Gå til innhold

Verste middag?


VesleBråka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klarer heller ikke taco, fajitas eller andre lignende ting fordi jeg var uheldig med omgangsyke en gang i vinter. Bare "tacolukten" er nok til at jeg blir kvalm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt som inneholder innmat vokser i munnen på meg.

Spiser heller ikke leverpostei eller pate.

Torskerogn, kaviar og reker er også ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To verste er nok begge fra "svigersmiddager":

- "Grønn langkål" (i Danmark). Første og eneste gang jeg har forlatt bordet for å gå på toalettet og spytte ut.

- Litt fyllesyk i Trøndelag fikk jeg servert en stor porsjon potetball. Det smakte slik jeg forestiller meg at tapetlimklumper smaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-REKER??? Jaja, smaken er vel som baken da....... :lol:

(Reker som er sååå godt- skal ha gjester på reker fredag.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-REKER??? Jaja, smaken er vel som baken da....... :lol:

(Reker som er sååå godt- skal ha gjester på reker fredag.)

Jeg liker egentlig smaken av reker.

Det er mere konsistensen som jeg ikke takler. Det at de "knekker" i munnen. Pluss skrellingen, det er ekkelt. Rogn og tarmer.

Sier ikke mer ....

Kos deg på fredag. Det blir sikkert en suksess.

Jeg vet jeg er ganske alene om å ikke spise reker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser det meste.

Men ikke grøt når jeg er fyllesjuk...

Jeg likte faktisk lever og blodpudding da jeg var en pudding selv - men i dag har jeg ikke forutsetning til å uttale meg, fordi jeg ikke har smakt det på så mange år. Har oppdaget at smaken har forandret seg, i alle fall når det gjelder søtsaker.

Blodpudding med et tynt lag sukker på - var ikke det snadder da?

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Blodpudding var min "student-mat"...med makaroni,mmm.

Når det gjelder reker, så er det vel enten/eller- enten hater man reker eller så elsker man dem. Am I right? :wink:

(men nå sporet jeg av debatten her, uffda...) *smikk på hånden*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYREPUDDING!! Æsj! Æsj! Æsj! Var på middag hos noen i England og måtte være høflig og spise. Det lukter ammoniakk (OK, tiss!) og hadde en ufyselig konsistens. Aldri mer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uh...

Ikke fisk! Ingenting som kommer fra hav. Inkl. reker, skjell, hval osv.

Blodmat og "innvoller" styrer jeg også unna..(lever..ect.) Jeg kan heller ikke tenke meg til å spise biller, åmer eller snegler og andre ekle småkryp.

Noe av det verste jeg vet, er "blodig" mat. MÅ ha biffen gjennomstekt. (gjelder også hamburgere osvosv)

Har ingenting med smaken å gjøre, men jeg klarer ikke å spise blod!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lever er vondt! Og fisk har jeg aldri likt ... :roll:

Jeg har spist katt og hund engang, men det var faktisk ikke så ille, men jeg har spist bedre mat ... (jeg visste ikke at jeg hadde fått det servert.) :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg led meg gjennom et halvt dusin (6 stk) østers til forrett når jeg bodde i Paris for mange år siden. DET gjør jeg ikke igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det desidert værste er for meg Spaghetti Rimini (på boks) Jeg klarer simpelthen ikke smaken og konsistensen.

Ellers så styrer jeg unna lever, blodpudding og hvalkjøtt (traumatiske opplevelser i barndommen.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Hos meg troner lutefisk øverst på ekkel-skalaen. Ellers liker jeg ikke hvalkjøt og alle slags innmatprodukter. Og blandaball fra Nordmøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synes all slags innmat er skrekkelig -

og lutefisk, og hvalbiff som smaker tran...

men det aller verste er Baccalao

(tenk å kaste bort så mye god løk/tomat/hvitløk - på noe sånt...)

Er heller egentlig ikke så glad i farsemat av noen sort - men det kommer stort sett av konsistensen - ikke av smaken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde fire ting jeg ikke likte. Tomater, champignon, søte sauser på middag og fiskekaker. Fikser fortsatt ikke fiskekaker eller søte sauser, men er stolt over å ha overvunnet de andre. hehe.

Tingen er at fiskeboller går bra. Og søtpoteter og slikt. Det bare funker ikke med søt saus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...