Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus


Cuba

Anbefalte innlegg

Der var du ja! :goodbye:

Koselig med mormorer, jeg har også en, og hun er så søt og veldig spesiell for meg. :) Håper inderlig jeg rekker å formere meg før det er over og ut for henne, men begynner å lure litt. Hun er nitti nå. Hvis jeg ikke engang rekker å fortelle at jeg er på vei vil det alltid være litt sårt for meg, for i min verden bør alle barn ha en mormor som henne. Ikke meningen å dra frem dommedagsfølelsen, men håper så inderlig at hun i det minste kan få vite at hun skal bli oldemor igjen før hun tar sin siste reis - vet det ville betydd uendelig mye for henne!

Bla bla i Cubas dagbok. Ble litt engasjert der ja. :sjenert:

Uansett: God fjelltur! Følger med på deg nå som IKM nærmer seg ubønnhørlig. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Arhirwen: Hehe.. det hørtes ikke så behagelig ut akkurat. Er nok lurt å ta det litt rolig når man er gravid :fnise:

Men er litt bekymret for det Happy Feet nevnte også, at man kanskje ikke orker i det hele tatt. Man er vel ofte i litt generell dårlig form i de første månedene av svangerskapet, men får se. Skader ikke trene nå uansett :gjeiper:

Det er bare å skravle i vei Kirin :jepp:

Håper også jeg kan fortelle mormor at hun blir oldemor før tiden hennes er ute. Det har jeg vel også god tro på, siden hun ikke er mer en 65 eller noe og i god form.

Men hvem vet.. Morfar døde for halvannet år siden snart, 68 år og også i super form. Men om man får kreft forandrer ting seg fort :sukk:

Nå skal jeg dra å ta noen bilder av bilen min. Ble stoppet av tollen på vei til Norge her om dagen og da fikk jeg beskjed om at jeg ikke har lov til å kjøre norsk bil når jeg bor i Sverige. Jeg svarte med at det hadde vi planer om også, det lønner seg jo. "Precis"..

Hadde egentlig tenkt å fjerne litt rust på den først og sånt, men får heller kvitte oss med den for en billigere penge. Har tenkt å kjøpe en Mercedes stasjonsvogn eller noe hjemme i Sverige :hoppe: Plass til barnevogn baki og greier :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake etter fjellturen :vinke:

Vet ikke helt hva jeg skal si.. For meg har turen for det meste innebært busskjøring og omgangssyken :murvegg:

Bussen kjørte rundt kl. 14 på fredag og vi var oppe litt over 19. Spiste middag på kvelden og koste oss med kollegaene til samboeren.

Gikk og la oss og jeg våknet igjen rundt 02. av kvalme og måtte løpe på do.

Og sånn holdt jeg på til ut på ettermiddagen på lørdagen. Var jo helt utslått hele kvelden så holdt meg på rommet hele tiden. Gjennom middagen og alt som var.

Rimelig typisk må jeg si!

I dag tidlig sto samboeren og jeg tidlig opp da og fikk tatt oss en tur på spark. Hadde blitt fortalt om en café med fin utsikt og greier "borti gata". Og vi dro av gårde, men måtte snu etter en stund.. Fant aldri noe café og jeg var ikke helt i form.

Men ellers har det vært helt fint altså :fnise:

Folk hadde visst spurt om jeg ikke var gravid da! :ler: Vet ikke helt om omgangssyken er et symptom men. Folk tenker vel det med en gang det er snakk om jente+kvalme :fnise:

Men jeg tenkte det jo selv da, det skal være sagt! Eller.. jeg tenkte det fram til et par turer på do, men er vel ikke så sannsynlig at det har noe med en evnt graviditet å gjøre. Eller kanskje magen min reagerte på at det skjedde noe. Men i såfall har jeg vel kastet opp det stakkars frøet :sjenert:

Har SÅ lyst til å teste da, men skal ikke det altså! Har bare en digital liggende og den skal jeg hvertfall ikke kaste bort på tulletesting. Men skal kjøpe et par billigere i morgen så blir vel første testen svidd av på torsdag morgen går jeg ut i fra :)

Tickeren min er feil også da, men gidder ikke endre på den siden jeg ikke vet når EL var. Men den er hvertfall et par dager på forskudd (tickeren altså) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres ut som en slitsom hyttetur! :klemmer:

Høres litt voldsomt ut til å være svangerskapsrelatert, ja :fnise:

Så flink du er som klarer å la være å teste! Jeg har brukt en hel haug sånn billigstrips allerede, og jeg tror jo ikke engang at jeg er mer enn 5 DPO... :sjenert: Men billig morro :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det høres ut som en slitsom hyttetur! :klemmer:

Høres litt voldsomt ut til å være svangerskapsrelatert, ja :fnise:

Så flink du er som klarer å la være å teste! Jeg har brukt en hel haug sånn billigstrips allerede, og jeg tror jo ikke engang at jeg er mer enn 5 DPO... :sjenert: Men billig morro :fnise:

Hehe.. ja, håper jo også at det var det! Begynte å tenke på de med ekstrem svangerskapskvalme. Jeg hater å være kvalm, så om jeg måtte gått sånn i 8 måneder eller noe vet jeg ikke hvordan jeg skulle ha holdt ut :P

Tror jeg har forstuet kragebeinet eller noe :ler: Vondt å gjespe, vondt å bevege på hodet og.. ja, alt er fælt! Haha.. Neida, veldig glad det er over nå :jepp: Og at jeg ikke fikk det natt til i dag. Da tror jeg at jeg måtte ha blitt der oppe til i morgen eller noe, for hadde ikke taklet en busstur i den tilstanden.

Hadde jeg hatt noen billigstrips liggende hadde jeg garantert brent av en i kveld eller noe :fnise: Var på butikken i stad og der har de strips, men klarte å la vær. Syns ikke det er SÅ morsomt å handle på butikken her heller, man kjenner så mange her..

Samboeren drar på jobb i morgen tidlig/natt og kommer hjem onsdag og da har jeg liksom ikke noe valg med å holde meg til han kommer hjem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe.. ja, håper jo også at det var det! Begynte å tenke på de med ekstrem svangerskapskvalme. Jeg hater å være kvalm, så om jeg måtte gått sånn i 8 måneder eller noe vet jeg ikke hvordan jeg skulle ha holdt ut :P

Tror jeg har forstuet kragebeinet eller noe :ler: Vondt å gjespe, vondt å bevege på hodet og.. ja, alt er fælt! Haha.. Neida, veldig glad det er over nå :jepp: Og at jeg ikke fikk det natt til i dag. Da tror jeg at jeg måtte ha blitt der oppe til i morgen eller noe, for hadde ikke taklet en busstur i den tilstanden.

Hadde jeg hatt noen billigstrips liggende hadde jeg garantert brent av en i kveld eller noe :fnise: Var på butikken i stad og der har de strips, men klarte å la vær. Syns ikke det er SÅ morsomt å handle på butikken her heller, man kjenner så mange her..

Samboeren drar på jobb i morgen tidlig/natt og kommer hjem onsdag og da har jeg liksom ikke noe valg med å holde meg til han kommer hjem :P

Ja, 8 måneder slik hadde være slitsomt ja...

Selger de graviditetstester på butikken? :sjokkert: Hvor???

Jeg gikk jo flere dager uten å få testa forrige syklus fordi alle apotek stenger før jeg kommer hjem fra jobb :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, 8 måneder slik hadde være slitsomt ja...

Selger de graviditetstester på butikken? :sjokkert: Hvor???

Jeg gikk jo flere dager uten å få testa forrige syklus fordi alle apotek stenger før jeg kommer hjem fra jobb :sur:

Coop Konsum i Sverige ;):fnise: (sikkert ikke det svaret du ville ha) hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småkvalm innimellom enda jeg.. :sukk: Slet litt med å sove i natt også. Kan ikke huske at det har hengt igjen så lenge tidligere men. Sikkert ikke noe annet heller.

Huff! Nå kom jeg på en ekkel drøm jeg hadde i natt. Litt "blury", men det var noe greier med at en jeg er glad i (tror det var samboeren) skulle inn i ett eller annet bur og bli skutt med masse nåler. Det var så mye at man egentlig skulle dø av det :tristbla: Jeg vet ikke om jeg kanskje kunne stoppe det på en måte, men jeg gikk hvertfall til sykehuset og fikk noen nåler i ryggen og greier. Så skulle jeg tilbake etter en uke (!) å ta de ut. Husker de sank helt inn nå jeg satt med ryggen inntil noe osv. Men det var sånn kule på enden da, så kunne bare dra de ut igjen.

Kom aldri så langt at han ble skutt tror jeg, men så en annen som ble det da. Det var mange tusen nåler og særlig i hodet husker jeg. Vedkommende dro ut ut noen nåler, men tror det gjorde ganske vondt. Og det ene "hullet" som ble vokste deg litt større og ble ikke særlig bra.

Ekkelt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært å kjøpt tester og det var vel ikke det smarteste jeg har gjort.. Ligger å brenner her :murvegg:

Kjøpte en CB da.. For de andre de hadde der kunne man ta fra og med dagen man forventer TR. Merket er Apoliva, sånn apotekmerke og det er to i pakken.

Hadde vært fristende å prøvd en sånn nå, selv om det er altfor tidlig. Ellers kan jeg ta CB`en som jo skal vise resultatet tidligere.

Men jeg får kanskje vente.. Samboeren vil gjerne være med å teste, så det lureste er nok å vente til torsdag. Eller onsdag ettermiddag.. :sukk::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, så kjipt at du ble dårlig på fjellturen. Så typisk at det skal komme akkurat da, men bra du er bedre nå. :kose:

Coop Konsum ja, den kjenner jeg til. ;) De har mye rart der, men neimen om de hadde grapefruktjuice på den jeg var i. Ødela hele prosjektet mitt. :fnise:

Kan tenke meg testene ligger og brenner. Tror ikke jeg hadde klart å ha noen liggende. Skal ikke teste før til helga jeg, og tør heller ikke kjøpe før den tid. Da må jeg garantert ha nye til helga. :gjeiper: Må holde meg langt unna apoteket, ellers kommer jeg ikke til å klare å styre meg.

Nåh, søte samboeren din. :rødme:

Krysser fingrene for at det blir en positiv test når du måtte bestemme deg for å ta den. :)

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått godkjennelse av samboeren til å teste i morgen - alene :gjeiper:

Har jo mest lyst til å ha han her, men føler meg også veldig stresset med å komme i gang med spenningen :fnise:

Så da blir det en CB i morgen tidlig :)

Neste blir på torsdag morgen, om den i morgen ikke er svak positiv da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe:

Krysser fingrene for at den blir positiv! :duskedame:

Takk!

Krysser fingrene for din test i morgen også! Tester du i morgen tidlig også? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk!

Krysser fingrene for din test i morgen også! Tester du i morgen tidlig også? :gjeiper:

Vet ikke om jeg klarer å holde meg ifra å teste en gang til i kveld, jeg... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Vet ikke om jeg klarer å holde meg ifra å teste en gang til i kveld, jeg... :sjenert:

Joooda! Du er litt søt :fnise:

Kan aldri tenke meg testen brått blir noe mer positiv i kveld! Vent til i morgen da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg stått opp og testet. Og den var ganske så negativ ja.. Men håper er jo absolutt ikke ute da :) Er jo alt fra 7 til 9 DPO tror jeg. Kan brått være enda senere også.

Litt frustrerende å ikke vite EL-dato egentlig, men da får jeg bare ta det som kommer.

Tester i hvertfall på fredag morgen tenker jeg. Eller på torsdag en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...