Tussi! Skrevet 31. august 2012 #8381 Del Skrevet 31. august 2012 Da er vi ferdig med treårsdag Vi ble vel siste ut i august. Snuppa har virkelig kosa seg i dag, så utrolig morsomt når man virkelig ser hvor morsomt hun har det. Denne dagen kommer hun nok til å leve lenge på. Og i tillegg skal vi ha en liten feiring i morgen også. Tenk at de har blitt så store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 1. september 2012 #8382 Del Skrevet 1. september 2012 (endret) Vi må ha den eneste treåringen som ikke liker Kaptein Sabeltann. Hun påstår at det er voksen-TV, og ville heller se Pippi. Endret 1. september 2012 av Honesty Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 1. september 2012 #8383 Del Skrevet 1. september 2012 Så heldige dere er da :gjeiper: - her er det sabeltann for nesten alle penga, selv om brannmann sam, thomas-toget, pippi og emil også får litt oppmerksomhet innimellom. Favorittfilmen dog er "UP!", eller "SE OPP!" som den heter på norsk, kan anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 1. september 2012 #8384 Del Skrevet 1. september 2012 Åh, her er kaptein sabeltann den stoore helten. Går mye i Hiiiiiv o hoi her.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 1. september 2012 #8385 Del Skrevet 1. september 2012 Mye Kaptein Sabeltann her også ja. Synge hiv o' hoi av full hals med sverdet svingende... Ellers er Kardemomme By og Karius & Baktus spennende. Har faktisk ikke sett Pippi eller Emil med han. Forrige helg introduserte vi lørdagsgodteri og så på Løvenes Konge i hjemmekinoen. Det slo an, så nå ser vi på A Bug's Life og han spiser sine selvplukkete biter av smågodt. Det aller beste er at mannen vasker huset mens vi sitter her... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 1. september 2012 #8386 Del Skrevet 1. september 2012 Ungane her har aldri vore spesielt opptekne av kaptein sabeltann. Går mest i Lynet/"Biler" og Brannmann Sam her. Karius og Baktus er og moro, spesielt etter at me var på teater med dei I dag har me vore på biblioteket, og nå er det faktabøker det går i. Insekter og solsystemet er hovudinteressen for begge for tida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 5. september 2012 #8387 Del Skrevet 5. september 2012 :kjempesinna: Jepp, jeg er sinna, sur og aller mest lei meg. Jeg strøk på eksamen. IGJEN!! Jeg har i løpet av over 17 års skolegang aldri strøket på noe, ikke en gang fått dårlig karakter. Unntatt dette ene faget. Forbanna faget. Strøket TRE ganger! Er det mulig? Burde jeg ta hintet liksom, dette klarer jeg ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 5. september 2012 #8388 Del Skrevet 5. september 2012 Uff da. Er faget sentralt i utdanningen din, eller et sånt perifert må-ha fag som du ikke vil behøve å lene deg på fremover? Hvis det faget er nødvendig for å komme i mål, så går du på en gang til. Prøv å tenke på hvor det svikter hen, og justere. Er det for abstrakt, trenger du å konkretisere? Trenger du å jobbe sammen med noen andre studenter? Får du for lite tid til å lese? Har du besvart gamle eksamensoppgaver som forberedelse? Hvis faget ikke er essensielt men kan byttes ut med et annet, så gjør du det. Det er graden og jobben du sikter mot som er viktig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 6. september 2012 #8389 Del Skrevet 6. september 2012 Jeg fikk melding fra Soon nå Lille jenta vår kom til verden kl 03.06 inatt, etter en rimelig heavy fødsel. Ble tilslutt tatt med sugekopp. Alt bra med oss begge to. Samme vekt og lengde som storebror, 3040g og 48 cm lang Gratulerer! Da er Soon tobarnsmamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Unknown Skrevet 6. september 2012 #8390 Del Skrevet 6. september 2012 (endret) Gratulere til Soon! håper alt står bra til Aricept: så utrolig kjedelig! Kan du få hjelp og råd hos noen? Så frustrerende altså! Endret 6. september 2012 av Unknown Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 7. september 2012 #8391 Del Skrevet 7. september 2012 Grattis, soon! Men så utruleg kjipt, Aricept Det må verkeleg vera eit vanskeleg studium, det verkar jo som om du jobbar mykje med faget! Kan du snakke med ein studieveiledar og ein lærar innanfor faget for å få litt hjelp? Var det høg strykprosent eller? Her var 3-årsdagen overstått i går I morgon vert det barneselskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 7. september 2012 #8392 Del Skrevet 7. september 2012 Grattis med 3-åring imli! Ja, jeg synes det er vanskelig, men det er jo noen som klarer det da. Første eksamen var det fem av 20 studenter som bestod. Første konteeksamen strøyk alle. Dette var andre konteeksamen og 2 stykk bestod. Så etter tre eksamener er det fortsatt under halvparten som har bestått. Jeg biter tenna sammen for nye måneder med dobbel lesing og jobb. Jeg gleder meg til å kunne se på TV på kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 8. september 2012 #8393 Del Skrevet 8. september 2012 Når så få står på eksamen, må det jo nesten vera noko gale...? Det er jo ikkje normalt på andre fag i alle fall... Det er jo vanleg med nesten omvendt For kullet mitt på ca 20 studentar, har som regel under 5 stryki. Eg tek jo eit heilt anna fag, då, men likevel... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 9. september 2012 #8394 Del Skrevet 9. september 2012 Ja, faget er notorisk kjent for å ha en lærer som lager vanskelige eksamener.. Men humøret er bedre nå, og neste gang da SKAL jeg klare det! Dermed basta! (i de andre fagene er det som du er vant med imli, ca. 5 av 20 som stryker) Vi øver på bleieslutt som regel hver kveld og helg. Av med bleie og på med trusa. Så langt i dag har vi hatt den beste dagen. Kun ett uhell og han har sagt i fra når han må tisse eller bæsje. Det tar langt tid dette, men det går i alle fall fremover! Og det er lenge til vi kan tenke på å slutte om natta i alle fall, den bleie er blytung hver morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 9. september 2012 #8395 Del Skrevet 9. september 2012 Takk for gratulesjoner jenter Vi er hjemme og koser oss med prinsessa, og store prinsen er stort sett grei å ha med å gjøre. Litt sjalusi, men det må vi vel regne med - stor omveltning for oss alle dette her. Lykke til med neste forsøk Aricept, du var jo såå nære!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 10. september 2012 #8396 Del Skrevet 10. september 2012 Spennende og koselig tid nå Soon! Hvordan gikk fødselen? Du hadde vel også keisersnitt sist gang, så interessant å høre hvordan det gikk nå Soon:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 10. september 2012 #8397 Del Skrevet 10. september 2012 Spennende fremover når ja. Hadde planlagt ks sist, så det var en helt ny opplevelse. Begynte med rier på morgenen 05. sept - hun var ute først kl 03.06 natt til 06.sept. Aktiv fødsel ca 7 timer - ganske rask åpningstid, fra 3cm til 10cm på ca 4 timer. Desverre førte ikke pressriene frem, selv med drypp, så etter ca 1 1/2 time med pressing festetde på sugekopp. Det var sinnsykt vondt, men da den endelig var festet, kom snuppa ut på første pressrie Er litt øm i baken, måtte klippes pga sugekoppen, så er noen sting bak der som jeg kjenner - vet ikke hvor lenge man kan ha litt "ubehag" når man sitter etc etter sying jeg? Alt i alt, syns jeg iallefall det var en tøff fødsel, hadde ikke i mine villeste fantasier trodd det skulle være så vondt, men det er heldigvis glemt nå. Men jeg sa til mannen, (heldigvis er vi for lenge siden enige om at 2 er nok), at jeg foretrekker ks fremfor dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. september 2012 #8398 Del Skrevet 10. september 2012 Født på same dag som minsten min ho då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Soon Skrevet 11. september 2012 #8399 Del Skrevet 11. september 2012 Stemmer det, imli - du skrev jo det tidligere i tråden også - at jeg måtte passe på å få hu ut til den 6.sept Var jo også termindato. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 12. september 2012 #8400 Del Skrevet 12. september 2012 Gratulerer Soon! (jeg har virkelig trukket gull-loddet i fødekropp, jeg kan vel egentlig drite i hele lotto ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå