Viktoria85 Skrevet 19. mars 2019 Forfatter #381 Del Skrevet 19. mars 2019 Tok forresten ny CB med ukeindikator på lørdag når jeg var 5+0. Den viste 3+, noe som stemmer overens med innsetting. Har lest et sted at den slår ut på 3+ når hvg er over 2000 og det var jo 2788 allerede dagen før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. mars 2019 #382 Del Skrevet 20. mars 2019 Aff, det er så innmari ugreit å ha sånne bekymringer i starten. Jeg kjenner meg SÅ godt igjen. Håper virkelig at alt er bra med lille i magen. (Uvitende meg har alltid tenkt at jo mer hcg, jo bedre... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prøverpåny Skrevet 20. mars 2019 #383 Del Skrevet 20. mars 2019 Jeg tror det er helt fine hcg-verdier, det går jo litt i rykk og napp i starten og det er virkelig bare gjennomsnittsverdier som er oppgitt i tabeller og det med dobling annenhver dag ❤️ Håper det blir et blinkende fint hjerte på UL både 6+3 og 7+4 💗 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 26. mars 2019 Forfatter #384 Del Skrevet 26. mars 2019 Gynekologen jeg var hos i dag sa at det var ikke lurt å analysere hcg verdier i det vide og brede. Det eneste han syns det var nyttig til var for å sjekke om de gikk nedover. Jeg var sååå nervøs før ultralyden i dag. Jeg følte jeg måtte kaste opp der jeg satt og ventet for jeg var livredd for å få samme beskjeden som i høst en gang til. Da jeg kom inn gikk det heldigvis bedre for han er veldig rolig og behagelig person å være rundt. På ultralyden i dag målte han fosteret til å være 5,5 mm. Det tilsvarer uke 6+2, og i dag er jeg 6+3. Det mente han var veldig fint. Jeg fikk se et flott blinkende hjerte og fikk til og med høre at det slo! 😍 120 slag i minuttet. Så da er alt fint med den lille i magen, foreløpig i allefall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. mars 2019 #385 Del Skrevet 27. mars 2019 Fantastiske nyheter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 29. mars 2019 #386 Del Skrevet 29. mars 2019 Hei, og gratulerer så mykje med positiv test, Viktoria! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 11. september 2021 Forfatter #387 Del Skrevet 11. september 2021 Hei alle sammen. Nå er vi faktisk i gang med et fryseforsøk. Vi har jo tre barn, der yngste er 1 år og 10 mnd (straks) Vi har et tredagers embryo på frys og jeg venter på eggløsning nå. Jeg var på ultralydkontroll på fredag (10.09.21) og der var det en follikkel på 17 mm så han regnet med at det ble eggløsning innen et par dager. Dersom jeg ikke får eggløsning innen i morgen (søndag) skal jeg ta ovitrelle på formiddagen. Slimhinnen var på 8 mm tror jeg han sa. Ikke positiv eggløsningstest i dag så da blir det enten positiv test i morgen eller så blir det Ovitrelle. Uansett så blir det innsetting på torsdag. Hvis embryo overlever opptiningen. Sykepleier på klinikken sa at 80 % av alle embryo tåler opptiningen, og at hvis de ikke gjør det så hadde de heller ikke resultert i graviditet. Syns det var greit å vite. Spennende tider! Jeg har blitt gravid åå alle innsettinger jeg har hatt (4 stk), men den ene ble det jo ikke noe baby ut av. Så jeg er utrolig spent på hvordan det går denne gangen. På en side tenker jeg at jeg sikkert blir gravid denne gangen også fordi jeg tydeligvis "lett" kan bli det når det er et ferdig embryo som er satt inn i livmora. På en anne side tenker jeg at jeg nok har hatt veldig flaks som har blitt gravid på hver innsetting og at nå er nok flaksen "brukt opp". Hva tenker dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 11. september 2021 Forfatter #388 Del Skrevet 11. september 2021 Mirabella76 skrev (På 29.3.2019 den 18.58): Hei, og gratulerer så mykje med positiv test, Viktoria! Tusen takk! Det ble ei lita jente ut av den positive testen, som nå er 1 år og 10 mnd. Tiden går fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 11. september 2021 Forfatter #389 Del Skrevet 11. september 2021 ^^Belle^^ skrev (På 27.3.2019 den 11.16): Fantastiske nyheter! Ja det syntes jeg også! Og fosteret er nå blitt ei skjønn lita jente på 1 år og 10 mnd. Perfekt at det var akkurat henne vi fikk ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 11. september 2021 Forfatter #390 Del Skrevet 11. september 2021 prøverpåny skrev (På 20.3.2019 den 9.45): Jeg tror det er helt fine hcg-verdier, det går jo litt i rykk og napp i starten og det er virkelig bare gjennomsnittsverdier som er oppgitt i tabeller og det med dobling annenhver dag ❤️ Håper det blir et blinkende fint hjerte på UL både 6+3 og 7+4 💗 Takk. Det ble jo et veldig godt resultat av de hcg-verdiene der 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 12. september 2021 Forfatter #391 Del Skrevet 12. september 2021 Ikke positiv eggløsningstest i dag så da satt jeg Ovitrelle kl 13. Skulle sette den på formiddagen sa gynekologen, men tiden gikk fra meg så håper jeg ikke satt den for sent. Sendte melding til Hausken og får sikkert beskjed fra dem hvilket klokkeslett jeg skal være der på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 16. september 2021 Forfatter #392 Del Skrevet 16. september 2021 Nå er jeg ruger! Et åttedelt egg ble satt inn i dag kl 11.15 på dag 4. VELDIG spent på hvordan dette går! Håper veldig på at det går fint og at vi får et friskt barn nummer fire 💜 Jeg skal ta Cyklogest og Albyl-E fra i kveld av. Testdato 27. september, men jeg kommer til å teste lenge før det. Sannsynligvis begynner jeg på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 18. september 2021 Forfatter #393 Del Skrevet 18. september 2021 (endret) Testet nå nettopp, altså 5DPO (6 dager etter Ovitrellen), på ettermiddagsurin for å følge med på når Ovitrellen er ute av systemet. Tydelig strek der, så da er det fremdeles hcg igjen etter eggløsningssprøyta. Forrige gang var den borte på 8 DPO tror jeg. Eller d var en veldig svak strek, og så ble den gradvis sterkere de neste dagene fordi jeg var gravid med hun som nå i dag er 1 år og 10 mnd. 😀 Endret 18. september 2021 av Viktoria85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 19. september 2021 Forfatter #394 Del Skrevet 19. september 2021 Ny test i dag, 6DPO og sju dager siden Ovitrelle. Viser fremdeles en strek og syns ikke den er veldig mye svakere enn i går. Jeg er utålmodig og vil at Ovitrellen skal gå ut av kroppen snart slik at jeg kan starte å studere tester på ordentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristina00 Skrevet 19. september 2021 #395 Del Skrevet 19. september 2021 Så spennende å følge med! 🤩 håper den vil sitte❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 19. september 2021 Forfatter #396 Del Skrevet 19. september 2021 Kristina00 skrev (11 timer siden): Så spennende å følge med! 🤩 håper den vil sitte❤️ Ja det er altfor spennende spør du meg 😬😄 Håper også det 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 20. september 2021 Forfatter #397 Del Skrevet 20. september 2021 (endret) Testet i dag morges på veldig lys urin, og streken var veeldig svak. Jeg kunne se hvor den var, men ingen farge. Så da er Ovitrellen nesten, eller kanskje helt, ute av kroppen. Mulig streken hadde vært tydeligere med mer konsentrert urin. Legger også ved et sammenligningsbilde av testene de siste tre dagenen i neste innlegg. Endret 20. september 2021 av Viktoria85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 20. september 2021 Forfatter #398 Del Skrevet 20. september 2021 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 21. september 2021 Forfatter #399 Del Skrevet 21. september 2021 I dag, 8DPO,ser jeg sånn helt ok hvor streken er, men det er ikke så mye farge på den i dag heller. Ser jo at den ikke kommer frem på bildet noe særlig. Jeg har lest noe om at RFSU ofte har skyggestreker. Så det kan jo være en skyggestrek jeg ser, eller at det fremdeles er litt hcg igjen etter Ovitrellen. Blir spennende i morgen for jeg har sett en ok strek 9DPO sist gang jeg var gravid 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 21. september 2021 Forfatter #400 Del Skrevet 21. september 2021 Jeg tok en ekstra test i ettermiddag (torsdag) for jeg var så spent på om streken viste bedre enn i dag morges. Og det syns jeg den gjorde. Slipper ikke jubelen løs enda for jeg vil teste noen dager til før jeg føler meg sikker. Akkurat nå er jeg veldig usikker, men heller mot at jeg muligens, kanskje, faktisk er gravid 🙉😬😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå