Gå til innhold

Trebarnsmor sin dagbok


Trebarnsmor

Anbefalte innlegg

Å ENDELIG er jeg ferdig med å sortere baby klærne.Litt småting som må gjøres men det går fort.Må få fjernet noen esker på rommet,det ser søren ikke ut med esker stablet oppå hverandre.En er barneklær til Fretex,en eske er mine klær til Fretex,en eske er til loftet osv.

Vasket under sengen og på resten av gulvet.Under sengen lå det utrolig nok rundt 10 hårstikk.Når jeg legger meg så slenger jeg hårstrikkene på gulvet så forsvinner de under sengen.Det er jo ikke så lenge siden jeg vasket der.Kanskje ett par uker siden. :ler:

Har lagt ved noen bilder av kurven til bebisen som står ved min side ved sengen vår.

Legger ved før og etter bilde

FØR-BILDE

Etter-bilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke skrevet til deg før, men jeg følger jo med deg, spesielt nå i den siste tiden...Håper virkelig at gutten din snart bestemmer seg for å komme ut, ikke bare lurer deg hele tiden! Det høres forferdelig slitsomt ut, og du har all min sympati....

Men samtidig så virker det som om du får gjort så mye av praktiske ting, jeg synes du er veldig sprek jeg som orker det, særlig med den varmen og ikke minst den magen...Men en fiiin mage har du!

Vel, LYKKE til, i hvertfall!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink jente!! :wink:

Må bare si en ting;

Det var så søtt med den søte melodien på ul-sidene! :D

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trebarnsmor, så koselig kurv du har ordnet i stand. Hold ut, det er ikke lenge før du får holde din etterlengtede i armene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trebarnsmor, så koselig kurv du har ordnet i stand. Hold ut, det er ikke lenge før du får holde din etterlengtede i armene nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk for svar i dagboken min.... :D koselig

Våknet i dag,det pøsregner ute.

Satt og spiste frokost med ungene og tenkte:Hmm,hva skal jeg finne på i dag da?Bekkenet verket litt i natt,pga mine aktive dager.Men det gikk helt fint,ikke så vondt da.Lillegutt har vært våken i natt.Han hikker så intenst at jeg nesten kan høre det.Helt sant........

Får ikke sove når han holder på der inni.I morges kjente jeg ikke et eneste tegn på liv der inni så jeg bestemte meg for å vekke han.Dultet borti.....nei.Dultet borti en gang til....nei.Laget litt bølger.....ja,der snudde han seg.Men han sover så tungt for jeg kjenner ikke noe.Bare litt når jeg hoster.Nei og nei så stor han føles.Kan nesten se hele kroppen på utsiden jo. :ler: ryggen på en side,og en liten fot på andre.Han ligger i samme stilling.Han sparker på samme sted,så han orker nok ikke å snu seg mere.Oppned ligger han heldigvis.

Skriver senere.JEg har ikke gjort noe enda som er verdt å skrive om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har nettopp spist koteletter og bakt potet.NAM.Jeg var visst mere sulten enn det jeg trodde.

Har vært på senteret i dag og kjøpt Bringebærbladte.Håper det setter i gang noe her.Hihihii

Tenkte å utnytte typen litt i kveld i tillegg.Nå har jeg virkelig satt i gang med ventingen her.Jeg er helt fiksert for tiden.

På Lørdag,utnyttet jeg han om morgenen og det endte opp med en hel dag med vonde kynnere.Auuuu....¨'

Ja ja.......det følge med det.

Får se om noe skjer snart.Har litt verking i beina og i ryggen.Men jeg vet ikke om det er etter to vanvittige aktive dager eller om det er et tegn.Vi får se.Nå skal jeg se på tv.Ungene sover og jeg skal slappe av.Natta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.....ingenting i dag heller etter en halv natt og morgen med kynnere.

Skal visst være sånn ser det ut som.I går fikk vi besøk så det ble ikke noe tidlig kveld på meg.Min søster lå her i natt.

Jeg har herved gitt opp med disse .....ehmm hva skal jeg kalle det for besettelsene? Gidder ikke å bry meg lenger om falske veer og alt det der.Nå har jeg 3 uker igjen til termin og jeg tror uansett at han kommer ut før den tid og det er jo ikke lenge da.

Èn ting som irriterer meg er at jeg ikke orker å gå eller å stå oppe så mye.Beina og ryggen verker idag også,selv om jeg slappet av og gjorde så og si NOTHING i går.Kan ikke slite meg ut hver dag heller.Sov som en stein i natt,utenom at jeg våknet veeldig tidlig og måtte på do og hadde stram mage.Mensmurringer i mage og rygg.

Jeg kjeder meg litt i dag men skal prøve (med fortvilelse) å rydde hus.Kan ikke forstå at folk ikke kan ta litt etter seg og ta litt initiativ til å hjelpe meg.Min søster lå på sofaen og har dratt tidlig i dag uten å rydde en dritt etter seg ( :cry: ) Steven orker ikke å rydde noe særlig etter jobben og her går jeg og ser etter EN dag at huset blir skittent og rotete igjen.SKulle jammen tro at det bodde 10 mennesker her og ikke 4.

Herregud.........nå er jeg så fortvilet og oppgitt.Jeg går her med stor mage og rydder etter folk som er helt oppegående og sterke nok til å ta sin egen dritt.Jeg kan ta MITT jeg uten problemer.Har jeg en dag der jeg bestemmer meg for å kose meg og slappe av litt så renner det over her jo.Forbanna dritt altså.............. :(:( Skriver senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg også irritert... :frustrert:

Det der var ikke noe koselig!

Du er jo høygravid jo!

Jeg synes folk kan ta noen hensyn...

Søsteren din kunne sikkert tatt seg fem minutter

med å rydde etter seg!

Føler med deg... :cry:

Og god bedring forresten.

Krysser fingrene for at det ikke blir tre uker med vedvarende smerter!

Håper du får en fin dag (til tross...)! :D

Lillen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vræææl :( Jeg er så irritabel og føler meg i skikkelig dritthumør.Vennene til ungene vet ikke engang om de tør å se på meg. :(

Typen sa ikke et eneste ord da vi spiste middag.....stakkars.

Han turde så vidt å spørre meg om jeg hadde en dårlig dag.

Jeg freser for alt.Vil bare at folk og unger skal la meg være i fred.En eneste dag........

Mamma ditt og mamma datt.Jeg vil gå å gjemme meg laaangt vekk.

Har lyst å grine,har lyst å skrike.Aner ikke hvorfor.

Holdt på å grine da typen bare laget seg selv en drikke og ikke meg.Men jeg klarte å knipe i sammen og holde tårene inne.

Hva er det som feiler meg da?Jeg kjenner ikke meg selv igjen jo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Atter en sur dag........er det mulig?

Er sur og meggete som en gammel kjerring.Jeg må få tatt meg i sammen.

Hva har plutselig skjedd nå da?Jeg var jo så positiv for noen dager siden.

Solen skinner og her sitter jeg.Lei og sur. :( Er det pga .det er slutten av svangerskapet at jeg er sånn?

Eller hva søren er det?

Akkurat som jeg er premenstruell.Den samme intense irritasjonen.

Når ungene kommer inn igjen skal jeg gi dem begge en klem og si unnskyld for at mamma er sur og sint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååå snuffs......de er så fine og herlige.Jeg tok dem inn og forklarte hvorfor jeg ikke er meg selv.De virket langt i fra lei seg.Caroline gav meg den største klemmen jeg kan huske jeg har fått.

Herlig :lol:

Emily gav meg en klem også.Og jeg gav dem begge en is hver.

Nå må babyen komme så mamma kan komme tilbake til seg selv.

Og så kan jeg dulle og kose med alle tre. :D

Gleder meg ............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!!

Det blir nok bedre humoer etter foedselen tenker jeg!

Haaper ellers at jentene fikser dette og at de gleder seg til aa faa en lillebror om ikke saa alt for lenge...Du faar ta dagene som de er og kose deg med jentene!

Klem fra Magnhild 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.....ingenting har skjedd.Har følt meg slapp og litt småsur i det siste.Hatt masse besøk,og har hatt familie på middag i dag.

Jeg er jo den eksperten med å klage her etterhvert.Men dagboken heter jo "klageboken" så hva forventer dere? :wink:

I dag så var vi å handlet,plutselig fikk jeg kynnere (igjen)og svetten rant.Og jeg som aldri har vært en som svetter noe.Ikke sånn i allefall.

Jeg fikk masse kynnere i butikken også.Glemte å skrive at jeg hadde dem i hele går,i hele natt og idag.

Men i dag så verker det i kroppen.Vet ikke om jeg holder på å bli syk eller noe.

Ja ja.....atter en gang jeg bare venter på det "store".

Gjeeesp........

Merkeligste er at knærne verker. :o Hva faen betyr det da?

Nå skal jeg ta å legge meg.Jeg oppdaterer i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende nå som det nærmer seg innspurten.

Vet dere hva dere venter, eller er det en overraskelse??

Du får ha lykke til dersom noe plutselig skulle skje da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GUTTfår vi :D .Men det er jo så spennende etter å ha to prinsesser i huset da.

I dag føler jeg meg helt topp.Ikke noe spesielle kynnere,ingen verking eller noe.Litt dumt også da.....siden jeg håpet på at noe skulle skje.

Men men.......min søster spådde meg i kort og sa han ville komme den 10 august.Så jeg er spent nå.Det er akkurat 2 uker til :lol: .

Får se om hun har rett.

Jeg skal ta å ordne litt i huset etterpå,siden jeg føler meg så bra i dag.Ungene spiller tv-spill akkurat nå.Yngste tror hun spiller.For Caroline har lurt henne.Gav henne en kontroll som ikke er koblet til spillet. :ler:

Er det mulig å være så sleip`??

Jeg formaterte maskinen i forgårs.Den går som det suser her.Men jeg tror dessverre at siden min er forsvunnet.Jeg har et program som jeg lager en ny side med.Jeg tok vare på den og alt .Men jeg laster den ned på nytt så ser vi om den virker.Søren og,etter alle de timene jeg brukte på å lage den da.Jeg må nå sjekke litt mail og så komme i gang med noe her.Ha en go dag :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en dag.Trett som gal her i det siste.Sov i en time før typen kom fra jobben.Klarte ikke å holde meg mere våken.

Så spiste vi middag og dro til et kjøpesenter å kjøpte en sykkel til lille-jenten vår.HUn fyller 4 år 24 august.Sykkelen var heldigvis satt ned 250 kr :lol: .Ganske greit for vi holdt på å kjøpe den rett før den kom på salg.

Jeg vagger som en tulling bortover.Ser ikke ut jo :lol::lol::lol:

Det verket i hoften i dag.Måtte ta meg et bad for å lindre litt.

Og det hjalp.

Nå rydder jeg litt her,for vi får besøk i morgen tidlig.Så litt småjækli ut.Men det er vel pga unger og besøk.Da blir det jo sånn.

Vel .......jeg får fortsette.Hadet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Hvordan går det med deg? Jeg tok meg tid til å lese dagboka de i dag. Jeg så du hadde hatt ei helg på Voss, og da ble jeg nysgjerrig. Er du opprinnelig i fra Voss? Jeg har nemlig bodd der.

Lykke til og håper alt går etter planen. Gleder meg til å fortsette lesingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trulselinemor

Jeg er ikke akkurat fra Voss men jeg har bodd der i noen år.5 år ca.Studerte der og har masse venner der.Gikk på Rogne og på Vatle.Masse info nå:P

Ting går ganske greit.Jeg er fryktelig trøtt som sagt.I dag tok jeg meg den frihet å sove myyye lengre enn normalt.Min søster var her,så jeg regnet med at hun laget litt frokost til ungene.Ellers klarer de seg veldig fint synes jeg.Er stolt av jentene mine ja. :blunke:

Heldigvis er de så pass store at de klarer å oppføre seg fint og lage sine egne drikker og ta på klær selv.Men da jeg hørte at de skulle ut måtte jeg rope på dem og sjekke hvilke klær de hadde tatt på .......og selvsagt regner det i Bergen i dag,minste hadde på seg shorts og merkelig nok bare en sokk.Jeg Fòr opp og hentet noen andre klær til henne og da så hun litt mere normal ut :lol: .

Er det nødvendig å nevne rier? Nei .......selvsagt kom de i dag igjen.

Hadde fryktelig vondt i ryggen.Gangsperrfølelse.Og jeg varmet ryggen min med en varmevifte.Deilig.Orker ikke å bade hver gang jeg får litt verking i ryggen eller i magen.For mye styr og jeg blir så oppvarmet.

Men det med varmeviften var lurt.

I morgen er jeg 38 uker på vei. :o :o :o Sinnsykt å tenke på.

Nå gikk ungene ut og jeg burde IGJEN gjøre noe her men jeg bare liksom følte for å late meg litt i dag.La de andre ta litt og jeg kan slappe av.

Hadde en merkelig følelese.........men det gidd jeg ikke nevne her,for den følelsen er vel "falsk" som vanlig. :P

Ha en god dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...