Gå til innhold

Nathalia er blitt prøver:-)


Nathalia

Anbefalte innlegg

Hadde jeg hatt tanta på besøk som vanlig til tross for at jeg var gravid hadde jeg :dåne:

Ville ha kommet LITT uventet med en graviditet da ja :fnise:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Smaragd: du må ikke si sånt! hehe... nå tror jeg jo selvsagt at det har skjedd med meg også. :fnise:

Nei det er nok mensen... fikk enorme menssmerter og blodet er klumpete?!

Jeg håper bare sambo fortsatt er klar for prøving. Ikke godt å vite.. i fjor ble det jo bare prøving en periode, og så var det slutt. Jeg får bare slappe av og håpe på det beste :rødme:

Nå er det i hvertfall helg... og godt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff.. jeg er så trist og lei i dag jeg. Dagen startet dårlig med krangling mellom meg og sambo. Hatt litt dårlig dag på jobb også. Så når jeg kommer hjem var stemningen heller ikke god. Tenkte å lage en god middag..men nå gråt jeg noen stille tårer på kjøkkenet her. :trist:

Vet ikke helt hvorfor jeg er så trist. Tror bare alt har ballet på seg, så plutselig kommer alt opp i halsen. Sambo sa noe slikt som : jeg hørte på radioen i dag, at mange kvinner venter leeenge med baby nå.det er helt vanlig å vente ekstra lenge nå. " ( med prøving i det hele tatt.. forstod jeg) Jeg ble litt lei og hissig, fordi jeg trodde jo selvsagt at han da mente at vi fortsatt skal vente litt til.

Av og til føler jeg meg så alene, med alt jeg har i hodet. Tror snart jeg friker ut! Off... skikkelig dum dag dette her. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Stakkars deg da! Vi jenter har i blant en egen evne til å legge mer i ting enn det vår bedre halvdel egentlig mener.

I morgen blir nok en bedre dag, selvom dagen i dag føles tung! Hold ut - tenk på spiren som snart skal sitte :Nikke:

:klem:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! Og takk for omtanken Zia!Det gikk heldigvis over i går. hehe.

Litt trening hjalp på humøret :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for koselige svar, Wings og Icechick.. jah det er derfor det er så godt å ha dere jenter her :klemmer: Ikke alltid like greit eller lurt å la alt gå ut over mannen :fnise:

Nå må jeg søren meg bestille nye tester.. tar el- test omtrent hver dag jeg... vil prøve å finne utav hvordan det ligger an. Tok en nå.. den er liksom ganske tydelig den her teststreken, men ikke like tydelig som kontrollstreken.. så det kan være jeg feilleste forrige syklus :sjenert: Er på dag 6 i syklusen nå... så snart er det tid for :sengekos: igjen. Bare krysser fingrene for at mannen er klar som et egg!! :rødme:

har til og med invistert i nytt og sexy undertøy i dag. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oooh, hot undertøy også :lur:

Kjøpte litt nytt her og da vi begynte denne PP'en, for å overraske mannen litt ekstra - tar bort litt av pliktløpet :Nikke:

Han satte pris på det iallfall :lur:

Tipper det faller i smak hos mannen din og :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eltester funket ikke på meg, derimot sex hver/annenhver dag fra dag 10-20 var smart! :fnise:

*notert*

Mannen bryr seg ikke om sexy undertøy i grunnen... han sier at han liker meg best naken, så jeg trenger ikke bruke penger på slikt. :gjeiper: Men nytt undertøy må en jo ha likevel, så da kan det liksågodt være litt frekt. hehe

Jeg har så vanvittig lysst å være gravid. Sambo mener at jeg er litt desperat. Men jeg er sånn.. hvis det først skal skje, så vil jeg aller helst at det skulle skjedd i går! :fnise:

ellers er jeg litt stresset om dagene. Har ikke kommet igang med julegavene enda.. og julen nærmer seg med stormskritt. Vi får visst bare ta en dag og kjøre gjennom hele lista. :jepp:

Ai ai ai.. har visst glemt å kjøpe nye tester.. det må jeg jammen meg gjøre!

Skulle ønske at jeg var gravid allerede... tanta varte jo bare et par dager. Og jeg har fremdeles vondt i korsryggen og støl og rar nederst i magen. Sikkert bare innbilninger, og ønsketenkninger. Men det hadde vært såååå gøy!!!Hehehe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så vanvittig lysst å være gravid. Sambo mener at jeg er litt desperat. Men jeg er sånn.. hvis det først skal skje, så vil jeg aller helst at det skulle skjedd i går! :fnise:

:fnise:

Vet hvordan du har det!

Har ventet på at vi skal begynne å prøve i mange år allerede, og når man endelig begynner, så vil man jo ikke vente ENDA lengre :roll:

Skulle ønske at jeg var gravid allerede... tanta varte jo bare et par dager. Og jeg har fremdeles vondt i korsryggen og støl og rar nederst i magen. Sikkert bare innbilninger, og ønsketenkninger. Men det hadde vært såååå gøy!!!Hehehe :fnise:

Man skal aldri si aldri - det verserer jo mange spesielle graviditetshistorier rundtom vet du :lur:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen bryr seg ikke om sexy undertøy i grunnen... han sier at han liker meg best naken, så jeg trenger ikke bruke penger på slikt. :gjeiper: Men nytt undertøy må en jo ha likevel, så da kan det liksågodt være litt frekt. hehe

Det sier min mann også, men eg må bare si at eg selv føler meg mer sexy i litt frekkere undertøy, så det gjør at det blir litt frekkere i senga :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zia: hahah.. ja det finnes jo mange merkelige historeier om graviditeter. Så det er jo lov å leve litt i drømmeland inni mellom. :gjeiper: Noe må man jo gjøre i mellomtiden, mens en venter, prøver, venter, venter, venter og venter :fnise:

Icechick: Ja det gjør liksom noe med meg, å kle meg opp i litt sexy undertøy.Føler meg straks litt mer attraktiv og setter hodet og andre ting i gang :jepp:

Nå ligger jeg bare på sofaen, trykker inn på godteri og gleder meg til jeg snart blir gravid. :rødme: Og kikker litt på X factor.

GOD HELG ALLE SØTE, SNILLE, GODE KG- JENTER!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ligger jeg bare på sofaen, trykker inn på godteri og gleder meg til jeg snart blir gravid. :rødme: Og kikker litt på X factor.

GOD HELG ALLE SØTE, SNILLE, GODE KG- JENTER!!!!

Samme her :fnise:

Mye hektisk førjulsaktivitet for tiden, så deilig med en slappe-av-hjemme-kveld for en gangs skyld :jepp:

Har lagt beslag på laptop'en og surfer febrilsk etter info om EL-tester som graviditetstester (se dagboken min for nærmere forklaring :ler:)

Kos deg masse i kveld da :klemmer::goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dag 10 i syklusen i dag. Håper å starte med :humpe: i dag :gjeiper:

Nå har jeg endelig fått fingen ut, og bestilt nye tester. Både el- og graviditets tester.. Håper på positivitet på begge typer :hoppe:

I dag har jeg ryddet i skuffer og skap på kjøkkenet.. utrolig hvor mye underlig som samler seg der etterhvert. Hehehe. Også har jeg bakt pepperkaker.. Nam nam! :kokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det klaffer nå, at dere :humpe: rundt el.

GOD HELG!!! Ha en fruktbar mnd!!! :Hehe:

:kose:

Takk for det Wings!

Nå har jeg vært og handlet endel julegaver. Har kjøpt meg gråpapir og mange fine bånd.. så nå skal det bli riktig så flotte julegaver:-)

Var godt å få kjøpt noen gaver.. var litt stresset fordri jeg ikke hadde begynt enda. Venter på noe som skal komme i posten også.. så da begynner det å nærme seg med stormskritt her i gården! :nisse:

Dag 11 i syklusen idag.. fremdeles ingen :sengekos: Men mannen har fått beskjed, så det er bare å vente og håpe på et lite julemirakel :rødme:

Helgen er snart over.. men snart er det juleferie jenter!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...