Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus

Cuba

Anbefalte innlegg

Dumt med negativ test :klemmer: Men som du sier er det jo fremdeles veldig tidlig.

Krysser fingrene for at den andre streken dukker opp i løpet av uka! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var i butikken nettopp og da måtte jeg bare ta med en pakke tester. Er RFSU-strimler da, som man kan ta fra dagen man forventer (eller ikke) TR.

Men kommer til å teste i morgen igjen.. Testoman jeg? Nei, skulle jeg vært det?? :sjenert:

Vanskelig å stoppe når man først har kommet i gang :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt med negativ test, men satser på at det var alt for tidlig at at det snart venter en positiv en.

En pakke tester? :lur: Høres ut som det kan bli spennende her framover. ;) Gleder meg til å følge med, er jo så spennende med testing.

Heier fram en positiv test! :duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumt med negativ test, men satser på at det var alt for tidlig at at det snart venter en positiv en.

En pakke tester? :lur: Høres ut som det kan bli spennende her framover. ;) Gleder meg til å følge med, er jo så spennende med testing.

Heier fram en positiv test! :duskedame:

:klemmer:

Hehe.. bare to i pakken da :fnise: Men spørs om det ikke blir testing hver dag framover nå :P Hadde egentlig planer om å ikke teste torsdag morgen, men spørs om jeg klarer å la vær. Får se an svaret i morgen litt vel.

Alle testene jeg har nå er sånn "fra den dagen man forventer mens". Eller, har en CBD også, men den må jeg spare til jeg nesten VET at den blir positiv :)

Ja, er spennende med testing - så du får bare sette i gang du også :ler: *gruppepress*

Takk for heiing og heier tilbake :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det står i pakningsvedlegget hvor sensitive testene er. :Nikke:

Har tenkt å dra med meg Cuba i terminklubb. :lur:

:duskedame:

Endret av Kirin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper det står i pakningsvedlegget hvor sensitive testene er. :Nikke:

Har tenkt å dra med meg Cuba i terminklubb. :lur:

:duskedame:

Wee! Ja, gjør det æ :jepp:

Finner ikke noe om hvor sensitive de er jeg.. Hva skal jeg se etter da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wee! Ja, gjør det æ :jepp:

Finner ikke noe om hvor sensitive de er jeg.. Hva skal jeg se etter da? :)

Du ser etter hvor mange mIU den skal slå ut ved. Typisk er at det står 25. Men selv om det står det på de fleste er det visst stor forskjell på hvor sensitive de i virkeligheten er.

Lykke til i morgen! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det disse som var RFSU? Da tror jeg at jeg leste at de måler ved 20 ug eller hva det heter. CB og vanlig BT måler begge ved 25 ug. RFSU er i så fall mer sensitiv. Vent litt, skal prøve å finne kilde for å sjekke dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen :smilorange: Sto ikke i pakningsvedlegget og letet litt selv, men da slapp jeg å lete noe mer :P

Får teste med en sånn i morgen da hvertfall :)

Endret av Cuba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for hjelpen :smilorange: Sto ikke i pakningsvedlegget og letet litt selv, men da slapp jeg å lete noe mer :P

Får teste med en sånn i morgen da hvertfall :)

:Nikke::klem::popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg lest dagboken din! Så spennende med testing på gang! Ingenting er som det øyeblikket man oppdager ett kryss eller to streker, det er litt sånn; "HERREGUD, hva har jeg gjort nå!!" men ubeskrivelig deilig!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg lest dagboken din! Så spennende med testing på gang! Ingenting er som det øyeblikket man oppdager ett kryss eller to streker, det er litt sånn; "HERREGUD, hva har jeg gjort nå!!" men ubeskrivelig deilig!

Lykke til!

Hei! Så hyggelig da :smilbla:

Hihi.. Det kan jeg tenke meg! Gleder meg virkelig til den dagen kommer, og håper jo den gjør det snart :gjeiper:

Forrige pp fikk jeg falsk positiv med CB, eller det ble en sånn tynn strek, men så ut som om den skulle bli positiv med en gang og da fikk jeg et inntrykk av hvordan det vil bli hvertfall. Ble helt fra meg og hyperventilerte nesten :fnise: Samboeren måtte holdt godt rundt meg da ja.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren ringte.. Han hadde snakket med moren til barna og hun er gravid :grine:

Har sikkert mange tanker jeg ikke skulle hatt nå :tristbla:

Har ikke noe i mot henne altså, og syns på en måte det er koselig. Men blir ekstra tøft med flere nederlag nå når hun kommer med mage og barna etterhvert snakker om at "mamma har baby i magen" osv.

Huff.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klemmer, jenter! Det hjelper faktisk :klemmer:

Virket som det ikke gikk for dem med en gang heller, så da hjelper det liksom ørlite grann. Men likevel.. Hadde det klaffet for oss i 1. pp hadde vi hatt termin i samme måned - august.. Litt glad for akkurat det egentlig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle jeg akkurat til å skrive at min nye test også var negativ, men er øøøørlite usikker nå. Syns kanskje jeg kan skimte en nesten usynlig strek der. Men er det spørs nok egentlig, for syns den er litt nærmere kontrollstreken enn hva som kommer fram på pakken.

Velger egentlig å se bort fra hele testen jeg tror jeg. Begynte egentlig å gi opp håpet, men nå er jeg vel litt mer på gårsdagens stadiet når det gjelder håp :fnise:

Nå ble jeg usikker igjen. Spørs nok om jeg ikke bare ser syner.. Tror ikke det er noe der.

Men kan fortsatt være veldig tidlig da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skulle jeg akkurat til å skrive at min nye test også var negativ, men er øøøørlite usikker nå. Syns kanskje jeg kan skimte en nesten usynlig strek der. Men er det spørs nok egentlig, for syns den er litt nærmere kontrollstreken enn hva som kommer fram på pakken.

Velger egentlig å se bort fra hele testen jeg tror jeg. Begynte egentlig å gi opp håpet, men nå er jeg vel litt mer på gårsdagens stadiet når det gjelder håp :fnise:

Nå ble jeg usikker igjen. Spørs nok om jeg ikke bare ser syner.. Tror ikke det er noe der.

Men kan fortsatt være veldig tidlig da :)

:Nikke:

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...