savner sex... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Når har jeg vært på date igjen og er allerede dumpet av den tause stillhet. Alt var hyggelig og jeg trodde han vil møte meg igjen, men det endte på den samme gamle måten med total stillhet.

Sex ødelegger alt. Hvorfor kan ikke gutter som kun er ute etter sex ha dette stemplet i panna. Jeg hadde ikke sex med han, men det var tydeligvis det han var ute etter. Jeg takler ikke at mennesker går ut og inn av livet mitt så raskt på den måten.

Jeg er skuffet og lei meg og det verste er at dette er regelen heller enn unntaket!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...