Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Er det noen som vet om de finnes i Kristiansandsområdet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om de selges i Arendal? Er litt skeptisk til å kjøpe på nett, har faktisk aldri gjort det før... :sjenert: Men en gang må vel bli den første da.. hehe..

Skrevet
Noen som vet om de selges i Arendal? Er litt skeptisk til å kjøpe på nett, har faktisk aldri gjort det før... :sjenert: Men en gang må vel bli den første da.. hehe..

Jeg kjøpte fra Yankeestore.no nå forleden. Forhåndsbetalte til konto, og pengene ble registrert mottatt morgenen etter. Et par dager etter lå de i postkassa mi, så jeg må si at jeg er storfornøyd. Kjapt og greit og uten problemer. Hun som driver nettsiden bor i Arendalsområdet virker det som, faktisk. Ifølge pakkeseddelen, vaffal.

Kanskje du kan sende henne en mail og høre om du kan kjøpe hjemme hos henne? :)

• 3 uker senere...
Skrevet

Endelig fått bestilt lys nå. Venter spent på pakken :)

• 10 måneder senere...
Skrevet

Noen som vet om det finnes duftposer fra yankee candle?

Skrevet

Heia,mener det er de lysa de har på SS senteret på Jernia.

Gjest Lykkeliky
Skrevet

Søk på Ebay, masse yankeelys/duftkaker der og absolutt det billigste stedet å få ta i de!

Skrevet

Jeg har dessverre DÅRLIG erfaring med å bestille fra eBay, så det er uaktuelt for min del :sukk:

MEN!! Sendte en mail til yankeestore.no og spurte om de kom til å ta inn duftposer etterhvert, og fikk dette svaret:

"Hei xxxxx :)

Duftposer har vi ikke inne, men jeg har vært inne på tanken. Vi skal bestille varer denne uken, så jeg kan bestille duftposer i to forskjellige dufter i første omgang.

Også kan jeg legge til nye etterhvert hvis det blir populært. Takk for tipset! :)

"

:tommel::enig:

Det hadde jeg ikke regna med!!! :bolledeig:

Skrevet

Hei!

Er det nokon som veit om dei vert seld i Ålesunds-området? Eg vart frista til å prøve no, duftene høyrdes så gode ut :)

Gjest Lykkeliky
Skrevet (endret)

Hvis du har en slik lyslykt til å smalte vokskaker i lukter de mye mer enn lysene og du kan få kjøpt slike vokskaker f.eks her:

http://cgi.ebay.co.uk/Yankee-Candle-Scented-Wax-Tart-CHRISTMAS-COOKIE-Low-P-P-/360275229091?pt=UK_Candles&hash=item53e213b9a3

til under 30,- og det er MED porto fra England. Lys har de f.eks. her:

http://cgi.ebay.co.uk/Yankee-Candle-Scented-Wax-Tart-CHRISTMAS-COOKIE-Low-P-P-/360275229091?pt=UK_Candles&hash=item53e213b9a3

også til ca 30,- MED porto.... Tviler på at man får kjøpt de billigere i Norge! Her er link til selve butikken med Yankee produkter på Ebay.co.uk:

http://stores.ebay.co.uk/Yankee-Candle-Scent2u

De har meget god feedback så de er veldig trygge å handle fra.

Vil også legge til at på Ebay er det tusener av forskjellige selgere så om du har dårlig erfaring med en selger har ikke det noe med selve Ebay å gjøre. Jeg har handlet fra hundrevis av selgere og har ikke en eneste dårlig erfaring. Jeg sjekker selvsagt feedbacken til selgeren før jeg handler, men det er få dårlige selgere der.

Endret av Lykkeliky
Skrevet

Hei!

Er det nokon som veit om dei vert seld i Ålesunds-området? Eg vart frista til å prøve no, duftene høyrdes så gode ut :)

Clean cotton kan du kjøpe uten å lukte på! ;)

Skrevet

Kjøpte nettopp 8 yankee candle lys for 103,- inkl frakt på ebay. :tommelopp:

Skrevet

Hvor mye blir det i frakt hvis man feks kjøper 5 medium krukker? Jeg har nemlig tenkt å gi en krukke hver til venninnene mine til jul :)

Skrevet

På yankeestore.no koster det 49,- uansett hvor mye man kjøper. Fra utlandet blir det veldig dyrt med porto når det er snakk om så tunge ting som medium krukker.

Venninnene dine kommer sikkert til å bli kjempeglade! :klem:

Skrevet

Ok, var det jeg hadde en mistanke om... :haar:

49 kr porto uansett? Da bestiller jeg jammen et til meg selv også i samme slengen :lol:

Skrevet

Koselig å brenne duftlys i jul og førjulstiden :nisse:

Skrevet

Har lyst til å prøve å kjøpe fra ebay, men hvordan blir portoen da? Er de ikke tunge lysene? Og hva er de duftvoks-greiene?? :sjenert:

Synes yankeestore var ganske dyrt!

Skrevet

Tror portoen på ebay blir ganske dyr når man kjøper krukker :/ Eller fra utlandet generelt egentlig... men du må nesten høre med den enkelte selger der :)

Skal du kjøpe krukker lønner det seg nok å kjøpe de i norge! Hos yankeestore koster portoen 49 kr uansett hvor mye du handler for så skal du handle tunge ting som krukkene vil jeg tro at det lønner seg :jepp:

Gjest nissen :)
Skrevet

Jeg tror de selger de på plantasjen ved sørlandssenteren men det er veldig begrenset utvalg der og krukkene er dyrere enn på nettet... :)

Skrevet

Nå har jeg bestillt et duftelys av nesten samtlige juledufter fra Yankeecandles.... :fnise:

+ Clean cotton seff....

GLEDER meg til å få pakke i posten.

Når jeg har luktet meg gjennom dem kan jeg bestille stor versjon av den jeg liker best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...