Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus


Cuba

Anbefalte innlegg

Da ser det ut til at TR endelig er over! Og satser på at det blir LENGE til jeg ser noe til den igjen!!! :rope:

:fnise:

I dag ble jeg til og med oppsagt! Ikke hver dag man kan si det (heldigvis) :ler:

Ikke at det ikke var forventet da. Jeg hadde bare en slags midlertidig stilling, jeg var der altså så lenge det var behov for meg.

Og i dag fant altså den "proffe" sjefen at det ikke var behov for meg lenger. Får se hvor lenge det varer da vet du :regn:

Han tenker KUN på økonomi han der.

Han bablet også om at det kunne hende de trengte meg igjen i februar eller noe da.. så får se :fnise:

Om 3 uker er vi på Tenerife :lur: Gleder meg sinnsykt mye til den turen!

Selv om jeg også har IKM om ca. 3 uker velger jeg å ha positive forventninger til jeg får noe annet bevist :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Korleis går det? Blei jula bra?

Godt nytt år! Og god tur til sydligare strøk. Kjenner eg kunne trengt litt sol snart, eg også... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, takk dreia! Jula ble helt strålende =))

Vi var 17 stk på julaften og jeg var litt småskeptisk, men det gikk over all forventning egentlig! :jepp:

Det var jo mye folk og mye skravling osv, men tenke aldri over at det var slitsom.

Merket jeg var ganske sliten når vi satt oss i bilen og kjørte til hotellet da :fnise:

Så har jeg jo begynt med testing etter EL da :gjeiper:

Begynte på dag 9, og først i går på dag 16 fikk jeg en skikkelig positiv test. Moro :Hehe:

Vi har jo humpet hver dag nå i lange tider (untatt julaften), så vi har hvertfall truffet :fnise:

Så da er det bare å krysse fingrene for at egget er sluppet og at en fin liten spire har festet seg :gjeiper:

Kjenner litt der nede i dag og kjente litt i går også tror jeg. Så nekter ikke for at det skjer noe der nede. I forbindelse med EL selvfølgelig!

Gleder meg utrolig masse til sydenturen nå altså! Blir testing første morgnen der nede (mandag) og IKM blir vel ca. onsdag da.

Har to (en på vei i posten) CB og en eller to billig strips.

Tenkte å kjøpe digital der nede om jeg skulle få noen positive :P

I dag skal vi feire nyttårsaften her! Kalkunen står i ovnen, risgrøten venter på kremen og poteter skal skrelles.

Vi blir bare seks stk så kommer vel til å ha mat til langt utover våren :fnise:

Tror det blir ordentlig koselig.

Spise, spille litt brettspill, skyte opp raketter og kose oss :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festen i går ble vellykket :)

Ble ganske rolig, noe jeg egentlig satt pris på. Bedre med hyggelige, artige fester i stedet for helt Texas-tilstander :P

Så fikk jeg negativ EL-test i går kveld! Så hadde jeg EL i går :lur:

Er så utrolig spent på dagene framover. Håper virkelig det har klaffet denne gangen!

Og så syns jeg er det er så koselig at samboeren har blitt kjempe baby-klar!

Sier han gleder seg til å kunne stryke på magen og høre lyder derfra osv :rødme:

Han håper virkelig at det har klaffet denne gangen han også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnah

god morgen :)

så artig at mannen er ivrig, er veldig viktig det :jepp:

ser du har hatt EL nylig? jeg hadde positiv EL test både nyttårsaften og igår (hurra!), og er litt forvirret for når faktisk EL er. hvis jeg idag har neg test betyr dette at EL er idag? har prøvd å lese litt om dette, men blir bare forvirret :klø:

Siden vi har hatt EL ca. på samme tid har vi vel IKM samtidig da :) Spennende!!

flott om du kunne hjelpe meg litt med dette!

og goood tur til Tenerife! heldiggrisen :briller:

:klemmer: fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnah

tittei og takk for svar :goodbye:

jepp, er klar over det. teststreken er veldig positiv, sterkere enn kontroll streken. har drevet å testet lenge nå, da jeg har ustabil syklus og egentlig aldri vet når EL er, så har sett nok av de negative strekene :nei:

har ikke testet idag enda, da de anbefaler å teste litt senere på dagen. kjenner EL veldig imagen denne PP, deilig å endelig ha positiv test + symptomer!

da får jeg vente litt med å sette IKM dato før jeg faktsik treffer riktig EL dag :gjeiper:

ha en fiiin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Arhirwen

Legger igjen et lite spor her bare! :)

Krysser fingrene for at det er klaff denne gangen! :jepp:

:klem: Ha en flott søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt dårlig på å skrive her hver dag, men skjer liksom ikke de helt store tingene :P

Er veldig trøtt i dag da.. det er hvertfall sikkert! Sånn går det når man absolutt skal spille Xbox til halv ett på natten før man skal tidlig opp på jobb :sukk:

Men men.. :P

Nå er det bare 3 arbeidsdager igjen før ferietur! Ser de ikke har meldt det beste været, men jeg velger å satse på at ferien blir fin uansett jeg!

Blir jo som man gjør det til, ikke sant!? :jepp:

Tror jeg skal sagte men sikkert finne veien til senga jeg. Lese litt i boka mi før jeg slukker lyset :P

Leser bok nr. 2 (Jenta som lekte med ilden) av Stieg Larsson. Ganske spennende nå når det nærmer seg slutten :gjeiper:

God natt alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg er utrolig treg til å skrive her men.. :P

Kom hjem fra Tenerife forrige søndag og har hatt en kjempefin tur! Været var perfekt, masse god mat og siden jeg ikke var gravid kunne jeg også kose meg med alkohol med verdens beste samvittighet :enig:

Litt kjedelig med tantebesøk første dagen på ferien da :murvegg:

Så har jeg blitt arbeidsledig da.. Noe som ikke er barebare.. Håper det ordner seg raskt med dagpenger, for vi klarer oss ikke lenge på bare en inntekt :(

Eller helst at jeg får ny jobb da, men det er vel ikke det enkleste nå virker det som.

Selv om det er helt vanlig å bruke lenger enn 3 måneder på å bli gravid begynner jeg å bli litt bekymret.. Tenk om jeg ikke kan bli gravid da?? :tristbla: Da vet jeg ikke hva jeg gjør altså. Da går virkelig hele "bildet" av hvordan jeg ser for meg livet mitt i stykker.

Hadde nok klart det, hadde jo i såfall ikke vært den første. Men tror jeg skulle fått slitt bra.. :sukk:

Føler med de som er i den situasjonen.

Neste IKM nå er 8. februar og det hadde vært utrolig moro å kunne gitt mamma en litt spesiell ekstragave :P Ho har nemlig bursdag akkurat den dagen :jepp:

Så venter jeg på EL da.. I følge forrige syklus får jeg den på onsdag tror jeg det var.

Da er samboeren på jobb og bor ca. en time fra der jeg er. Men enten kommer han til meg eller jeg til han på tirsdagen. Nekter å miste EL!!

Forrige EL var rundt nyttårsaften og da hadde vi :sengekos: hver dag.

Denne gangen blir det i allefall pause på mandag, så kanskje det kan ha nok å si til at det blir en spire denne gangen.

Absolutt ingenting hadde gjort meg gladere!! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med ferie da :)

Jeg tenkte akkurat som deg forrige gang vi prøvde å få bebis. Synes det var skikkelig mye med 4 pp'er liksom :roll: Det er jo ikke det, i det hele tatt! Men lett å tenke sånn. Er nok ikke noe galt med deg :kose: Har lest at 50% blir gravide innen et halvt år, 80% innen et år, 90% innen to år (uten hjelp). Så satser vi på at du tilhører de 50 prosenta :jepp:

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, Imli :)

Neida, vet jo at det ikke trenger å bety at noe er galt! Men sånne tanker kommer nok sikkert for alle i den situasjonen :P

Trodde egentlig jeg skulle få EL i dag siden jeg fikk en positiv EL-test i går. Teststreken var minst like sterk som kontrollstreken.

Men når jeg tok en nå i kveld var den enda sterkere igjen, så da satser jeg på at EL er i morgen i stedet. Det passer jo litt bedre med mine utregninger som tilsa at EL skulle være på onsdag :)

Så håper jeg ikke EL brått er på tirsdag for det spørs nok om jeg får sett samboeren i morgen kveld. Om jeg ikke går litt inn for det da - alt kan ordnes :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å skrive noen ord igjen kanskje :P

Har hatt en fin helg sammen med barna til samboeren! I går bakte jeg boller (ble mange!!) og så spilte vi bowling! Var kjempemoro!

Merker jeg blir mer og mer glad i dem :)

Så venter jeg på IKM.. Tiden går tregt syns jeg!

Er arbeidsløs om dagen og syns egentlig det er litt deilig nå mens vi prøver. Da kan jeg gjøre ting jeg har lyst til "hele tiden".

Det beste hadde vært å hatt en jobb hvor jeg likte meg da, men glad jeg ikke er på den gamle jobben nå.

Skal teste fredag morgen da tenkte jeg! Blir spennende! Har litt større tro denne pp`en enn forrige, men får bare vente å se. Ikke noe annet å gjøre.

IKM er vel søndag tror jeg. I allefall om jeg følger forrige pp`s lutefase på 13 dager :)

I morgen skal jeg først en tur på arbeidsformidlingen her hjemme i Sverige.

Har søkt om dagpenger så får se hvor fort jeg får noe. Blir ganske trangt med en inntekt kan du si :sukk:

Etter det skal jeg til Norge og besøke foreldrene mine. De kommer hjem fra Tenerife i kveld så da får jeg se litt bilder osv. De var i nabobyen til den byen vi var i for et par uker siden :)

Nå skal vi i butikken (deilig med søndagsåpen butikk ;) ) å handle litt mat. Tenkte å lage nachos i kveld! Det er så enkelt og godt! Så skal vi se reprise på Gullfisken på TV2 Sumo :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo: Teste fredag ja... Når er IKM da? Er det på fredag? Du ligger vel rett foran meg i løypa, tror jeg?

Jeg tror egentlig IKM er på lørdag.. Blir litt forvirret noen ganger :fnise:

Men i forrige pp hadde jeg en lutefase på 13 dager. Så om jeg går ut i fra at jeg får det denne gangen også så er IKM på lørdag. Men om den er på søndag så trenger det jo ikke være for tidlig å teste på fredag uansett.

Jeg er jo da uansett 11 DPO :)

Når skal du teste da? Står kanskje i dagboka di også, skal ta turen inn dit straks.

Bare legge inn en ticker først :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra med ticker. Synes det er gøy å følge med på dem. ;)

Er 3 DPO i dag jeg. En hel uke bak deg tydeligvis... Aner ikke når jeg tester, men er jo blitt testoman, så blir nok i forkant av IKM som er 12. februar. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Bra med ticker. Synes det er gøy å følge med på dem. ;)

Er 3 DPO i dag jeg. En hel uke bak deg tydeligvis... Aner ikke når jeg tester, men er jo blitt testoman, så blir nok i forkant av IKM som er 12. februar. :fnise:

Jeg er 6 DPO, så ikke helt en uke da men ;)

Test på søndag 8. da vet du! Morsdag må jo bety lykke :jepp:

Mamma har bursdag samme dagen (8.) så om jeg tester positivt i løpet av helgen skal jeg gi henne en spesiell bursdagsgave/morsdagsgave :jepp: *drømmer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld ble jeg skikkelig kvalm..! Har en anelse om at det kan skyldes mindre sunt matinntak i løpet av dagen, men håper jeg er gravid uansett :gjeiper:

Føles som det skjer mye rart der nede, og jeg har også mensen-følelse.

Må si jeg ikke har hatt en så god følelse noen av de andre pp`ene!

Ender jeg opp med negativ test denne gangen blir jeg rimelig skuffa er jeg redd for..

Gjenstår vel bare å se. Og skulle det ikke gå nå heller får vi heller satse fullt på novemberbaby og ta det litt mer med ro framover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6 DPO, så ikke helt en uke da men ;)

Test på søndag 8. da vet du! Morsdag må jo bety lykke :jepp:

Mamma har bursdag samme dagen (8.) så om jeg tester positivt i løpet av helgen skal jeg gi henne en spesiell bursdagsgave/morsdagsgave :jepp: *drømmer*

Æh! Da misforsto jeg - leste ikke skikkelig lenger opp. :klaske:

Ja, søndag er jeg 10 DPO, kanskje teste da? Tror nok kanskje det er litt tidlig da men. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æh! Da misforsto jeg - leste ikke skikkelig lenger opp. :klaske:

Ja, søndag er jeg 10 DPO, kanskje teste da? Tror nok kanskje det er litt tidlig da men. :)

Hehe ;)

10 DPO KAN jo være for tidlig, men klarer du å vente noe lenger da? :fnise:

Er man gravid er det jo en sjangse for at man kan teste svakt positivt da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...