Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_jadda_*
Skrevet
Drama fra første episode, NICE!!

Ja, det virker som om noen av deltakerne har sett litt for mange sesonger og skal gjøre seg mest mulig bemerket med å "klikke" og være litt bitchy. Og så er det fantastisk å være vitne til den helt ukritiske selvtilliten noen av dem klarer å oppvise. :ler:

Lurer på om hun som har prøvd seg åtte ganger, prøver seg neste gang også?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heh, jeg personlig synes det er nesten litt flaut se på dette, de maser jo noe helt vanvittig. :riste:

Virker som om noen prøver å forlenge sin tid på tv-skjerm med at de 'lager god tv'. Dersom man er bitchy nok først, maser om alle og alt, da brekker man, griner litt med Tyra Banks og hele pakka.

Synes det hele blir litt teit siden ingen av dem har faktisk blitt top modeller. Det blir mer sånn mellomting mellom miss-usa og modellbransje. Og det har blitt litt feil.

Men jeg liker å se på fotoene i slutten, så jeg ser likevel hvis jeg ikke glemmer :)

Gjest Grafica
Skrevet

Nei, de har kanskje ikke blitt supermodeller på høyde med Tyra selv, men det er nå flere av dem som har ganske suksessfulle karierer nå så vidt jeg vet. Og de blir husket og elsket i USA, til forskjell fra Norge, hvor de bare blir glemt...

Skrevet

Synes det var bra at Kim trakk seg, siden hun ikke hadde noen interesse av å være der, men synd hun har "tatt" plassen til noen andre...

Skrevet

eneste problemet jeg har er at de er så kvinete? Må da vel gå an å møte designere og andre modeller uten og skal skrike så lungene sprekker..

Gjest Grafica
Skrevet
Synes det var bra at Kim trakk seg, siden hun ikke hadde noen interesse av å være der, men synd hun har "tatt" plassen til noen andre...

Vel, teoretisk sett har hun ikke det da, siden de tok med en jente mer enn de egentlig planla :) Men jeg og syntes det var bra hun trakk seg.

Ser ut til å bli en veldig interessant sesong, med mange fargerike og interessante personer. Det er mange jeg liker så langt, men de jeg liker best er Lauren (hu som aldri hadde gått i høye hæler :fnise: ), hun med sort hår og undercut som jeg ikke husker navnet på, Fatima og Marvita. Veldig interessante personer med masse krydder innvendig ;)

Gjest LanaLane
Skrevet

jeg gikk glipp av episoden i går og får ikke sett reprisen heller. Finnes det et sted der jeg kan se web-tv?

Gjest Grafica
Skrevet

Lanalane: surfthechannel.com , dette er sesong ti :)

Synes forresten det var ganske morsomt, men også litt trist, at Dominique fikk så mange kommentarer på at hun så ut som en transe/drag queen... Mtp at hun har vært gjennom kjønnsskifte.

Skrevet

Denne tråden må jeg har på mine innlegg! Endelig er amerikanske top model i gang igjen :hoppe:

Skrevet
Lanalane: surfthechannel.com , dette er sesong ti :)

Synes forresten det var ganske morsomt, men også litt trist, at Dominique fikk så mange kommentarer på at hun så ut som en transe/drag queen... Mtp at hun har vært gjennom kjønnsskifte.

Dominique har da aldri vært gjennom kjønnsskifte.

Skrevet

nei, er vel ikke før i cycle 11 at "hun" med kjønnskifte kommer? *har vært på google* :P

Gjest Grafica
Skrevet

Ååh! Da er det min samboer som har forvirra meg! For han sa det var hun Dominique.

Skrevet
eneste problemet jeg har er at de er så kvinete? Må da vel gå an å møte designere og andre modeller uten og skal skrike så lungene sprekker..

Hehe, dette har jeg også tenkt på, ja. Men det morsomme er at ettersom sesongen går sin gang, og deltakerne blir mer og mer slitne så blir det mindre og mindre kvining :ler: .

Skrevet
Ååh! Da er det min samboer som har forvirra meg! For han sa det var hun Dominique.

Niks, men hun har jo helt tydelig maskuline trekk, noe dommerne ofte påpeker.

Fascinerende at det er de markerte trekkene som gjør henne vakker, samtidig som hun noen gang ser ut som et surt stygt hankjønn. :)

Gjest Grafica
Skrevet

Måten hun setter opp håret på og sminker seg får henne jo ikke akkurat til å virke mindre transe da :fnise: Den hårballen hennes på toppen av hodet gir meg spasmer... Skal bli spennende å se hva de gjør med henne på makeoveren! Jeg tror en kort, røff, mørk frisyre hadde gjort underverker for henne.

Skrevet

Jeg gleder meg til makeover. Men det virker ikek som om det er mange sånne i år som kommer til å grine så mye der. Virker som om de fleste er innstilt at dette er mote og modellbransjen og sånn er det bare.

Skrevet

Gleder meg til neste episode.. Har nå lagt til meg noe av de samme favorittene som Grafica, men jeg er ikke enig med Marvita, syntes hun ikke er noe pen i heletatt..

Skrevet

Nei, hun er ikke pen, men hun har et sinnsykt modellpotensiale, om de bare får gjort noe med det sinnsykt stygge håret :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...