MarianneE Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #82 Skrevet 12. januar 2009 Må de rope hver gang de får Tyra mail? Godt mulig de har fått bekjed om det. Faen, det irriterer meg og!! Og meg... Rart Claire gikk ut igrunn.
trulta_ Skrevet 12. januar 2009 #83 Skrevet 12. januar 2009 Kan ikke Lauren få tak i sko med litt tykkere hæl? Jeg hadde nok ikke klart å gått i skoene som hun brukte. Jeg syns det er snålt når str 42 er pluss modell størrelsen. Nesten litt bra at det var ei som var for tynn også.
Gjest Grafica Skrevet 12. januar 2009 #84 Skrevet 12. januar 2009 Hun er jo til og med en stor plus size model, har da sett plus size som er str. 38 liksom...
Gjest Sisu Skrevet 13. januar 2009 #85 Skrevet 13. januar 2009 Jeg syns det er snålt når str 42 er pluss modell størrelsen. Nesten litt bra at det var ei som var for tynn også. Synes jeg og! Må ellers bemerke at jeg synes Whitney er ei fantastisk flott dame.
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2009 #86 Skrevet 13. januar 2009 Synes jeg og! Må ellers bemerke at jeg synes Whitney er ei fantastisk flott dame. Hun er min favoritt,men tror (desverre) aldri at hun vinner. De skal liksom være så politisk korrekte,og alltid ha med en plus-size eller to.Men det virker som det bare er et spill for galleriet.Såvidt jeg vet har ingen plus-size modeller vunnet noengang.(Korriger meg om det er feil).
Gjest Grafica Skrevet 13. januar 2009 #87 Skrevet 13. januar 2009 Jeg mener ganske bestemt at det var en plus size som vant en gang.
Gjest78 Skrevet 13. januar 2009 #88 Skrevet 13. januar 2009 Les kun om man vil vite hvem som vinner: Ingen plus-size har vunnet ennå på norsk tv, men mange aviser har vel avslørt at det skjedde i sesong 10.
trulta_ Skrevet 14. januar 2009 #89 Skrevet 14. januar 2009 Jeg må innrømme at jeg har funnet ut hvem som vant. Litt kjedelig at jeg vet det. Mister litt spenning. Syns jentene får lære mye mer enn i de norske utgavene, der virker det som om jentene skal vite det fra før.
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #90 Skrevet 15. januar 2009 Mhm.. Mye mer lærerikt og se på den amerikanske enn den norske. Man lrer mye mer selv også hehe..
Gjest Grafica Skrevet 15. januar 2009 #91 Skrevet 15. januar 2009 Jeg må innrømme at jeg har funnet ut hvem som vant. Litt kjedelig at jeg vet det. Mister litt spenning. Syns jentene får lære mye mer enn i de norske utgavene, der virker det som om jentene skal vite det fra før. Ikke bare skal de kunne alt fra før, men de får også veldig liten oppfølging. De har ingen runway coach eller poseringsinstruktør. Og det er utrolig dumt!
trulta_ Skrevet 15. januar 2009 #92 Skrevet 15. januar 2009 Jeg liker godt han Miss J :klø: Ble litt usikker på navnet nå. Men syns jeg har sett litt lite av han i denne sesongen, jeg har ikke sett alle episodene. Han er morsom, sitter der med sine sølvfargende øyenbryn.
Gjest skorpio Skrevet 15. januar 2009 #93 Skrevet 15. januar 2009 Jeg liker godt han Miss J :klø: Ble litt usikker på navnet nå. Men syns jeg har sett litt lite av han i denne sesongen, jeg har ikke sett alle episodene. Han er morsom, sitter der med sine sølvfargende øyenbryn. Hehe, ja, han er bra!
Gjest Gjest_jadda_* Skrevet 16. januar 2009 #94 Skrevet 16. januar 2009 Jeg må innrømme at jeg har funnet ut hvem som vant. Litt kjedelig at jeg vet det. Mister litt spenning. Syns jentene får lære mye mer enn i de norske utgavene, der virker det som om jentene skal vite det fra før. Jeg liker å vite hvem som vinner og så ser jeg på for å finne ut hva det er som gjør at hun vinner. Jeg er litt sånn når det gjelder bøker også jeg, især krim, sjekker hvem som er morderen først og så leser jeg boka for å finne ut hvordan de kommer fram til det. Sær så det holder, men trives med det. og nå skal jeg røpe hvem vinneren av denne sesongen er..... eller la være...
trulta_ Skrevet 26. januar 2009 #95 Skrevet 26. januar 2009 Kan noen fortelle hva som skjedde i kveldens episode?? Fikk ikke inn tv3, tror det er stort sett bare mandager jeg ser på tv3, typisk.
Gjest Grafica Skrevet 26. januar 2009 #96 Skrevet 26. januar 2009 Fatima gikk glipp av photoshooten. Hun er flyktning, og hadde mistet reisepapirene sine. Så hun måtte på ambassaden for å få nye papirer mens de andre hadde shooten. Det stod mellom henne og Stacy Ann til slutt, men Fatima gikk videre, for hun hadde mest potensiale av de to. Lauren kutta seg i fingeren og måtte på sykehuset og sy, men det var visst ikke så alvorlig som det reklamene tydet på.
Gjest skorpio Skrevet 27. januar 2009 #98 Skrevet 27. januar 2009 Jeg liker å vite hvem som vinner og så ser jeg på for å finne ut hva det er som gjør at hun vinner. Jeg er litt sånn når det gjelder bøker også jeg, især krim, sjekker hvem som er morderen først og så leser jeg boka for å finne ut hvordan de kommer fram til det. Sær så det holder, men trives med det. og nå skal jeg røpe hvem vinneren av denne sesongen er..... eller la være... Haha, samma her! (ikke mht. bøker da, men på Top Model sjekker jeg alltid! )
Gjest Skrevet 27. januar 2009 #99 Skrevet 27. januar 2009 Er litt glad for at Stacy-Ann gikk ut.. Syntes verken av de er særlig gode, men Stacy-Ann syntes jeg har vært like siden dag en..
Gjest skorpio Skrevet 27. januar 2009 #100 Skrevet 27. januar 2009 Er litt glad for at Stacy-Ann gikk ut.. Syntes verken av de er særlig gode, men Stacy-Ann syntes jeg har vært like siden dag en.. Hun var etter min mening hverken vakker, fotogén, smart!, eller ekte. Glad hun gikk ut. Synes hun Katarzyna er nydelig! Hun er søt, og ser perfekt ut for catwalken, samt bilder!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå