Gå til innhold

Bambi sin dagbok


Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

Ja da starter jeg en ny dagbok. Nå har jeg jo ikke mer og gjøre inne hos jentene på bryllupsdagbok. Så da starter jeg en ny alt mulig dagbok hær:)

Skal blandt annet bruke denne som trenings motivasjon.

Jeg vil gå ned noen kilo + holde meg i form.

Skal i badestamp sammen med masse folk til nyttår og vil ha bort noen valker også;)

Skal: Trene og spise sundt.

Ha en makeover i ny og ned som belønning :jepp:

Unne meg noe godt på lørdager :)

Har allerede før bryllupet gått ned et par kilo:D

Endret av Bambi85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Japp da starter jeg:)

I dag skjer det lite på bambi fronten, har vært dårlig siden jeg kom hjem fra bryllupsreisen. Så ikke trening eller noe skjer for tiden. men har holdt meg unna brus og godteri (spiste 2 lakris figurer helt i ørska. før jeg tenkte meg om :( ) Men men ikke verdens undergang ;)

I morra skal jeg gå til byen ca 25 min. Og trene på Sats i byen. (Hvis jeg ikke er kvalm enda da)

Til middag blir det enten pølse/spinat pasta eller suppe. Må høre med mannen hva han vil ha.

Har ferie resten av uka, håper på at formen blir bedre så jeg kan trene. Trener til vanlig nesten hver dag.

Føler meg lat og ikke særlig ok i dag :kjefte: Dumme kvalmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planer for formiddagen:)

Spist frokost akkurat nå som besto av:

3 Karboblokkere

3 glutenfrie knekkebrød med litt hvitost

1 kokt egg

1 glass med fres (det er sånn sukkerfri energi ting med guava)

Skal straks gå inn til byen ca 25 min.

Shoppe litt også trene lamme bestisen min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går og i dag har jeg ikke vært særlig flink. Har ikke trent pga formen min :( Føler meg lat :sur:

I morra SKAL jeg trene.

Har vært hos frisør i dag og klippa meg (ble veldig fornøyd) samt kjøpt noen DR BRANDT ting. Virker som en bra serie.

Fikk også Alvekoppen min eller Divakoppen som det også heter, i dag. Fikk den fint på plass og gleder meg til å prøve den når den trengs. Skal prøve å sove med den i natt ettersom jeg tror perioden min er rett rundt hjørnet. Kjennes sånn ut :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant deg!! :hoppe:

Forresten, du skulle ta noen tester for å sjekke ut om cøliaki, ikke sant..? Hvis du ikke har gjort det enda må jeg nesten være litt streng og si at du ikke må begynne å spise glutenfritt før du har fått en diagnose! :nei: (Så at du skrev du hadde spist glutenfrie knekkebrød nemlig.. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Regner med at du har lest den laaaaaaaaaaange tråden om mooncupen her inne? ;) Jeg har hatt min i to perioder nå, og er kjempefornøyd.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant deg!! :hoppe:

Forresten, du skulle ta noen tester for å sjekke ut om cøliaki, ikke sant..? Hvis du ikke har gjort det enda må jeg nesten være litt streng og si at du ikke må begynne å spise glutenfritt før du har fått en diagnose! :nei: (Så at du skrev du hadde spist glutenfrie knekkebrød nemlig.. :fnise: )

'

Ja vet :( Ble bare sånn siden vi hadde så lite mat i skapene når jeg kom hjem fra syden ;)

Har enda ikke knødd meg til legen for å snakke om mageproblemene.

Skal etter helga, det lover jeg :jepp:

Velkommen hit foresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Regner med at du har lest den laaaaaaaaaaange tråden om mooncupen her inne? ;) Jeg har hatt min i to perioder nå, og er kjempefornøyd.

Hihi ja var det som fikk meg til å kjøpe selv. Sov med den i natt uten problemer. Men enda ikke fått tanta rød :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg vært flink :jepp.

15 min på steppmaskin

Samt forskjellige styrketrenings øvelser :)

Venter venter på tante rød :forvirret:

Må nesten ta meg en tur til legen på mandag hvis den ikke har kommet enda. Har sterke menssmerter men ingen mens. Huff. Ikke klar for graviditet nå på noen måter. :sukk: (ikke meningen å være ekkel mot noen hvis det er noen hær som har problemer med å bli gravid. Bare helt feil tidspunkt for oss i forhold til økonomi og boplass osv :klemmer: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært syk, og mensen har en tendens til å oppføre seg teit når man er syk. Ikke blir stressa da :) Da kan det tenkes at tante Rød blir enda mer trassig :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jo vært syk, og mensen har en tendens til å oppføre seg teit når man er syk. Ikke blir stressa da :) Da kan det tenkes at tante Rød blir enda mer trassig :klem:

:jepp: Det har du helt rett i. I dag er magen faktisk ikke vond lengre. :)

Håper det fortsetter sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går trente jeg i ca. en og en halv time. Det var deilig.

Spiste gulasj suppe (fra toro) med ekstra potet, gulrot, løk og noen pølser i. Helt ok middag. Den vant testen fra I FORM bladet når det kom til fettinnhold, salt og smak osv.

I dag har jeg fri og skal rydde litt i heimen. kl 16.30 ca skal jeg og trene sammen med kjære.

Lurer litt på å starte på noka igjen. Jobber jo på helsekost så får de billig. Har gått på den før og ikke spesiellt for vekta tenker jeg på den men også for at den gir mye energi. Og jeg sliter med å få i meg frokost for tida. Jeg har ikke gått opp i vekt de gangene jeg har gått på den og avsluttet, men så har jeg fulgt den rette måten og gjøre det på også da.

Krangler litt i meg selv for og i mot å starte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halvannen time!! WOW :klappe:

Hih ja var flink i går. Har trent i dag også men var ikke så super effektiv da. Men flink nok :jepp:

Skal ned til nyttår (skal nemlig i badestamp da :fnise: ) Må få stramma opp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har alltid hatt lyst til å prøve badestamp! Hvis det er sånn utendørs-sak det er snakk om..? Synes det ser så koselig ut å sitte ute i stampen med et glass rødvin når det er kaldt og snø! :jepp: Lykke til med oppstramming, du ser ut til å være på god vei! Halvannen times økt..! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er sånn ute sak :)

Det er deilig.

Vi har entradisjon med noen venner å dra til et sted med hytter og stamp hver nyttår :)

Ikke halveis nei akkurat starta igjen etter bryllupet og ferien med mye mat og godis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...