Tusle Skrevet 15. februar 2010 #301 Del Skrevet 15. februar 2010 Det hørtes koselig ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 15. februar 2010 Forfatter #302 Del Skrevet 15. februar 2010 Det var kjempekoselig- jeg har verdens beste venner Må gjøres denne uken: - Kjøpe minnebok som gjestene kan skrive hilsen i - Formatere kamera og lade det opp - Pakke bag til å være borte to dager - Vaske huset så det er klart for gjester - Vaske evig med klær - Kjøpe nytt undertøy og lekker nattkjoleting til bryllupsnatten - Øve på talen min - Bake ostekaker på fredag ... Noe jeg har glemt? I tillegg skal hesten ris, hundene gåes tur med og jeg må på skolen iallefall tre dager. Jaja, da får jeg litt annet å tenke på iallefall Nå har jeg fått bekreftelse på hotellrommet til meg og min kjære forlover også, så da er det i boks. Tjolahopp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 16. februar 2010 #303 Del Skrevet 16. februar 2010 Ah, hestejente? Jeg også Greit med sånne lister, får mer oversikten da Jeg er selvutnevnt listefanatiker, har tilogmed lister over listene Sånn minnebok/gjestebok skal vi også ha. Jeg fant en fin en på kreativtbryllup.no, men den var dyr, eBay tenker jeg er stedet å lete Ellers da, kjenner du noe til bryllupsnervene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nique Skrevet 16. februar 2010 #304 Del Skrevet 16. februar 2010 Hørtes ut som et vellykket utdrikningslag Bare 4 dager igjen nå, litt spent kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #305 Del Skrevet 17. februar 2010 Tusle: Ja, BÅDE hestejente og listefreak:D Jeg ELSKER lister, få satt ting i fornuftig system Eller- rettere sagt hestejente som har konvertert til ponniser:P Har ei N/Lhoppe som tror hun er en sprettball, fullstendig sinnsyk, og en islending på for. Finingene Nique: Ja, nå har jeg begynt å bli ordentlig spent. Sover litt dårlig om nettene, for jeg drømmer sinnsyke ting (jeg drømmer somregel veldg grafisk og livaktig, nesten alltid i kronologisk rekkefølge. Og når man da har drømmer som burde ha fått 18årsgrense pga vold, så er det vrient å sove godt), så jeg har vært helt utslått de siste dagene Nå har jeg tatt noen timer for meg selv på sofaen med null dårlig samvittighet og bare fylle opp energilagrene. I morgen skal jeg på skolen hele dagen, og så blir det rydding og vasking og ridetur tenker jeg. Fredag skal jeg bake to ostekaker, den ene med bær og gelelokk, den andre bar. Så kommer pappa m/ familie og mamma og samboeren hennes på middag hos svigers, før jeg forsvinner med min forlover for å sove på hotell. Det skal bli sinnsykt deilig! Skal unne meg et glass vin den kvelden, sånn at jeg får sove godt heele natten Og så er det lørdag! HJELP! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. februar 2010 #306 Del Skrevet 17. februar 2010 Bare 3 dager igjen!!! Har du kontroll på sommerfuglene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #307 Del Skrevet 17. februar 2010 Cypress Så koselig å se deg her inne! Det begynner å bli noen sommerfugler ja .. Og jeg er superhormonell - dvs, det kjennes sånn ut iallefall Egentlig er jeg nok bare litt nervøs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 18. februar 2010 #308 Del Skrevet 18. februar 2010 Yay, en som deler listemanien min, hurra Jeg har vært hestejente "bestandig", men nå er den hobbien (livsstilen) lagt litt på hylla. Om jeg skulle få en datter en gang så satser jeg på at hun får like mye hestedilla som sin mor Ponniser ja, herlige små saker, og Lyngshest i tillegg, ah, de er herlige. Hadde det ikke vært for mine 180cm så hadde jeg hatt en sånn Men det er kaldblodshesten som tar stor plass i hjertet mitt da :)De er så mye mer enn 'avdanka travere' Men, jeg skal ikke kuppe boka di med hesteprat altså To dager igjen Jeg skjønner veldig godt at du er litt nervøs, det er bare naturlig det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 19. februar 2010 #309 Del Skrevet 19. februar 2010 I MORGEN ER DEN STORE DAGEN!!!! Jeg kjenner jeg blir heelt nervøs på dine vegne...!! Hvordan er følelsen, Sort Pastill? ...eller, du har kanskje ikke tid til å komme inn hit idag...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 19. februar 2010 #310 Del Skrevet 19. februar 2010 Oj oj oj I morgen skjer det! Gratulerer til dere begge på forhånd! Håper dagen blir uforglemmelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. februar 2010 #311 Del Skrevet 19. februar 2010 LYKKE TIL i morgen!! Og gratulerer så mye på forhånd!!!!! :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Møffi Skrevet 20. februar 2010 #312 Del Skrevet 20. februar 2010 Håper du/dere nyter dagen Gratulerer så masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bee Skrevet 20. februar 2010 #313 Del Skrevet 20. februar 2010 :strix: :strix: Gratulerer som kone, Sort Pastill!! :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vana Skrevet 20. februar 2010 #314 Del Skrevet 20. februar 2010 GRATULERER :D :D :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 20. februar 2010 #315 Del Skrevet 20. februar 2010 Nå er du fru!!! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 21. februar 2010 #316 Del Skrevet 21. februar 2010 Gratulerer så mye som fru! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
brudelompen Skrevet 21. februar 2010 #317 Del Skrevet 21. februar 2010 Gratulerer så mye som nygift! Håper dere hadde en fantastisk dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne87 Skrevet 22. februar 2010 #318 Del Skrevet 22. februar 2010 Gratulerer som fru, Sort Pastill :D Hvordan var den store dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 22. februar 2010 #319 Del Skrevet 22. februar 2010 Gratulerer så mye som fru! Håper dere hadde en fantastisk dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 22. februar 2010 #320 Del Skrevet 22. februar 2010 Gratulerer nok en gang! Håper du kommer innom snart med et referat til oss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå