Gå til innhold

Bambi sin dagbok


Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

Hei.

Hvordan går dagene? Blitt bedre i rygg og nakke?

Den kaka både ser og høres fantastisk ut! :sikle:

Ja den var en drøm den kaka. mmmmmm Var ikke mye igjen etter festen.

Litt bedre fra tid til annen når jeg ikke gjør så mye. Skal på noe sånn senter for behandling. Håper det ordner seg da :trist:

Betennelse........ usj.... hørtes ikke godt ut. Ryggen og nakken er en smule viktig... høres ekkelt ut å ha betennelse der... Du får vel ikke gjort annet enn å ta det med ro? :klø:

Det er veldig vondt. Så blir man svimmel og kvalm og uvell. Kan røre meg og trene lett men skal hels ta det med ro.

Kjeder meg voldsomt om dagene :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei søtnose :klemmer:

hvordan går det med deg? lenge siden jeg har vært her inne, skamme seg Miso :nei: Håper alt er bra med deg og din kjære :rødme:

sender deg masse klemmer, snuppelupp :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hei vennen :klem:

nå er det lenge siden jeg har sett deg her, håper alt er bra med deg og din kjære :klemmer:

masse :hug: håper du snart dukker opp her hos oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

  • 4 uker senere...

Hei jentene mine :) Savnet dere masse.

Som dere vet har vi drevet med flytting til vår nye leilighet :yvonne:

Har ikke hatt internett og fått forbud på jobb mot å gå inn på noen sider :(

Men im back :D

Går bra med meg. Jobber og styrer med leiligheten. Trives utrolig bra hær for oss selv. Deilig å slippe å ha svigers helt oppå oss :fnise:

Ellers med helsa, er det så som så. Går til manuellterapaut 1 gang i uka. Har hjulpet litt på nakken, men smertene er tilbake etter 2 dagen på jobb :trist:

Åhh så fort dagene går, tenk dere den 25 i denne mnd har vi 1/2 års bryllupsdag allt :hakeslepp:

Hvordan har jentene mine det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

godt å seg deg her igjen, du har vært dypt savnet!! bra dere trives i leiligheten!! det er viktig det!

utrolig godt å ha deg tilbake vennen :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: og :velkommen: tilbake!! :)

Så flott at dere har kommet i orden! Kan tenke meg det er digg med et eget sted ja :Nikke: Dumt at du fikk smerter igjen..... hva gjør du hos manuellterapauten egentlig? :klø:

:hug: og :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klem:

godt å seg deg her igjen, du har vært dypt savnet!! bra dere trives i leiligheten!! det er viktig det!

utrolig godt å ha deg tilbake vennen :hug:

Nåååh. søta :klem: Det er kjempe deilig å være tilbake hos dere igjen også :D

:vinke: og :velkommen: tilbake!! :)

Så flott at dere har kommet i orden! Kan tenke meg det er digg med et eget sted ja :Nikke: Dumt at du fikk smerter igjen..... hva gjør du hos manuellterapauten egentlig? :klø:

:hug: og :klem: til deg!

Ja det er kjempe tungt, jeg er kjempe lei av hele ryggen og nakken. Men jeg nekter og legge meg ned :skya:

Han terapauten styrker musklene i nakken ved å strekke på den (jeg har for kort muskel der bak) også maserer han masse i nakken og skuldrene (DEILIG) Han knekker nakken opp av og til. Han pleier og knekke opp bekkenet mitt og ryggraden :tristbla: ekkle lyder da ja.

Så maserer han endel og løser opp muskelknuter.. Veldig dyktig mann. Og veldig forsiktig, han vet at jeg ikke hærer sånn knekking egentlig.

Velkommen tilbake! :roser:

:helen: vennen

Godt å ha deg tilbake. :hug:

Takk takk søta mi :klem:

Endret av Bambi85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nååh søta mi. Masse :klem: til deg også.

Våkna kl 10 og tenkte, dette blir en smertefull dag. men da jeg hadde stått opp og rørt meg litt ble det bedre :D Har gått tur i 1 time i dag siden jeg ikke kommer meg på sats (har ikke busspenger) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og se deg igjen Bambi :klemmer:

Dumt at ryggen og nakken skal være så teit :troest: Håper det blir bedre med terapi ;)

Hva bringer helgen da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Godt og se deg igjen Bambi :klemmer:

Dumt at ryggen og nakken skal være så teit :troest: Håper det blir bedre med terapi ;)

Hva bringer helgen da?

:klemmer:

Hehe. Helgen bringer nok ikke så mye denne gang. Er temmelig blakk denne mnd :trist: Vi har vært uforsiktig med pengene :fy_fy: så har bare oss selv og takke.

Men blir litt deilig å bare slappe av også. har liksom ikke hatt så god tid til hverandre i det siste.

Hva skal du i helga da :klem:

Endret av Bambi85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere får sikkert en koselig helg selv om lommeboka er litt tom! Så lenge dere har hverandre blir det nok bra! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye man kan gjøre som ikke koster noe penger :lur: :lur:

:fnise:

håper du føler deg bedre idag vennen og at du får en kjempekoselig og deilig helg med din kjære :klemmer: det er så godt å ha deg tilbake her, bare så du vet det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...