Gå til innhold

Trebarnsmor sin dagbok


Trebarnsmor

Anbefalte innlegg

Drømte igjen at vannet gikk i natt.Har drømt det en gang før.Slimproppen gikk og så vannet.Hmmm........håper jeg virkelig er sanndrømt. :roll:

Hvis noen vil chatte med meg om kveldene så er jeg her:

MIN PRIVATE CHAT?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ååå ....har blitt skikkelig dårlig jeg.

Hoster,nyser og snyter meg hele tiden.

Var hos legen i går.Hun skrev ut pencillin til meg som jeg måtte bare bruke hvis det ikke gikk over om noen dager.Begynnende luftveisinfeksjon sa hun det kunne være.

Dette var min siste svang-kontroll.Så nå er det nesten i mål her.

Våknet med magesmerter i dag.Typen masserte/gnikket magen.Tok meg et bad og det gikk over.Men nå kommer det tilbake igjen.Auu.......

Får se å legge meg sånn at jeg blir frisk igjen. :-? :oops: :cry: :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:-? Er du her enda. Jeg hadde regnet med at du var ferdig med alle ondtene jeg og satt med lille gutten i armene. Men det viser seg at jeg tar feil med alt om dagen, så da så!

Håper du blir frisk snart og at alle ondtene forsvinner fortere enn du aner!!

Klem fra Magnhild :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WOW for en møkkadag.Herregud så positiv jeg er da........ :) Nei da.....jeg sov i en time i natt bare.Klarte ikke å sove.Måtte på do hele natten og jeg lå der og vrei meg.Holdt på å klikke.

Heldigvis lå min søster i sofaen så jeg sto litt opp og snakket med henne når jeg var oppe.Jeg sto opp klokka 05.00 og to meg noe å spise og drikke.Hele munnen var knalltørr.Så tørr at det var sprekker i leppene.

Så la jeg meg igjen 06.30 etter et varmt bad.Gruet meg skikkelig til å bli vekket av ungene.Uansett..........jeg sov til 13.00 :o Etter å ha vært oppe et par ganger for å gi ungene mat og klær.

Min nevø og søster var her med dem,så de var ikke alene.

I ettermiddag dro vi til et kjøpesenter.Jeg ,min søster og begge ungene.

Kjøpte noen vanvittige flotte klær til ungene.De var så flotte.

To bukser og to gensre hver.Jeg sto inni butikken og svimlet helt.Kjente også at jeg holdt på å få krampe i låret.......... :ler: Herremingud.Ville bare komme meg hjem.Føler meg helt skrøpelig og rar.

ÅÅÅ jeg får håpe at denne natten bli bedre.Drikker bringebærbladte nå og skal ta en kopp med en te jeg kjøpte i dag for at jeg skal få sove.

Nå er det 12 dager igjen til termin.........wow.....ikke lenge igjen.

Ha en go kveld! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mayamor

Ikke lenge igjen nå da...

En dag nærmere enn i går på samme tid... :ler:

Lykke til med fødsel.

Gleder meg til rapport fra deg.

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå er det ikke lenge igjen.I natt fikk jeg en sjokkerende forsmak på det jeg har i vente.

Skulle på do...bråsnudde meg i sengen og magen ble hard og vond på sekundet.Måtte ligge der og puste litt og vente med å reise meg opp.

Auu.......jeg fikk plutselig litt hetta der jeg lå.Jeg vil ikke starte nå,tenkte jeg.Vi blir aldri fornøyde.Eller hur?Skremmende var det i allefall.

Nå som det er over så kjenner jeg etter igjen :lol: .Dumme meg.Vel,likegreit det.......nå fikk jeg meg i allefall en påminnelse på hvordan det var.

I dag er det sol og flott ute.Men jeg vet ikke om det blir til at jeg går ut.Får se litt senere. Orker ikke så mye i det hele tatt.Får se.

Skriver hvis noe interessant skjer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi jeg er sliten nå.Tok meg en gåtur med ungene tidligere i oppoverbakke.Skulle være litt flink :lol: .

Så var vi på et kjøpesenter i sted og jeg kjøpte to bukser og to gensre til Caroline,en bukse og en genser til Emily(ps.caroline begynner skolen neste uke),et par joggesko til Emily.Caroline plukket ut et penal til 250 kr.Kjøpte noe bokbind og greier til henne.

Emily fikk velge noen småting og tang som hun likte.Fy flate.....jeg gidder ikke engang finne ut hvor mye jeg handlet for.Denne uken har de fått :

Caroline: 4 bukser+4 gensre.

Emily:3 bukser+3 gensre+sko.

Herregud.....jeg må slappe litt av med kleskjøpingen til dem.Har tatt helt av jo.Ja ja......de er så søte i de klærne at.

Snart må jeg kjøpe jakke til Caroline spesielt.

Nå er hun oppe hos mamma.Skal hente henne om 10 min.Emily beundrer joggeskoene som er lilla,hennes ynglingsfarge.Hun tok også på seg de nye klærne.Har aldri opplevd at en 3/4 åring er så glad i klær.Hun er så utrolig takknemmelig og da blir det så gøy.Jeg er nødt til å ha henne med meg når jeg kjøper klær til henne for hun må velge dem :ler:

Vel ............nå må jeg lage kveldsmat til Emily.Hadet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

juhuuu...enda en "flott" dag :x .

KJEDELIG!!!

Gidder jo ikke noe.Jeg har nettopp vasket kjøkkenet men det begynner å bli småkjedelig i lengden.

Synes det lukter surt et sted der,men jeg finner søren ikke ut hva det er.Jeg går å lukter her og der for å finne ut.

Ingen andre lukter noe men jeg har en sinnsyk god luktesans.

Ja ja.....finner det nok ut.Tror det er noen som har sølt melk et sted.Bare noen dråper i en krok kanskje?

Sånn er det med unger (og mann??).

Fysisk:Helt ok.TUNG men grei nok.Ikke noe rygg-smerter eller noe.Litt "gnaging" er det jo,men det overlever jeg.

Kynnere,men ikke mistenkelige.KOM IGJEN SMERTE! JEG VIL FØLE DEG!

Psykisk:/%)#/%#%/= Trenger jeg å skrive mere enn det? :P

Tung i hodet (vokser det også tro?).

Er litt trett.Kommer og går.Vurderte på å legge meg men jeg vet ikke om jeg bare skal tvinge meg selv til å holde meg våken (selvpining?)og legge meg i kveld.

Natten i natt: Helt fin natt.Var grusom trøtt da jeg la meg i natt.Jeg tvang meg selv til å holde meg våken i går.

Ungene:Gjør meg gal til tider men jeg så en annen side av Emily i dag som jeg smeltet av.Hun hadde spyttet C i ansiktet i sinne.Jeg kastet henne inn på rommet.Etter en stund med masse sår gråt,fikk hun komme ut.Jeg forklarte henne hvor STYGT sånne ting er.Hun sa:Jeg skal ikke gjøre det mere.Hun ville ha isen sin som jeg la tilbake i fryseren,men da nektet jeg.IKKE SØREN!Hun kranglet ikke med meg en gang,hun bare gikk ut.Det hjelper å være streng...........JA!

Opps.Kynnere akkurat nå.....jeg sier gang på gang at jeg ikke bryr meg om dem men innerst inne gjør jeg vel det.Skal ikke lyge heller.

Skriver senere.

:blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende å følge med på tiden din før nedkomst.

Jeg hadde ikke sett innlegg fra deg her de seneste dagene så jeg trodde du var på sykehuset, men når jeg ser bedre etter så ser jeg at det bare er meg som har oversett de.

Ønsker deg hvertfall lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev ikke noe på et par dager.Trøtt og lei var/er jeg.

Jeg er våken nå så tidlig for jeg våknet med rier/kynnere/lure-greier hvert 10 min.

VELDIG GØY! Med en gang jeg sto opp gikk det over til 20 min til neste kynner.

Men jeg er optimist og håper det kommer for fullt i dag.

Jeg håper at jeg får sjansen til å reise til Voss å føde.

Men det er jo litt av en sjanse å ta.Reiser jeg når det er 15 min mellom veene så kan det jo sikkert gå bra.

Men jeg har jo aldri fødet for 3 gang før :ler: så jeg vet jo ikke hva som kan skje.Skal jeg virkelig ta sjansen?Er litt redd av tanken.

Jeg sammenligner jo denne gang med forrige gang.Og forrige gang gikk jeg med veer hvert 15 minutt i en hel dag og en hel natt.Så det hadde jo passet utmerket denne gang.

Men hver fødsel skal jo gå raskere,selv om det ikke stemte de to forrige gangene.Men jeg har ingen garantier for noe .Jeg vet jo ikke jeg.........Hva faen skal jeg gjøre?

Jeg må bruke morgenen i dag til å kjenne etter og bruke kvinne-instinktet litt.Men av en eller annen merkelig grunn så har den 10 august liksom vært en dato jeg har tenkt mye på i noen uker.

Sitter her,ungene ser på morgen tegnefilmer,typen sover.Jeg drikker kaffi og Biola.(har hørt Biola kan framskynde litt).

Vel vel..........jeg skriver jeg når noe er forandret eller om jeg drar til VOss.Ha en flott dag alle damer! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kom hjem fra Voss i går,uten noe baby i armene :( .

Det var nydelig vær der.

Det første vi gjorde da vi kom dit,var å grille hamburgere og pølser.Samboeren min satte opp et telt i hagen.Der sov han og Caroline.

Jeg og Emily lå i sengen inne.Ikke sjangs om jeg hadde ligget i det teltet.

Både Steven og Caroline våknet i går med vond nakke,og Steven hadde vond rygg.

Jeg var så trett i går,sikkert pga varmen,at jeg måtte duppe 3 ganger.

Våknet 06.00 og la meg,våknet 09.00 og spiste frokost men gikk å la meg.Så duppet jeg litt i 15.00 tiden.

Herlig å komme hjem er det alltid.

I natt sovnet jeg ikke før 03.00 igjen.Jeg er trettere enn noen gang.

Disse våken-nettene tar jo livet av meg.Men når jeg sovnet så sov jeg skikkelig godt.Jeg har ikke våknet en eneste gang for å gå på do heller.

Utrolig herlig og uvanlig for å være meg.

I dag regner det.Ungene gikk nettopp ut.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre enda.Må komme meg litt for jeg er helt vanvittig trett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mayamor

Pst: det er treff på Egons i morgen kl. 18.00.

Bli med da...

Så blir ventetiden litt kortere iallefall... :ler:

Her fra KG skal både Magnhild og jeg være med...

Klem fra Mayamor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager til termin :o

Og her sitter jeg enda.....trodde jeg skulle få før.

Var hos JM i dag.

Niks....ikke noe snakk om å finne ut om jeg var moden el.

Hun synes jeg hadde fått et typisk "rett-før-fødsel" preg over ansiktet mitt.

Jeg hadde alle tegn på at noe ville skje ganske så snart sa hun.Hun synes det var merkelig at det ikke allerede hadde skjedd noe.Hodet til bebisen er festet men (husker ikke hva hun kalte det)enda mulig å røre på seg.Hun sa det kunne være jeg som hadde god plass i bekkenet siden jeg har to fra før.Hun tror han vil bli ca 4 kg.

Her er tallene:

Uke:39+6

Vektpp 0,9 kg siden sist

BT:120/60

HB:13,3

Urin:Neg

Ødem:1

Leie:H/Kmf (litt utydelig skrift)

Fi/min:144

Fundusmål:Gått ned til 35 cm pga han er sånn ca. festet

Neste time:21 August

Har ufattelig med energi i dag.Har vært så trøtt i over 5 uker nå,men verst de siste 3 ukene.Kanskje det er et tegn?

Vel terminen er i overmorgen,så ingenting er umulig.

Kan ikke finne ut om jeg skal ta med meg "gjengen" og dra til Voss denne helgen også.Har sterke følelser om at noe skjer i morgen eller i løpet av helgen.Får bare krysse fingrene for at jeg ikke går over tiden.

Det hadde vært litt av en tålmodighetstest ja.

Caroline begynte på skolen i går.Så stolt og fin som hun var.Hun elsker visst skolen.Håper den drittungen (han som plaget henne) ikke begynner igjen med trakasseringene sine.Da klikker det .

Jeg får se om jeg klarer å sove.Helt utrolig at jeg er så våken i dag :D

Natta.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...