Gå til innhold

Nathalia er blitt prøver:-)

Nathalia

Anbefalte innlegg

Velkommen tilbake Nathalia!!! :goodbye:

har lest i boka di nå og høres ut som du og mannen er på samme båt nå! Fortell oss mer om deg selv....kor gamle er du og mannen da??

du får ha masse lykke til, sender deg masse :strix: :strix: babystøv

Endret av icechick
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk for koselig hilsen, Mai Brud og Icechick, og :velkommen: til meg :-)

Jeg tok jo selvfølgelig en ny graviditetstest i morges, og begynner å forstå hva enkelte andre brukere mener med at det kan bli dyrt i lengden :gjeiper: Den var jo selvfølgelig NEGATIV :trist: Jeg er jo bare ca 8/9 Dpo, og håper jo at den kun ble negativ fordi det er for tdilig. Men jeg ble altså sååååå lei meg i dag :tristbla:

Ser for meg at jeg bare har innbilt meg alle disse symptomene og aldri kommer til å bli gravid :cry3: Har hatt en skikkelig dårlig og lei Pms- dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da :klemmer:

Er jo veldig vanlig å føle seg sånn i starten av prøvingen. Er jo som du sier så lett å sløse bort tester.....men husk billigstripsene er nok fine for oss aktive prøvere(prismessig)

tror ikke det er noe vits å prøve med testing før du er ikvertfall 12DPO....noen tester vil ikke vise positive før IKM.

Eg er nu i PP6 og kan si at hver måned har innbilt svangerskap :trist: Er jo naturlig å være utålmodig når man får først lyst å bli mor....da skulle man helst vært gravid i går!

PMS har eg hatt siste PP.....ikke noe koselig å være små irritert....men husk at du kommer deg over det.......og så en dag har du TB :kgbaby:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord, Icechick :klemmer: Det var akkurat det jeg trengte nå.

For å svare ditt forrige innlegg:

Jeg er 26 år, sambo er 29. Vi har vært sammen i 8 år, og samboere i 3- 4 år. Vi er begge i gode, faste jobber. og ja, jeg håper at jeg og mannen er i samme båt nå.. jeg er så lei av å vente! Som tidligere nevnt så har vi ikke et VELDIG aktivt sexliv... og det å håpe på at det skal klaffe de ganger vi faktisk :sengekos: er veldig frustrerende til tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for oppmuntrende ord, Icechick :klemmer: Det var akkurat det jeg trengte nå.

For å svare ditt forrige innlegg:

Jeg er 26 år, sambo er 29. Vi har vært sammen i 8 år, og samboere i 3- 4 år. Vi er begge i gode, faste jobber. og ja, jeg håper at jeg og mannen er i samme båt nå.. jeg er så lei av å vente! Som tidligere nevnt så har vi ikke et VELDIG aktivt sexliv... og det å håpe på at det skal klaffe de ganger vi faktisk :sengekos: er veldig frustrerende til tider.

Oki så dere er på nesten lik alder med oss(vi er 25 og 28).

Det eg kan si både fra erfaring og det eg har hørt av andre er at gutta ofte får både prestasjonsangst og press for babylaging........må si at eg føler meg OFTE som gutta.....masse prestasjonsangst og press for å bli gravid(fra meg sjøl hvis du skjønner)!

MEN.....tror når man sliter er det ofte morsomt å prøve nye ting. Er det alltid en rutine så vil kanskje "babylaging" ta sjarmen bort fra faktisk det at dere elsker hverandre og "the art of making love" blir litt stress pga tanker om baby........kanskje å ta en romantisk kveld på en mandag er nok for å spice opp sexlivet.....husk at gutta er veeeeldig visuelle.....så noe nytt sexy undertøy kan være nok at "mr sailor" dukker opp :fnise:

Håper du får en fin uke foran deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :-)

Ja jeg kjenner at det er litt press på oss begge. Både mine foreldre og hans maser endel om det. Jeg synes det er rimelig irriterende til tider. Synes i grunn at det er litt frekt jeg. For alt de visste, så kunne vi ha prøvd lenge og hatt problemer med det! :frown:

Nå er jeg ca 12 DPO, ikm er om 2 dager. Og har fremdeles endel av de samme symptomene... litt svimmel innimellom, vondt i korsryggen, såre brystvorter, og litt mensmurringer innimellom. Jeg tok en graviditetstest i går kveld. Den så veldig negativ ut igår. ( ps: hadde drukket endel vann). Fant den frem i morges igjen ( hvorfor gjør jeg alltid det????? :erter: ) Uansett hvor tøysete det var, .. så ser jeg i hvertall en strek der nå.. eller strek og strek. Den begynner bittelitt i ene enden.. iusynlig i midten.. og så en kort slutt. Heheh... vanskelig å forklare. Mulig det er det som folk kaller for en skyggestrek?! Samboeren min så den ikke.. men han tok den jo ikke i lyset og snudde og vridde på den slik som jeg gjør :skratte:

Enten er det fremdeles for tidlig å teste, urinen var for utvannet , eller så er jeg ikke gravid. Er så innstilt på å være gravid nå.. ble så trist av at de to blå ikke kommer :trist:

Samboer sa at det ser ikke ut som noen strek der, og at jeg nok ikke er gravid... Ble så trist at jeg ville gråte :cry3:

>Tror PMS- en spiller meg noen puss innimellom..

Vurderer å ta en ny test i morgen tidlig. Hva tror dere? Ikm er på mandag ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror at jeg har verdens dårlisgte tålmodighet.. :skratte:

Til poenget.. tok en ny Eggløsningstest nå.. og den er positiv :klø:

Nå er det jo bare 1-2 dager igjent il Ikm... el- testen burde vel være negativ nå? Er det mulig at den er positiv fordi jeg er gravid? Syns det er så merkleig.. spesielt siden graviditetstesten ikke var positiv i går. Nå ser jeg jo en svvaaaaaaaaaaaaaaaaak strek på gr. testen.. men den har jol igget snart ett døgn, så den kan jeg jo ikke ta inn i vurdering nå??!

Trenger litt hjelp her!!! Totalt forvirret.. :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Har lest at EL-tester kan gi positivt utslag om man er gravid.

Men så er det mange som leser de av feil og - er du sikker på at du leste den riktig? :klø:

GT fra i går skal du bare se helt bort i fra tror jeg - ikke uvanlig at det dukker opp falsk positiv etter at den har ligget lenge.

Men hvem vet - kanskje du er :gravid:?

:vetikke:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Zia:-)

ja jeg har lest av El- testen riktig. Har brukt disse billigtestene mange ganger. .og denne er veldig positiv!

Ja, ser i grunnen vekk fra testen igår. men jeg har tatt graviditetstester tidligere og fått negativt resultat. MEN kan ikke huske at jeg noengang har sett noe strek på dem, ved senere tidspunkt. Og tro meg.. disse har jeg også vridd, snudd og demontert :sjenert: Hehe

Jeg er vel bare så babysjuk, at jeg tolker alt i retning av graviditet. :rødme:

Får ta en graviditetstest i morgen tidlig. Men jeg har bare disse her billigtestene ( stav), og har hørt at de reagerer seint i syklusen på hcg :sukk:

Gudameg, det er utrolig slitsomt å vente på svar!! Tålmodighet lenge leve!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja har hørt at ELtester kan slå ut hvis man er gravid.....men husk da at teststreken må være sterkere en kontrollstreken!

De sier man skal ikke lese av testene etter de minuttene som står på pakka....men kan hende som du sier at det ikke klarer enda å lese av hcg nivået...

hadde tatt ny test etter ikm hvis eg var deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig svar , Wings og icechick. Er så gøy å få respons her inne. Det gjør ventingen litt lettere, å vite at flere er i samme situasjon :enig:

Jeg tok likegodt en ny graviditetstest i morges også jeg. :rolleyes:

Det ble samme situasjon som sist. Så veldig dårlig ut først, så etter noen timer ( når jeg stod opp igjen) så ser jeg en strek der.. den er mye mer tydelig enn den for to dager siden. Jeg kan se den over hele feltet.. men den er bare rosa halveis. Hehe... noen som forstår?

Så nå er jeg like forvirret som før. I morgen er IKM, og jeg holder på å gå fra vettet! :bond:

I dag har jeg vasket huset, kikket på julegaver på nett, og arbeidet.. alt for å prøve å få tankene mine over på noe annet :husarbeid:

Nå er det sofa og godteri :popcorn: nam nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er i dag...

fortsatt ingen mens.. og heller ingen spotting.. jeg pleier å spotte jallefall en dag før. Er såå spent, så spent!!!! :hoppe: :hoppe:

Blir så utrolig skuffet og lei hvis det ikke blir noe nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åååhrrrr...

Fremdeles ingen mens, eller spotting. MEN negativ graviditetstest i morges :sur:

Hva skjer liksom?? :vetikke:

Men jeg regnet litt i gjennom gamle sykluser, og de har ikke vært så stabile som jeg trodde. De har gått fra 26 dager- 34 dager. Nå er jeg på dag 29.. så det er ikke godt å vite dette her. :sukk:

Tiden går altfor sakte!!.. spesielt hvis jeg ikke er gravid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååhrrrr...

Fremdeles ingen mens, eller spotting. MEN negativ graviditetstest i morges :sur:

Hva skjer liksom?? :vetikke:

Men jeg regnet litt i gjennom gamle sykluser, og de har ikke vært så stabile som jeg trodde. De har gått fra 26 dager- 34 dager. Nå er jeg på dag 29.. så det er ikke godt å vite dette her. :sukk:

Tiden går altfor sakte!!.. spesielt hvis jeg ikke er gravid!

Blir spennende å se nå da, på hva testen sier i morgen tidlig :)

Du får prøve å drikke lite nå på kvelden i dag. Då blir urinen enda mer konsentrert i morgen :)

*krysser fingrer og tær for Nathalia*

Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smaragd: Nej nå har jeg ingen flere graviditetstester igjen!! hehe... å nå får jeg bare vente å se om den fæle tanta kommer, og det gjør hu sikkert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smaragd: Nej nå har jeg ingen flere graviditetstester igjen!! hehe... å nå får jeg bare vente å se om den fæle tanta kommer, og det gjør hu sikkert!

Du får skynde deg å bestille fra billigtester.no! De leverer på to dager! så da har du til helgen! :nigo:

Jeg er veldig førnøyd med de billig-stripsene. kan teste akkurat når det passer meg - uten å blakke meg! :)

(Jeg kjøpte disse fordi jeg hadde ikke mensen på to år med de pillene jeg gikk på. Da må man teste innimellom, så man er sikker man ikke er gravid. Tok alltid en test før jeg skulle på fest og da drikke.. så vet man ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og hilser på!

Kjenner meg veldig igjen i at man helst skulle vært gravid i GÅR! :fnise:

Tror vi ALLE kjenner oss igjen.. Får bare håpe du ikke blir en av oss i lengden, at det klaffer fort for deg :jepp:

Så lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...