Gå til innhold

Sex og singelliv


Gjest Stjernedryss

Anbefalte innlegg

Gjest MissBella

Så koselig å høre!!

Snakket med daten min flere ganger igår. Håper vi kan finne ut om vi har en date imorgen eller ikke i løpet av kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Lenge siden det har vært noe aktivitet her. Lite dating hos meg de siste månendene. Men kanskje det er litt mer action hos noen av dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enchanted

Går mest i singelliv her også, gitt. Skulle møte en "nettflørt" for litt siden, men noe kom i veien, så jeg kunne ikke likevel. Noen dager etter skriver han på fb (vi er ikke venner der, bare jeg som titter innom i ny og ne) at han skal på date med en i oslo, jeg bor ikke i oslo, og ble egentlig litt irritert over at han "dater" flere på samme tid :angry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

SÅ kult med alle dere som skal på date! Dere må holde oss oppdatert.

Dere som har vært på date med en fra nettet før, har det hendt at vedkommende ser totalt anderledes ut in RL? Det være seg positivt eller negativt. Litt skummelt da! Selvom man seff ikke kun går etter utseende..;)

Det skjedde meg en gang..hehe.. hadde snakket med han i nesten 2 mnd, sett på bildene hans på facebook, og til og med snakket på wab cam på skype. Syns han var ganske så kjekk, og han hadde kjempeflott personlighet, vi kunne snakke i timesvis om alt og ingenting.. ble litt småforelsket etter en stund. Vi avtalte at han skulle komme på besøk til meg en helg. Han bodde på andre siden av landet, og måtte ta fly..hehe.. og da han kom ut av flyet, fikk jeg helt sjokk.. han var jo direkte stygg!!! At det går ann å se så annerledes ut i virkeligheten, hadde jeg virkelig ikke trodd..... Savnet den kjekke gutten på web camet i ukesvis etterpå, tror nok jeg hadde litt kjærlighetssorg også...:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kysset en fyr igår. Han har vært interessert lenge. Han var flink til å kysse. Men tror ikke det blir noe mer. Det er liksom så vanskelig å lese han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg her igjen! Dette er altså gamle "Emmanuelle".

Kort oppsummert: Ble sammen med fyren jeg snakka om før, varte i 4 mnd før jeg slo opp fordi han ikke visste hva han følte eller ville. Orket ikke bli holdt på gress i mange måneder.

Så...hvem er neste? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tronder

Me! *Rekke opp hånden* :ler::lur:

Er tilbake på singellivet jeg også, men nå skal det nytes. Ikke noe ny dame før jeg runder 30! Minst! Gikk hardt inn på meg siste brudd, så nå skal jeg bare være bølle og egoist når det kommer til det motsatte kjønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me! *Rekke opp hånden* :ler::lur:

Er tilbake på singellivet jeg også, men nå skal det nytes. Ikke noe ny dame før jeg runder 30! Minst! Gikk hardt inn på meg siste brudd, så nå skal jeg bare være bølle og egoist når det kommer til det motsatte kjønn

Great!

Håper du ikke krysser min vei.. Siste jeg trenger er å ta bitterheten og hevnen for noe en annen dame har gjort.

Av dere som planlegger å være jævlige mot andre for å avreagere.. kan dere ikke ha et skilt rundt halsen som advarer om det?

Så kan vi, som har hatt nok å slite med ellers i livet, unngå dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tronder

Great!

Håper du ikke krysser min vei.. Siste jeg trenger er å ta bitterheten og hevnen for noe en annen dame har gjort.

Av dere som planlegger å være jævlige mot andre for å avreagere.. kan dere ikke ha et skilt rundt halsen som advarer om det?

Så kan vi, som har hatt nok å slite med ellers i livet, unngå dere?

Hahaha, ser at ikke alle tar en spøk her inne på forumet.

Er ikke bitter eller noen ting, var bare litt tungt der å da men er ikke alltid ting fungerer. Så da er det bare å gjøre som Solan gundersen: Strø rundt seg med nye ideer og nå smiler livet tilbake til meg, iallefall for en liten stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella

Da er jeg her igjen! Dette er altså gamle "Emmanuelle".

Kort oppsummert: Ble sammen med fyren jeg snakka om før, varte i 4 mnd før jeg slo opp fordi han ikke visste hva han følte eller ville. Orket ikke bli holdt på gress i mange måneder.

Så...hvem er neste? :lur:

Neimen, så synd da!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neimen, så synd da!! :klemmer:

Takk Bella, er kjipt for jeg trodde virkelig at dette var noe bra.

Ikke noe krangling, vi hadde det dødsmorsomt sammen og ifølge ham er jeg drømmedama (han mener det fremdeles), men han "vet ikke" om det var riktig av oss å være sammen.

Vel, fuck "vet ikke", jeg fortjener bedre, så jeg slo opp etter 4 uker på vent.

Men men, livet går vel videre. Burde vel vente litt før jeg tar steget til neste mannfolk, jeg vil også være egoist og kynisk. Men jeg skal være det alene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella

Takk Bella, er kjipt for jeg trodde virkelig at dette var noe bra.

Ikke noe krangling, vi hadde det dødsmorsomt sammen og ifølge ham er jeg drømmedama (han mener det fremdeles), men han "vet ikke" om det var riktig av oss å være sammen.

Vel, fuck "vet ikke", jeg fortjener bedre, så jeg slo opp etter 4 uker på vent.

Men men, livet går vel videre. Burde vel vente litt før jeg tar steget til neste mannfolk, jeg vil også være egoist og kynisk. Men jeg skal være det alene :)

Jeg skjønner ikke sånt. Å stå på vent, er vel det verste. Både å gjøre mot noen, og bli gjort imot deg. Så jeg skjønner deg godt.

Du får nyte tiden alene!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke sånt. Å stå på vent, er vel det verste. Både å gjøre mot noen, og bli gjort imot deg. Så jeg skjønner deg godt.

Du får nyte tiden alene!!

Ja, det er kjipt, umodent og feigt. Men kan ikke være sint på ham heller, fordi han er faktisk verdens snilleste fyr, bare ikke voksen nok til å ta riktige beslutninger. Men ja, jeg er irritert for at han ikke engang klarte å møte meg før det ble slutt og at det var jeg som måtte slå opp med ham offisielt.

Hvordan blei det med deg da Bella? Det virket som om du hadde så mye på gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MissBella

Ja, det er kjipt, umodent og feigt. Men kan ikke være sint på ham heller, fordi han er faktisk verdens snilleste fyr, bare ikke voksen nok til å ta riktige beslutninger. Men ja, jeg er irritert for at han ikke engang klarte å møte meg før det ble slutt og at det var jeg som måtte slå opp med ham offisielt.

Hvordan blei det med deg da Bella? Det virket som om du hadde så mye på gang?

Det virker som en evighet siden. Det ble bare 2 dater på meg med han fyren. Etter hvert snakket vi mindre og mindre med hverandre, også ikke noe mer. Så det sier vel seg selv at det ikke var meningen at det skulle bli noe mer. Eller han hadde ikke akkurat nok tid til å møtes heller. Da gadd jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg er pissed off.

Tror dere ikke min kjære eks er for PINGLE til å fortelle folk at det er slutt mellom oss? Fikk faen meg en sms fra moren hans nå der hun spurte når vi kom på besøk neste gang.

Det ble offisielt slutt for over 1 uke siden og vi har hatt problemer i nesten 2 mnd. Hva faen?

Ikke har han sletta vennene mine, ikke har han untagga seg fra bilder av oss og ikke har han sagt til familien sin at det er slutt mellom oss.

Dette var det siste jeg trengte! Hvorfor må jeg tiltrekke meg PINGLEJÆVLER og hvorfor kan han ikke bare være mann nok til å kutte det helt av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella

Åh, jeg er pissed off.

Tror dere ikke min kjære eks er for PINGLE til å fortelle folk at det er slutt mellom oss? Fikk faen meg en sms fra moren hans nå der hun spurte når vi kom på besøk neste gang.

Det ble offisielt slutt for over 1 uke siden og vi har hatt problemer i nesten 2 mnd. Hva faen?

Ikke har han sletta vennene mine, ikke har han untagga seg fra bilder av oss og ikke har han sagt til familien sin at det er slutt mellom oss.

Dette var det siste jeg trengte! Hvorfor må jeg tiltrekke meg PINGLEJÆVLER og hvorfor kan han ikke bare være mann nok til å kutte det helt av?

Hæ? At det går ann. Er det så vanskelig å si at det er slutt? Hm.. Jeg skjønner veldig godt at du er irritert! Håper virkelig for din skyld at han forteller det til folk snart. Det er liksom ikke din jobb heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det fordi han ikke gidder?

Er det fordi han er usikker fremdeles?

Er det fordi han ikke tenker over det?

Hvorfor? Har utformet et pent lite svar jeg skal sende til henne på mandag, men dette er da ærlig talt ikke min jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Melina*

Åh, jeg er pissed off.

Tror dere ikke min kjære eks er for PINGLE til å fortelle folk at det er slutt mellom oss? Fikk faen meg en sms fra moren hans nå der hun spurte når vi kom på besøk neste gang.

Det ble offisielt slutt for over 1 uke siden og vi har hatt problemer i nesten 2 mnd. Hva faen?

Ikke har han sletta vennene mine, ikke har han untagga seg fra bilder av oss og ikke har han sagt til familien sin at det er slutt mellom oss.

Dette var det siste jeg trengte! Hvorfor må jeg tiltrekke meg PINGLEJÆVLER og hvorfor kan han ikke bare være mann nok til å kutte det helt av?

For en fyr...

Han virker ekstremt konfliktsky. Men dere har sletta hverandre fra FB, eller? Så iallfall sånn ut. Hvis jeg var deg hadde jeg sendt fyren ei melding og bedt ham ta et oppgjør med folka sine selv, det er ikke din jobb. Han oppfører seg feigt, umodent og ekstremt lite reelt overfor deg. Han kan være så snill han bare vil, men jeg blir ærlig talt jævlig irritert på dine vegne.

Liten utblåsning her, men måtte bare... Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fyr...

Han virker ekstremt konfliktsky. Men dere har sletta hverandre fra FB, eller? Så iallfall sånn ut. Hvis jeg var deg hadde jeg sendt fyren ei melding og bedt ham ta et oppgjør med folka sine selv, det er ikke din jobb. Han oppfører seg feigt, umodent og ekstremt lite reelt overfor deg. Han kan være så snill han bare vil, men jeg blir ærlig talt jævlig irritert på dine vegne.

Liten utblåsning her, men måtte bare... Klem :)

Jeg sletta han fra facebook, jeg var også den som fjerna forholdsstatusen min først.

Jeg skrev et pent, respektfullt og hyggelig svar til henne hvor jeg sa at det ikke var mitt valg og takket for at jeg fikk lov til å bli kjent med dem.

Jeg orker ikke sende ham en melding, han får ta ansvar for det selv når hun sier til ham hva som skjedde. Hun er nok litt pinlig berørt tror jeg.

Jeg er ikke den første dama han "glemmer" å si til foreldrene at det er slutt med, så en oppkjefting funker ikke.

Jeg kan iallefall trygt si at fyren er arkivert for godt, pingler er det verste jeg veit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MissBella

Jeg sletta han fra facebook, jeg var også den som fjerna forholdsstatusen min først.

Jeg skrev et pent, respektfullt og hyggelig svar til henne hvor jeg sa at det ikke var mitt valg og takket for at jeg fikk lov til å bli kjent med dem.

Jeg orker ikke sende ham en melding, han får ta ansvar for det selv når hun sier til ham hva som skjedde. Hun er nok litt pinlig berørt tror jeg.

Jeg er ikke den første dama han "glemmer" å si til foreldrene at det er slutt med, så en oppkjefting funker ikke.

Jeg kan iallefall trygt si at fyren er arkivert for godt, pingler er det verste jeg veit.

Hva er det med gutter som ikke sier ifra at det er slutt? Til familie og venner? Eksen venta også lenge med å si det til folk. Jeg måtte nesten tvinge han til å snakke med noen fordi han ringte bare meg hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...