Gå til innhold

Trebarnsmor sin dagbok


Trebarnsmor

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Gratulerer så mye med den lille gutten din!!

:hjerte: Bildene av babyen var nydelige. Fikk nesten tårer i øynene da jeg leste fødselshistorien din, ettersom jeg fødte dagen før deg. Helt rart å høre din historie og tenke på min egen...(hehe) VONDT ikke sant??

Men nå må vi kose oss skikkelig med nurkene våre et år framover og håper alt blir bare kos nå..

Lykke til videre. :hjerte:

Klem fra Merete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takker så mye for alle hilsene jeg har fått her.

Aidan ligger å sover nå etter en halv times tid på puppen.Ikke mye han krever synes jeg.Han er så snill og rolig av seg.Behagelig liten krabat som ikke stresser etter noe.Han ser så fornøyd ut der han ligger.

Han sover i vippestolen i stuen.Faren sitter å pusser litt på den gamle vognen vår,etter jentene.Vi skal på tur snart i godværet.Jeg trenger litt luft kjenner jeg.Skal opp til mamma en tur også.Hun så god-gutten i forgårs så nå er det vel på tide å la henne få se han igjen.Bare på disse dagene har han forandret seg.Øynene er mer åpne.

Skal legge inn flere bilder på den linken jeg la inn tidligere.(i fødsels-rapporten).Ammingen har kommet seg masse.Ett par dager til,regner jeg med,så er det perfekt.Jeg lekker masse melk og de sprenger på.Så det er ikke noe problem med melken .Men er litt sår enda.Ikke noe å klage over egentlig siden det har kommet seg.Går rette veien da.Nå går jeg på min første tur, med min første sønn. :D :D

Ha en flott dag folkens.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske og lykke til med "forestående sysler"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...