Gå til innhold

Bambi sin dagbok


Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

Grattis med ny jobb :hoppe: Høres ikke ut som verdens verste sted å jobbe på akkurat ;) Med rabbatter og alt :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er en fin plass, men ser ikke ut som at jeg skal jobbe dær. Det er så mye usikkerhet. Butikksjefen har ingen erfaring fra butikk osv. Får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt nyttår til alle sammen :)

Lenge siden jeg har vært inne nå.. Har ligget syk hele jula og store deler fram til nå :( Men nå er jeg tilbake. :hoppe:

Nye ting som har skjedd er at jeg og mannen min har sluttet å bruke noen form for prevansjon :sjenert: Ser ut til at vi kanskje skal lage baby :fnise:

Men det kan jo ta tid. Ingen stress hær i gården :)

Vi prøver også å finne en annen leilighet, større og litt unna svigers :fnise:

Skal å trene nå :trene: Må jo enda holde meg innenfor de velltrente koners klubb :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere er åpne for en liten en! :)

:jepp:

Men må regne litt på budsjett om vi har råd til en liten en med det første hvis vi skal flytte. :klø: Men tror nok det ordner seg.

Lurer på om jeg kanskje skal starte å jobbe som hjelpepleier igjen :klø: Trenger mer penger. Jobber bare i 50 prosent på butikk nå. Ikke all verdens penger der å hente. Eneste problemet er at jeg ikke har rygg til det, og jeg er blitt så følsom fr lukter de siste årene. Dilemma.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, så kjedelig at du har vært syk i jula da. Men bra du er bedre nå! :kose:

Så gøy at det kanskje blir en mini-Bambi da. :babysmokk:

Tror det er bra å ikke stresse noe med det jeg. Det skjer når det skjer. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så kjedelig at du har vært syk i jula da. Men bra du er bedre nå! :kose:

Så gøy at det kanskje blir en mini-Bambi da. :babysmokk:

Tror det er bra å ikke stresse noe med det jeg. Det skjer når det skjer. ;)

Ja har vært kjip jul sånn sett :(

Ja det skjer når det skjer :jepp:

Alt bra med deg søta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:hoppe: enda en prøver :hoppe: Da får vi kanskje en :babysmokk: Bambi også da ;) At dere nå er tre stykker som prøver er ikke dårlig :hoppe: Må følge med her :popcorn:

Om du skulle bli gravid rett under leilighetsbytte så gjør nok ikke det noe, dere får det nok til å gå rundt uansett :jepp:

Så kjedelig å lese at du har vært syk :tristbla: Blitt bedre nå håper jeg!?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen :hug:

så moro at det kanskje kommer en minibambi om ikke lenge :jepp: spennende, spennende :popcorn:

hvordan er det med deg da?

:jepp: Er spennende dette. Men har litt angst i forhold til det også :fnise: Men det er sikkert helt normalt.

Nå går det bare bra. Er veldig lei av å bo oppå svigers, men må bare holde ut litt til. Kjære skal snakke med de i dag om når vi kan flytte ut (vi har ikke noe kontrakt).

Hvordan har du det vennen?

enda en prøver Da får vi kanskje en :babysmokk: Bambi også da ;) At dere nå er tre stykker som prøver er ikke dårlig :hoppe: Må følge med her :popcorn:

Om du skulle bli gravid rett under leilighetsbytte så gjør nok ikke det noe, dere får det nok til å gå rundt uansett :jepp:

Så kjedelig å lese at du har vært syk :tristbla: Blitt bedre nå håper jeg!?

:klem:

:hoppe:

hihi

Hver fler er prøvere hær inne? Har jeg gått glipp av noe i den tiden jeg har vært syk?? :klø: Så gøy at det er fler da.

Ja de flytte greierne må bare gå bra, selv om jeg blir gravid og får en :babysmokk: Det er synd at det er så dyrt å leie :trist:

Var veldig tungt å være syk i jula, lå med influensa/spysjuka og over 40 i feber :( Men er mye bedre nå :jepp: Kjenner bare at jeg har vondt i hodet og at jeg er rar i lungene når jeg trener. Ellers er alt ok.

Alt bra med deg, hatt en fin jul å nyttår?

:klemmer:

(svartens smily politi)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...