Amused Skrevet 9. desember 2008 #161 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer med 1-månedsdagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 9. desember 2008 #162 Del Skrevet 9. desember 2008 Når det gjelder sengekos, så venta vi en måneds tid, tror jeg. Jeg fikk et pyntesting innvendig, men det var sårt og ømt der nede i laaaaang tid, uansett hvor mye glidemiddel vi pøste på med Merker at amminga gjør det tørrere, ja. Men sårheten ble borte etterhvert, og nå går det kjempefint Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #163 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer med 1-månedsdagen! Når det gjelder sengekos, så venta vi en måneds tid, tror jeg. Jeg fikk et pyntesting innvendig, men det var sårt og ømt der nede i laaaaang tid, uansett hvor mye glidemiddel vi pøste på med Merker at amminga gjør det tørrere, ja. Men sårheten ble borte etterhvert, og nå går det kjempefint Lykke til! Er redd det kommer til å vært sårt og ømt her også... Skjønner at det er stoooore forskjeller, så vi får vel bare prøve å se en dag! Takk takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 9. desember 2008 #164 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer med 1-månedsdag! Nå har vi iallfall kommet oss velberget så langt! Jeg er skikkelig misunnelig på at dere klarer å få ham til å sove i egen seng, her er det maks en time-to per natt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. desember 2008 #165 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratuerer så mykje med 1-månadsdagen til S.! Tida går jammen fort, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #166 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer med 1-månedsdag! Nå har vi iallfall kommet oss velberget så langt! Jeg er skikkelig misunnelig på at dere klarer å få ham til å sove i egen seng, her er det maks en time-to per natt. Jeg har vært litt sta på det da, for jeg ville veldig gjerne at samboeren og jeg skal få senga for oss selv..... Så hadde en veldig slitsom natt natt til...tja....lørdag..? Eller var det søndag...? Da var jeg oppe sikkert 50 ganger bare for å putte inn smokken... Mye våken og litt skriking.. Var så sliten utpå morgenkvisten at jeg hadde skikkelig vondt i hodet... Men så hjalp det også, de siste to-tre nettene har vært supre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #167 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratuerer så mykje med 1-månadsdagen til S.! Tida går jammen fort, ja. Takker og bukker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 9. desember 2008 #168 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer så mye med S som allerede er en måned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 9. desember 2008 #169 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer med 1 måned allerede :hoppe: Og så flott at dere har gode netter, håper det fortsetter slik Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. desember 2008 #170 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer med 1 mnd forresten! Og så deilig at han sover så bra om nettene. Det er gull verd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Revenka Skrevet 9. desember 2008 #171 Del Skrevet 9. desember 2008 Grattis med 1 mnd, skal si tiden går fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #172 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer så mye med S som allerede er en måned Takk! Gratulerer med 1 måned allerede :hoppe: Og så flott at dere har gode netter, håper det fortsetter slik Takk takk! Ja det håper vi også! Gratulerer med 1 mnd forresten! Og så deilig at han sover så bra om nettene. Det er gull verd! Takk! Ja, herlig at nettene er så bra! Grattis med 1 mnd, skal si tiden går fort!! Takk for det! Det er helt klart....nyt tiden framover nå!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 9. desember 2008 #173 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer så mye med 1-månedsdagen som mamma Syns det virker som du klarer dette kjempebra jeg, du virker utrolig positiv. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #174 Del Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer så mye med 1-månedsdagen som mamma Syns det virker som du klarer dette kjempebra jeg, du virker utrolig positiv. Ha en fin kveld Takk for det! Håper jeg klarer det bra, men det virker da slik, gutten er fornøyd! Mange som roser meg for at jeg er veldig rolig og avslappet som førstegangsmor. Men ikke vet jeg.. Ingen grunn for å ikke være positiv hvert fall, er en herlig følelse å være mamma..! :rødme: Ha en fin kveld du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 10. desember 2008 #175 Del Skrevet 10. desember 2008 Gratulerer med 1 mnd Tida går fort når man koser seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #176 Del Skrevet 10. desember 2008 Helt klart!! ==== Nok en herlig natt!! Måtte se Jakten på Kjærlgheten i går, så ble sent før vi la oss... Men ca kl 0.30 sovnet Sigurd i sin egen seng. Våknet for pupp og bleieskift litt før kl 4, og pupp igjen litt før kl 7, før vi våknet og sto opp kl 9.30. Nå ammer jeg sittende for ikke å sovne, og Sigurd sover da hele natta i egen seng. Deilig!! Men han har blitt så sår i rumpa, stakkar! Syns så synd på den vesle gutten min... Smører og smører, og det virker da som det er på bedringens vei, hvert fall. Åååh, jeg er nesten som forelska i den skjønne gullklumpen min! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #177 Del Skrevet 10. desember 2008 Først NÅ skjønte jeg at det gikk at å legge til blogger som favoritter, så man slipper å lete etter dem hver eneste gang man vil innom noen sin blogg.... :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 10. desember 2008 #178 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er i sånne tilfeller det er fint å kunne skylde på ammetåka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scheherazade Skrevet 10. desember 2008 #179 Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg har vært litt sta på det da, for jeg ville veldig gjerne at samboeren og jeg skal få senga for oss selv..... Så hadde en veldig slitsom natt natt til...tja....lørdag..? Eller var det søndag...? Da var jeg oppe sikkert 50 ganger bare for å putte inn smokken... Mye våken og litt skriking.. Var så sliten utpå morgenkvisten at jeg hadde skikkelig vondt i hodet... Men så hjalp det også, de siste to-tre nettene har vært supre!! Jeg skal være sta på det, snart iallfall... Tenker vi tar det i julen, i går lå han en time i vuggen sin iallfall, men så var det pay-back-time noen timer etter det. Han vet iallfall hva han vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #180 Del Skrevet 10. desember 2008 Det er i sånne tilfeller det er fint å kunne skylde på ammetåka Jeg må i så fall skylde på en veldig PRE-ammetåke i tillegg da!!! Jeg skal være sta på det, snart iallfall... Tenker vi tar det i julen, i går lå han en time i vuggen sin iallfall, men så var det pay-back-time noen timer etter det. Han vet iallfall hva han vil! Hehe, det er klart, de vet hva de vil, disse små luringene! Går seg nok til etter hvert, men det må nok til noen litt kranglete og slitsomme netter først. Også ikke minst; gjøre tydelig forskjell på natt og dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå