Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus


Cuba

Anbefalte innlegg

Tusen takk for oppskriften Arhirwen :smilorange:

Ja, er jo veldig glad for at det er sånn! Hører om mange som sliter med dette. Jeg vil det beste for barna og hjelper gjerne til om de spør om hjelp til noe osv. Er jo veldig glad i barn og syns det er koselig å ha de rundt :)

I dag var jeg en tur hos en venninne i bygda vår. De har prøvd ganske lenge å få barn nå og er på 3. prøverørforsøk eller hva det er. Vet ikke om det er det samme for ho driver å sprayer sier hun. Og så skal ho ta noen sprøyter og så skal de ta ut egg og ta spermier fra han og så sette det inn i ho igjen.

Vet ikke helt hva det er :fnise: Dette er i Sverige altså.

Så fortalte jeg at vi også prøver da, de har vel kanskje hatt en liten anelse :P

Koselig å snakke med noen som er i ca. samme situasjon :)

Og så fortalte hun det at mennene bør dusje i kaldt vann for da blir spermiene kvikkere. Om man dusjer i varmt vann blir de slappe visst :fnise:

Kan vel ikke si det var godt nytt for oss, samboeren elsker jo å dusje i varmt vann, og gjerne i evigheter.

Tror jeg skal slite bra med å få han til å dusje i kaldt vann! Haha!

Men det gjelder vel de fleste går jeg ut i fra :P

Nei, jeg får drikke grapejuicen min og håpe på det beste :jepp:

I dag hadde mamma laget Baccalao (skrives det sånn?). Var hvertfall ganske så godt. Ho hadde hatt litt chili i, så det ble litt sterkt også! Og noen gode rundtstykker ved siden av!

Og dessert var oppskåret appelsin, eple og banan og så helte vi over vaniljesaus.. Mmmm :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så fortalte hun det at mennene bør dusje i kaldt vann for da blir spermiene kvikkere. Om man dusjer i varmt vann blir de slappe visst :fnise:

Og så jeg som forførte kjæresten min istad etter at han kom ut fra dusjen. Var nok ikke mye futt i soldatene hans da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så jeg som forførte kjæresten min istad etter at han kom ut fra dusjen. Var nok ikke mye futt i soldatene hans da :fnise:

Ja, stemmer!! Det leste jeg jo at du hadde planer om! At jeg ikke sa i fra før det var for sent da :murvegg::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

*ler* Den med kaldt vann har jeg faktisk ikke hørt om!

Synes jeg ser for meg deg utenfor baderomsdøra, klar med en liten skål/bøtte med kaldt vann.. "oj, jeg snubla!"

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*ler* Den med kaldt vann har jeg faktisk ikke hørt om!

Synes jeg ser for meg deg utenfor baderomsdøra, klar med en liten skål/bøtte med kaldt vann.. "oj, jeg snubla!"

:fnise:

:skratte: Nå måtte jeg le høyt for meg selv her!! Kunne jeg faktisk se for meg selv.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
:skratte: Nå måtte jeg le høyt for meg selv her!! Kunne jeg faktisk se for meg selv.. :fnise:

Jeg også! :skratte:

Eller så får du ta deg en glo'varm dusj rett før du vet han skal dusje slik at de siste minuttene må han stå i kaldt vann.. ;)

Nå begynner det å bli avanserte teknikker her altså! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også! :skratte:

Eller så får du ta deg en glo'varm dusj rett før du vet han skal dusje slik at de siste minuttene må han stå i kaldt vann.. ;)

Nå begynner det å bli avanserte teknikker her altså! :ler:

Hehe! Ja, det er ikke noe vanskelig! Vi har en helt tragisk varmtvann-løsning hjemme så han dusjer egentlig alltid til det blir kaldt vann.

Kanskje jeg skal be han dusje så lenge han holder ut neste gang, så kan jeg heller varme han etterpå :lur:

Hehe.. ja, tar helt av egentlig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen
Hehe! Ja, det er ikke noe vanskelig! Vi har en helt tragisk varmtvann-løsning hjemme så han dusjer egentlig alltid til det blir kaldt vann.

Kanskje jeg skal be han dusje så lenge han holder ut neste gang, så kan jeg heller varme han etterpå :lur:

Hehe.. ja, tar helt av egentlig :ler:

Det synes jeg var en kjempebra ide! :ler: Tror han går med på det når han skjønner hvorfor! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg også kanskje :gjeiper:

Så ser det ut til at det blir fjelltur på oss neste helg!

Jobben til samboeren som arrangerer, men vi hadde egentlig bestemt oss for å ikke være med. Men så hadde han hørt om noen som ville prøve å bli kvitt plassene pga. de ikke kunne være med likevel så da skulle han høre om vi kunne ta de i stedet.

Husker ikke helt hvor det var, men det var et lite stykke til noen bakke tror jeg. Så får se hvordan folk gjør det.

De fleste blir vel kanskje rundt ved hotellet og drikker vel :roll: Har for meg det er en tørst gjeng :fnise:

Men blir uansett deilig å komme seg bort litt da. Få ordentlig frokost og greier :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg mannen om jeg skulle nektet ham varmt vann i dusjen, ja! :fnise: Kanskje jeg bare må stå opp først hver dag fremover og dusje til den (ganske gigantiske) varmtvannstanken vår er tom...? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke flere EL-tester igjen :kjefte:

Testet tirsdag, onsdag og torsdag kveld. Kom fram en svak strek på alle sammen, men langt i fra positiv.

Hva skal jeg tro da da? Enten EL i morgen eller lørdag?

Greit kanskje også å slippe og vite om det. Kanskje det er positivt for oss :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei, inne å sniker litt jeg =) Litt moro å følge med på prøvere... blir en selv om to mnd så er innom å sanker litt erfaringer =) Er selv stemor - eller bonusmamma som vi sier. høres litt hyggeligere ut... gutten var fire da jeg ble sammen med pappaen og det var en kjempefin alder å bli kjent med han. Åpen og ærlig alder =) Ikke vær redd for å bli glad i de - de er nok glade i deg allerede skal du se. Det er kjempekoslig å være en liten familie på den måten, og som du sier.. de blir jo søsknene til deres barn, så er nok bare en fordel om du klarer å slippe de inn i hjertet ditt. Er nok mange som sliter med motsatt problem tenker jeg.

Lykke til med jakten på El =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hyggelig med besøk her da :)

Nja.. Mener jeg kjente litt stikninger i går, så EL var kanskje her da.. Ikke godt å si, så bare venter å ser jeg :gjeiper:

Kommer vel uansett til å teste fredag om to uker.. :)

Neida, jeg har vel ikke hatt noen problemer med å slippe de inn i hjertet mitt! De er jo helt utrolig herlige! "Problemet" er vel bare at jeg har litt problemer med å innrømme det. Ikke at jeg later som om jeg ikke liker dem, men litt som at det er vanskelig å si "jeg elsker deg" første gangen til kjæresten :fnise:

Vet ikke helt hvorfor jeg føler det sånn, kanskje litt skremmende!?

Men det spiller vel ikke så stor rolle. Jeg vet at jeg er glad i dem og jeg er ganske sikker på at de har blitt glade i meg også :) Skulle noen spørre ville jeg jo bekreftet det!

I går var samboeren og jeg på fest. Mange ville kanskje ikke ha drukket nå, men et evnt barn har jo egentlig ikke blitt unnfanget en gang. Og om vi blir prøvere i mange måneder til vil jeg ikke la det gå for mye utover livet mitt.

Dette var jo en ordentlig fest med tema og greier, så det har litt og si føler jeg.

Veldig morsomt var det hvertfall :) Ble kjent med en del folk, noe jeg føler var på tide. Har bodd her noen måneder nå og det er et lite sted så greit at folk kjenner meg igjen :)

Drakk ikke sånn kjempe mye, men er ganske redusert likevel. Så har bare slappet av i sofaen i dag med pizza og flere episoder Frustrerte Fruer! Verdens beste serie, uten tvil :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får ikke helt tak i EL jeg heller. Muligens like greit å gå for annenhver dag videre (blir jo dyrt med alle testene også, selv om stykkprisen er lav)?

Fest høres bra ut - fest mens du kan! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, jeg hadde jo ikke flere tester så valgte like greit å gi opp hele testingen denne pp`en.

Og vi :sengekos: hver dag vi er sammen (veldig frivillig faktisk :fnise: ) uansett, så regner med vi ikke har misset EL i hvertfall.

Nå har jo samboeren vært hjemme siden torsdag og tror nok EL har vært om den ikke er i dag :)

Så velger å slappe av med det og så ser vi utfallet om et par uker :gjeiper:

Men når jeg tenker etter kom han ikke i går :sjokkert: Han var litt for full, så kom aldri så langt :fnise: Men får håpe det holder likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å blåse støvet at "pennen" igjen vel :gjeiper: Ikke at jeg har så mye å skrive om akkurat nå da men.

Søker etter jobb og føler egentlig livet mitt har stoppet opp litt på en måte. Venter liksom på så mye - jobb, graviditet, få solgt bilen, kjøpe ny bil osv. Og nå sitter jeg bare her å venter.

Har kommet igang med litt trening hvertfall da, og de ter jo deilig! Har lyst til å komme litt i form før en evnt graviditet så jeg kan trene litt underveis også. Har hørt det ikke er så bra å sette i gang med harde treningsøkter etter man er gravid.

At man ikke skal trene hardere enn man var vandt med før..

Så blir det jo fjelltur til helgen da! Blir deilig tror jeg! Får møte noen av kollegaene til samboeren som han snakker så mye om :fnise: Hører jo ofte kommentarer fra dem osv, så blir jo interessant å se om de virkelig er så morsomme! Hehe!

Var hos mormor i dag og hjalp henne med å bære ved da. Fra en henger i gården og inn i garasjen. Tenkte ikke jeg skulle få noe får det, men ho klarte å lure til med 250 kroner! Var jo bare koselig å hjelpe henne litt da.. Hehe.. Søt da :)

Vi har et veldig bra forhold da, det må jeg si. Har tilbragt mye tid med henne (og morfar) opp igjennom tidene og trives veldig godt sammen med henne.

Så må jeg bare skrive en ting her, som er litt morsomt syns jeg. Og litt flaut.. hihi!

Onkelen min har meldt seg på 71 Grader Nord og har også kommet til intervjudelen. Han var visst 1 av 100, så det er jo ganske bra da! Blir spennende å se om han kommer helt fram! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arhirwen

Koselig å hjelpe den eldre generasjonen i familien da! :) Jeg har så gamle foreldre at jeg vokste opp uten besteforeldre, og har savnet den delen!

Jeg er et levende bevis på at harde treningsøkter under graviditet ikke er så lurt! :fnise: Den økta var ikke sånn superhard, men løftet litt mer kilo enn vanlig (på ryggmuskler og armer). I tillegg kjørte jeg kondis.. Når jeg kom hjem lå jeg i 2 timer med skikkelig strekk i magen og turte såvidt å puste! :ler:

Så heretter blir det ganske så rolig trening ja! ;) Men er enig i at det er deilig!

Så spennende med onkelen din! :jepp: 71 grader nord er ikke den dummeste realityserien som finnes - heller det motsatte!

Du får si i fra hvordan det går!

Og lykke til med fjelltur til helgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at dere har truffet EL, selv uten EL-tester. Jeg tenker at hvis man bare holder på jevt og trutt, må man jo treffe... Satser på at det funker, for det er det vi har gjort. Synes egentlig det er greit å ikke vite når jeg har EL, for da kan jeg jo ikke stresse meg selv, noe jeg tror jeg vill gjort hvis jeg hadde visst.. Men tar det for lang tid å bli gravid, får nok pipa en annen lyd, da kommer det nok tester i mitt hus også. ;)

Uff, så kjedelig å gå og vente sånn. Er jo mange store ting du venter på, skjønner den følelsen om å ha livet på vent. Får håpe alle brikkene faller på plass innen kort tid, så det er slutt på ventingen, på alle områder. :) Deilig at du har kommet litt i gang med trening da. Jeg tenker på samme måte som deg i forhold til trening og graviditet og har hørt det samme som deg, så jeg har også hatt som mål å være i god form til jeg blir gravid slik at jeg kan holde det gående under graviditeten også, selv om jeg kommer til å ta det litt lettere da. Vil være en sprek gravid dame, men får se hvor lyst jeg har til det når trøttheten kommer sigende..

Så spennende med onkelen din. Hadde vært gøy om han kom med! Du får holde oss oppdatert. :)

Fjelltur høres deilig ut. Blir spennende å møte kollegaene til samboeren din. Man hører jo alltid mye om dem den andre jobber med, så greit å få en ansikt til alle historiene. God tur!

Ha en fin kveld! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...