Gå til innhold

Viktoria sin dagbok


Viktoria85

Anbefalte innlegg

Veldig fornøyd med ettermiddagstesten. Syns streken har blitt en god del sterkere fra i går og i dag morges til nå i ettermiddag. 

20210927_150630.jpg

20210927_150557.jpg

20210927_150538.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

15 dpo i dag. Tok hcg-måling i går og skal ta i morgen også. Blir veldig spennende å få svaret i morgen ettermiddag. Tok en digital både i går og i dag,  som begge viser 1-2 uker. Det bekymrer meg at den ikke skifter til 2-3 uker. 

(Kulepennen svikta så jeg fikk bare skrevet D'en i DPO 😅)

20210928_073553.jpg

20210928_073308.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir veldig spennende å høre om hcg måling - håååper den vil gi et positivt svar!🤞🏻 Men skjønner godt du er bekymret når CB viser 1-2 uker, den burde kanskje vært 2-3 nå?😬 Håper det likevel er i skjønneste orden og at det bare går «treigt»❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:Følger med her, så må vel nesten kommentere også. :lol: Åååå, så spennende dette er! Krysser fingre og tær og alt som er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for kommentarer! 

Tok sist hcg-prøve kl 10.40 i dag, så får sikkert svar om 2-3 timer. Skal oppdatere dere.

Jeg er livredd for at  dette ikke går bra. Og jeg tror ikke det gjør det. Hadde håpa at testen skulle være enda sterkere i dag, men syns heller den var litt svakere. Jeg har forøvrig tatt bildene i dag med en annen tlf enn de to siste dagene så de i dag fremstår nok mindre rosa enn de er i virkeligheten.

Fremdeles 1-2 uker på den digitale. Jeg fikk det samme 11 dpo, og er 16 dpo i dag, så i morgen eller overimorgen burde den bikke til 2-3 uker. Har lest et sted at det tar 6-7 dager. Jeg avventer blodprøvesvaret i dag og hvis det er greit så kjøper jeg ny digital som jeg tar i morgen. Hvis ikke det er greit så gidder jeg ikke bruke penger på test. Nå er jeg tom for strimmeltester også og jeg bestiller ikke nye, uavhengig av hvordan dette går. Det er jo siste egget vi hadde på frys dette, så det blir ikke flere barn dersom dette ikke går bra.

 

20210929_094556(0).jpg

20210929_094612.jpg

20210929_094550.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått svar nå.

34 i hcg på mandag og 48 i dag, onsdag. Skal ta enda en på fredag for å se hva den viser da men jeg har selvfølgelig mista alt håp. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristina00 skrev (17 minutter siden):

Skjønner du blir litt motløs og trist å høre at det var siste egget på frys = siste sjanse. Sender deg en klem:hug:

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Patriotpaula skrev (1 time siden):

Så kjedelig at det ikke ser ut som det går veien 😢🥺

Ja det er utrolig trist. Hadde vært bedre med en negativ test helt fra start slik at jeg slapp å få forhåpninger for så å bli ekstremt skuffa og lei meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktoria85 skrev (25 minutter siden):

Ja det er utrolig trist. Hadde vært bedre med en negativ test helt fra start slik at jeg slapp å få forhåpninger for så å bli ekstremt skuffa og lei meg.

Skjønner deg så godt! Har hatt en kjemisk tidligere, og jeg vet jeg at jeg tenkte i ettertid at det hadde vært bedre at den hadde vært negativ, sånn at jeg slapp å få forhåpningene, for så å bli kjempeskuffet få dager etter når testen var blendahvit. Føler med deg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Patriotpaula skrev (23 timer siden):

Skjønner deg så godt! Har hatt en kjemisk tidligere, og jeg vet jeg at jeg tenkte i ettertid at det hadde vært bedre at den hadde vært negativ, sånn at jeg slapp å få forhåpningene, for så å bli kjempeskuffet få dager etter når testen var blendahvit. Føler med deg ❤️

Tusen takk! Det hjelper at noen forstår! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

^^Belle^^ skrev (14 timer siden):

Ånei, det var triste nyheter! Føler sånn med deg. :klem: 

Tusen takk. Det hjelper. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny oppdatering. Tatt blodprøve i dag og hcg var på 81. Nesten dobling på 48 timer. Lege og sykepleier på Hausken var overraskende nok fornøyd med dette. De syns stigningen var veldig fin. Jeg ble veldig overrasket og sa til sykepleier at jeg hadde sagt til alle at dette ikke kom til å bli noe av fordi det var så lave tall på mandag og onsdag, og at jeg hadde kjøpt inn bind og ventet bare på blødningen. Det syntes hun ikke var nødvendig 😅 Tallene på hcg for 4+0 til 4+6 skulle være mellom 40 og 1000 sa hun. Så jeg var innenfor normalen.

Hun mente at d var nok testing av hcg nå for en kan jo bli helt sprø av det. Jeg sa at jeg blir sprø av å ikke vite også og spurte om jeg kunne få teste på mandag også. Det kunne jeg. Så nå er jeg litt nummen. Vet ikke hva jeg skal tro. Dvs tror fremdeles ikke at dette går og tror jeg ender opp med en SA i uke 7-9 en gang. Eller en EXU. Orker ikke å håpe på et friskt barn for skuffelsen blir så stor når/hvis det ikke går. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så glad jeg er for at jeg maste meg til en test i dag og. Den hadde sunket til 43, så nå jeg er veldig glad for at jeg er forberedt på blødningen som kommer. Det hadde vært veldig kjipt å trodd at alt var fint for så å plutselig blø. Veldig drit og trist at d ikke funka for oss denne gangen, men samtidig godt å få et endelig svar etter flere uker i usikkerhet. 

Jeg sier meg veldig fornøyd med de tre flotte barna vi har og legger prøvinga på hylla. Veldig rart å både tenke og skrive. Prøving har vært en stor del av livet vårt siden 2008 eller 2009. Husker ikke. Og nå er det slutt. Rart. Godt. Trist. Og spennende med en ny epoke i livet, altså livet uten prøving på flere barn. 

Jeg ønsker dere her inne alt godt for nåtiden og fremtiden. Lykke til med svangerskap og fødsler, og i livet generelt. Takk for meg ❤

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...