Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nei, hun er ikke pen, men hun har et sinnsykt modellpotensiale, om de bare får gjort noe med det sinnsykt stygge håret :P

Det er jeg enig i.. Noe sier meg at de fester en del løshår på henne på et par photoshoot, håper jeg i det minste da hehe..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne tråden må jeg bare ha på mine innlegg :)

Skrevet

Ah, sesong 10 er gøyal!

Nesten så jeg angrer på at jeg har sett alt allerede..

Amerikansk er tusen ganger bedre enn norsk, særlig når det gjelder kreative og bra photoshoots. Mange fine bilder i den sesongen=)

Skrevet

Den norske kan bare gå å ta seg ei bolle til sammenligning....

Skrevet (endret)
Den norske kan bare gå å ta seg ei bolle til sammenligning....

Enig! Virker utrolig amatør i forhold. Har også allerede sett sesong 10, men gøy å se det igjen uansett.

Edit. Manglet et punktum.

Endret av cilipili
Skrevet

Jeg sovnet fra top model i går :overrasket: Hvem gikk ut? Når går reprisen?

Skrevet

Allison gikk ut, og jeg digga det! Hun har vært så utrolig innbilsk og selvsikker, og hun når mange av de andre ikke opp til knærne engang.

Fy søren så mye proffere den amerikanske versjonen er. Hvorfor kan ikke den norske lære litt mer av dem? Og make-overen var jo en skikkelig make-over, ikke en sånn pingle-make-over som de hadde her.

Skrevet

De bruker jo mye mer extension der enn her. Her er det mer sånn nå skal vi klippe alle jentene med langt hår kort...

Skrevet

Det var jo da ganske greit at hun Allison gikk hjem. Etter en photoshoot med bare kritikk der og da allerede sier hun at 'I nailed it'? Eeehhh..?

Det virker som om det er en del der som har potensiale, noen uslepne diamanter også (hun rocka jente for eksempel, hun er jo sinnsykt pen med riktig sminke).

Ser ut som om jeg kommer til å følge med. Men er dette den sesongen der.. vinneren ble allerede ropt på Se&Hør eller noe sånt en stund siden.. eller?

Skrevet

Det verka for meg som om Allison ville late som om ho gjorde det bra for å få dei andre til å bli usikre. Greitt at ho gjekk ut og fekk seg ein vekkar!

Og så må eg berre seie det opplagte, men Tyra er så utruleg mykje betre enn Vendela! Kjemperar, ja - men det verkar som om ho bryr seg på eit heilt anna plan. Trur eg vil følgje med på resten. :)

Gjest LanaLane
Skrevet

Se og Hør, Dagbladet og hele sulamitten ropte ut vinneren. Dritkjipt. Men men, skal begynne å se på sesong 11 nå før de røper den vinneren også.

Skrevet

Ikke røp vinneren her inne da, for oss som holder oss unna sladderpressen og lever i lykkelig uvitenhet?

Skrevet

Tyra er fantastisk, jeg blir så glad av henne :D

Skrevet
Ikke røp vinneren her inne da, for oss som holder oss unna sladderpressen og lever i lykkelig uvitenhet?

Nei nei skal ikke, derfor jeg spurte litt indirekte, jeg husker det var noen som nevnte det her på KG, men har ikke sjekket selv, så jeg tror jeg vet hvem som vinner, men jeg er ikke helt sikker.

Men å være helt ærlig - jeg synes ikke konkurransemomenten er morsomt å se på og jeg personlig har ingenting imot å vite hvem som vinner, synes det er morsomst å se på bildene, hvem som går ut eller blir er jo ikke så viktig egentlig.

Men jeg skal i hvert fall ikke rope mine mistanker, vet at andre kanskje tenker litt annerledes ;)

Uansett - jeg syntes det var overraskende mange dårlige bilde siste gang også. Det virket som om det var mange med utrlig mye potensiale i begynnelsen, men det ser litt.. tja.. ikke så helt SÅ bra ut egentlig.

Skrevet

Jeg blir så engasjert i jentene, og får så sterke sympatier og antipatier, så jeg vil ikke vite på forhånd at en jeg ikke liker vinner, det ødelegger XD

Gjest LanaLane
Skrevet

Skal ikke si hvem som vinner, men kan si at min favoritt ikke vant.

Skrevet

Hun jeg ikke vil skal vinne går ut tidlig uansett.. Stygge komentarer som kommer opp når man søker på bilder haha..

Men jeg ser også på for hele showet sin skyld, jeg greier nok å få meg noen favoritter men blir nok ikke like sterkt engasjert her som i den norske hehe.

• 2 uker senere...
Skrevet

Urk...

Vendela!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...