Gjest Bond Skrevet 27. januar 2009 #101 Skrevet 27. januar 2009 (endret) Jeg liker hun blonde som vant challenge sist gang, hun som snakker med russisk aksent. Synes hun er den eneste der som ser ut som en modell og tar mote-aktige bilder. Synes jeg da. Verst er hun plus-size, hun er jo helt sånn miss america. Endret 27. januar 2009 av mrs_bond
Knøttet Skrevet 27. januar 2009 #102 Skrevet 27. januar 2009 Liker ikke Dominique- hun ser virkelig mandig ut noen ganger, og så er hun så arrogant og tror hun er verdens beste ... Jeg liker Whitney, hun virker ekte, har godt humør og virker grei, men dommerene har kanskje rett- hun virker litt som en Miss (Miss Texas osv). Anya er pen, men virker ganske blond ... Virker også som en grei og blid jente, men hva er det med den rare dialekten hennes? Hun høres jo nesten utviklingshemmet ut ... Jeg syntes ikke Stacy-Ann var så pen jeg, og da jeg så på bildene av henne før hun røk ut så var hun jo mye finere med frisyren hun hadde før make-overen! Katarzyna har jeg egentlig ikke noe spesielt inntrykk av, virker grei og er pen. Fatima irriterte meg litt i begynnelsen, pga hun maste så mye om at hun var omskjært og alt det der. Misforstå meg rett, det er synd på henne, men det virket som om det skulle være en grunn til at hun skulle få fortsette Jeg vet ikke helt hva jeg mener om Lauren, for jeg vet ikke om jeg har riktig inntrykk eller ikke. De andre sier jo at hun er skikkelig bitch, samtidig som hun har lite selvtillit. Hun kan iallfall ikke gå, og har ikke hørt om holdning Hun er pen på bilder da, selv om hun ikke er like pen når hun ikke er sminket og stylet ... Det er godt å se at de er helt normale mennesker som er helt normalt pen før de blir stylet og sminket grundig! Ånei, jeg googlet Top Model for å finne ut hvem jeg ikke har omtalt her- og nå så jeg hvem som vinner Nå kan jeg jo ikke si om jeg er fornøyd med hvem som vinner, i og med at jeg har sagt hva jeg mener om de ...
Gjest Grafica Skrevet 27. januar 2009 #103 Skrevet 27. januar 2009 Jeg liker hun blonde som vant challenge sist gang, hun som snakker med russisk aksent. Synes hun er den eneste der som ser ut som en modell og tar mote-aktige bilder. Synes jeg da. Hun er fra Hawaii, tror jeg? Derfor hun har sånn rar dialekt. Hun er ikke russisk, hvertfall. Men er enig at hun høres sånn ut. Mine favoritter er Katarzyna og Lauren Jeg takler ikke whitney, synes hun virker så falsk, og ja veldig Miss America, bare feil... Så dere hvordan gliset hennes stivna nå de ropte opp vinneren av challengen? Hun var HELT 100% sikker på at det ble henne, hun smilte og nikket når de snakket om hva som gjorde at de valgte vinneren og sånt.. Jeez. Dominique skjønner jeg ikke hva gjør der, egentlig... Hun har så "white trash" vibber i mine øyne. Fatima er helt okey, men det er ingenting spesielt ved henne. Hun er pen, jadda jadda, men ingen personlighet eller lidenskap... Med mindre det er snakk om omskjæring da...
Knøttet Skrevet 27. januar 2009 #104 Skrevet 27. januar 2009 Jeg takler ikke whitney, synes hun virker så falsk, og ja veldig Miss America, bare feil... Så dere hvordan gliset hennes stivna nå de ropte opp vinneren av challengen? Hun var HELT 100% sikker på at det ble henne, hun smilte og nikket når de snakket om hva som gjorde at de valgte vinneren og sånt.. Jeez. Dominique skjønner jeg ikke hva gjør der, egentlig... Hun har så "white trash" vibber i mine øyne. Fatima er helt okey, men det er ingenting spesielt ved henne. Hun er pen, jadda jadda, men ingen personlighet eller lidenskap... Med mindre det er snakk om omskjæring da... Jeg er ikke enig i at Whitney er falsk, men jeg la merke til at hun var overbevist om at hun vant utfordringen Resten av innlegget er jeg veldig enig i!
trulta_ Skrevet 28. januar 2009 #105 Skrevet 28. januar 2009 (endret) Hva var utfordringen på mandagens episode? Edit: Dagene går litt fort. Endret 28. januar 2009 av trulta_
Gjest Gjest Skrevet 28. januar 2009 #106 Skrevet 28. januar 2009 Mitt største problem med Lauren var ikke holdningen/gangen hennes, men at når hun snakker så virker hun lettere tilbakestående! Hun snakker skikkelig treigt og sliter liksom med å forme setningene. Det er ufattelig irriterende. Katarzyna var en av de jeg fikk mer og mer sansen for. Hun har ingen irriterende trekk, og at hun ikke har poppet frem på personlighetsskalaen er vel fordi de andre er så ekstreme i sine sjangre. Bare fordi hun ikke er omskåret eller ikke vil bli Miss America eller er en punkjente så synes jeg ikke hun er kjedelig. Anya virker og litt tilbakestående når hun snakker, men det er jo på grunn av Hawaii-aksenten, hun virker veldig søt ellers.
Knøttet Skrevet 28. januar 2009 #107 Skrevet 28. januar 2009 Hva var utfordringen på mandagens episode? Edit: Dagene går litt fort. Intervju og sosialisering (eh?) med folk. For å si det enkelt skulle de se hvordan de greide å håndtere presse og det å selge seg selv
MarianneE Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #108 Skrevet 2. februar 2009 Å herregud! Den "italiensken" var helt grusom!!! Men.... Hvorfor må de hyle som besatt hver eneste gang det er et eller annet?
Gjest skorpio Skrevet 2. februar 2009 #109 Skrevet 2. februar 2009 Og hvorfor må Tyra alltid gjøre så JÆVLA mye ut av seg??
MissStiles Skrevet 2. februar 2009 #110 Skrevet 2. februar 2009 Å herregud! Den "italiensken" var helt grusom!!! jeg vet! Det hørtes ikke bra ut.. Ikke mange av de reklamefilmene var så bra..
Gjest Bond Skrevet 2. februar 2009 #111 Skrevet 2. februar 2009 Huff... Men jeg får mer og mer sansen for Anya, hun virker den eneste som ikke er HELT falsk, og like slem som alle andre. Men hun Whitney! Den reklamen fikk meg omtrent til å spy. At det går an å være SÅ falsk!
Gjest skorpio Skrevet 2. februar 2009 #112 Skrevet 2. februar 2009 Jeg ble bare lei meg av å se på Lauren...
Gjest Grafica Skrevet 2. februar 2009 #113 Skrevet 2. februar 2009 Og hvorfor må Tyra alltid gjøre så JÆVLA mye ut av seg?? Jeg synes det er herlig! Hun tar ikke seg selv så sinnsykt høytidelig... Katarzyna har seilt opp til å bli soleklar favoritt de siste par programmene. Jeg elsker Lauren på photoshoots, og selve idèen med at en punkjente kan bli top model, men hun er dessverre litt for keitete og uengasjert...
Gjest skorpio Skrevet 2. februar 2009 #114 Skrevet 2. februar 2009 Hun tar seg selv kanskje ikke høytidelig, men hun MÅ ha ALL oppmerksomhet HELE tida! Hehe, med alle de store bokstavene skjønner du kanskje hvor irriterende jeg synes det er :gjeiper: Hun har ikke pleid å være såå ille, men hun blir bare mer og mer slitsom synes jeg da..
Knøttet Skrevet 2. februar 2009 #115 Skrevet 2. februar 2009 Ser virkelig ikke at Whitney er så falsk jeg Er så lei av Dominique, måtte le da dommerene sa de fortsatt trodde hun var en mann Anya og Katarzyna var flinke Men Lauren var helt elendig, var nesten vondt å se på ... Jeg også synes Tyra gjør alt for mye av seg selv, hele tiden ... Og så skryter hun av hva hun har gjort, og gjør narr av modellene ved å etterligne de når de ikke ser det, som når dommerene snakker sammen
trulta_ Skrevet 2. februar 2009 #116 Skrevet 2. februar 2009 Veldig glad jeg ikke er italiensk. Tenk å høre disse jentene snakke så rart. Katarzyna er pen. Det var hun som hadde russiske aner?
Gjest skorpio Skrevet 2. februar 2009 #117 Skrevet 2. februar 2009 Veldig glad jeg ikke er italiensk. Tenk å høre disse jentene snakke så rart. Katarzyna er pen. Det var hun som hadde russiske aner? Ja, hun er nydelig!!
MellonCollie Skrevet 2. februar 2009 #118 Skrevet 2. februar 2009 Enig med deg Knøttet - Tyra skal hele tiden fremheve absolutt alt hun har vært med på, selv om det ikke har så mye relevans for hva hun sier videre. For all del, vi vet at hun har er / har vært en supermodell i mange år! Slitsomt. Ellers er Anya og Katarzyna mine favoritter også. Synes Fatima har utrolig pene trekk, men hun blir litt for tynn. Syntes spesielt det syntes i reklamen i dag, hun er jo bare bein Men liker bildene hennes. Glad Lauren gikk ut, hun har vært litt for sær for min del.
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 3. februar 2009 #119 Skrevet 3. februar 2009 Nå som Lauren er ute er det ikke noen vits i å se på lenger!
trulta_ Skrevet 4. februar 2009 #120 Skrevet 4. februar 2009 Ellers er Anya og Katarzyna mine favoritter også. Synes Fatima har utrolig pene trekk, men hun blir litt for tynn. Syntes spesielt det syntes i reklamen i dag, hun er jo bare bein Men liker bildene hennes. Glad Lauren gikk ut, hun har vært litt for sær for min del. Enig i at Fatima såg sykt tynn ut. En ganske vansklig utfordring dem hadde på mandag, hadde sikkert vært litt lettere om de fikk prate engelsk.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå