Gå til innhold

Sort Pastill og Pastillmannen skal gifte seg:D

Sort Pastill

Anbefalte innlegg

Det høres ut som et godt utgangspunkt ihvertfall, for det er jo greit å kanskje balansere det litt så det passer alle. Men først og fremst er det jo viktig at dere blir fornøyde. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Muffin :goodbye: Så koselig å se deg her inne igjen, jeg savner noen av dere "gamlingene"- deg og Cypress, Ansjoni, Twisted ... You name it! Men jeg skjønner godt at dere ikke er helt engasjert i andres bryllup når man (endelig?) er ferdig med sitt eget :fnise:

Nei, det blir vel lett sånn. Blir litt annerledes når man ikke står midt oppi planleggingen selv lenger. Men syns det er koselig å lese om dine forberedelser. Husker godt hvordan jeg var da det bare var en måned igjen. :rødme:

Nå har jo flere fra den gamle bryllupsgjengen flyttet over til prøver-/graviditetsdagbøker. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bryllupsting jeg må gjøre denne uken (gjennomstreket = gjort):

- Sende mail til hotellet og bekrefte antall gjester, spørre om de kan dekke & pynte bord for oss, og si litt om menyen- sendte iallefall en mail og spurte om det var best at vi kom opp og pratet med de, eller om det var best å sende en mail. Jeg tror vi vil komme opp og snakke med de, så får vi sett lokalet en siste gang også ...

- Ringe felemann og avtale tid hos han, forhåpentligvis på torsdag

- Sette opp program for kirken

- Snakke med toastmasterne

- Bestemme hvilke innslag vi skal ha på kvelden- skal vi ha noen innslag i regi av oss, f.eks musikalske?

- Prøve å ikke stresse altfor mye

- Ringe kennel og få plass til hundene utdrikningslag-helgen. Det er bedre for de å være der, enn å måtte være her hjemme alene såå mye, med bare noen innom for å lufte litt og sånt. Oppdaget i samme slengen at de må vaksineres, så:

- Bestille time til vaksinasjon av hundene

Noe mer jeg må gjøre denne uken? Huff, jeg begynner å merke at det nærmer seg, jeg er litt småstresset :fnise: Redd for ting som at hotellet ikke gjør det de skal og sånt ... :sjenert: Men de har vel både erfaring og peiling, så det burde jo ikke være noe problem. Har fått ordnet privatsjåfør for meg og forlover på dagen, så vi slipper å kjøre mellom hotell-frisør-blomsterbutikk-sminkedame selv, det var veldig greit. Må også huske å få noen til å plukke opp bryllupskaken :fnise: Det tror jeg vil være en fordel å huske på! Snart bare en måned igjen :danser:

Hadde mannen sine søsken på besøk i går, noen av de iallefall, og mens mannen var ute og jobbet litt fikk jeg høre noen av deres utdrikningslagplaner. Jeg tror han kommer til å ha det kjempegøy, litt pinlig, og bli veldig full :fnise: That goes for the both of us, forsåvidt, det er visst varslet om mulighetene for at det blir store mengder alkohol i mitt og :fnise:

Endret av Sort Pastill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå...tenk at du holder på med de "siste småtingene" - kjenner nesten jeg gruer meg litt selv til jeg kommer så langt...! Men, det er nok fordi jeg ser FJELLET av småting som skal gjøres...:ler:

Kjempe spennende!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå...tenk at du holder på med de "siste småtingene" - kjenner nesten jeg gruer meg litt selv til jeg kommer så langt...! Men, det er nok fordi jeg ser FJELLET av småting som skal gjøres...:ler:

Kjempe spennende!!

Det er et fjell ja! Minst galdhøpiggen-size! Men nå er det en mnd igjen :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra for bare en mnd igjen! Måtte bare legge igjen en liten hilsen!

Håper alt går på skinner fram mot den store dagen!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååh, så søøøte dere er jenter! :klemmer: Tusen takk! Jeg håper også alt går på skinner resten av tiden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohooo, i går snakket vi med en mann som skal spille hardingfele i bryllupet vårt. Han foreslo at han skulle ta med seg sin kvinnelige makker også, så vi får to stykker, begge kledd i bunad. Han spilte flere av de slåttene og marsjene han har pleid å spille i bryllup, og da han spilte en av de lokale slåttene var det bare såvidt jeg ikke begynte å stortute :fnise: De kan man trygt si var helt riktig! Utgangsmarsjen er en litt mer kjent en, det er litt greit. De skal gå opp kirkegulvet noen meter foran oss- brudeparet- mens de spiller, både inn og ut. Jeg tror det kommer til å bli utrolig flott- hva tror dere?

Alle i kirken reiser seg på prestens "befaling". Felespill begynner å høres, dørene åpnes, og to bunadskledde "spillemenn" kommer inn (mens de spiller den vakreste slåtten jeg har hørt i mitt liv). Så kommer vi etter. *Sukk* :hjerter:

I tillegg har jeg spurt min kusine om hun vil lese bibelvers i kirken- jeg tror vi må ha ett fra GT og ett fra NT. Det er iallefall sånn jeg har forstått det? :klø: Tenker lillesøs skal lese et annet. Sangene har vi også klare, så nå gjenstår det bare å snakke med presten om en uke, og så lage kirkeprogram. Åh, det er så ufattelig mange småting som må ordnes! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Woohooo, i går snakket vi med en mann som skal spille hardingfele i bryllupet vårt. Han foreslo at han skulle ta med seg sin kvinnelige makker også, så vi får to stykker, begge kledd i bunad. Han spilte flere av de slåttene og marsjene han har pleid å spille i bryllup, og da han spilte en av de lokale slåttene var det bare såvidt jeg ikke begynte å stortute :fnise: De kan man trygt si var helt riktig! Utgangsmarsjen er en litt mer kjent en, det er litt greit. De skal gå opp kirkegulvet noen meter foran oss- brudeparet- mens de spiller, både inn og ut. Jeg tror det kommer til å bli utrolig flott- hva tror dere?

Alle i kirken reiser seg på prestens "befaling". Felespill begynner å høres, dørene åpnes, og to bunadskledde "spillemenn" kommer inn (mens de spiller den vakreste slåtten jeg har hørt i mitt liv). Så kommer vi etter. *Sukk* :hjerter:

I tillegg har jeg spurt min kusine om hun vil lese bibelvers i kirken- jeg tror vi må ha ett fra GT og ett fra NT. Det er iallefall sånn jeg har forstått det? :klø: Tenker lillesøs skal lese et annet. Sangene har vi også klare, så nå gjenstår det bare å snakke med presten om en uke, og så lage kirkeprogram. Åh, det er så ufattelig mange småting som må ordnes! :fnise:

Åååå....det hørtes helt magisk ut!! :rødme:

Hvor har dere fått tak i slike folk? :klø:

Har du tenkt noe på hvilke bibelvers du vil skal leses..?

Tenk så gøy at du snart er ved veis ende..!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres helt fantastisk flott ut! Jeg er sikker på at bryllupet deres kommer til å bli utrolig vakkert! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåååw, romantisk :hjerte: Får tårer i øynene av bare å se det for meg!

Virker som om du har kontroll, og hotellet er nok godt vant med bryllup, så der skal du ikke stresse sånn (selv om jeg forstår deg godt, liker best å ha fullstendig kontroll jeg også :fnise: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte jo komme innom å titte litt i dagboka di :)

Det hørtes utrolig fint ut med felespillerne som går litt før dere både opp og ned.. :hjerte: Ser det for meg, og det er vakkert!! :):wow:

Veldig spennende å lese dagboka di nå som det virkelig nærmer seg. Blir gøy å se om du husker å oppdatere dagboka di etterhvert ;)

Lykke til videre de neste dagene! :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...