Gå til innhold

Bambi sin dagbok


Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

En skal jo kose seg litt også da! Det er jo ikke hver dag man er på bryllupsreise! :fnise:

Det har du helt rett i. Åh ta meg på ordet, vi har virkelig kosa oss :)

I dag har jeg ikke trent. Jobba til halv fire og har hodepine today.

Venter bare på kjære skal komme hjem :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tok foresten en Graviditets test i dag.

Den var negativ. Har så mye hormon klusj at jeg blir gal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Håper det ordner seg med hormoner og syklus og denslags snart!! :Nikke:

Har du forresten fått tatt blodprøver ang cøliaki enda? Synes du skal få gjort det jeg! Ubehandla cøliaki kan gjøre det vanskeligere å bli gravid... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En skal jo kose seg litt også da! Det er jo ikke hver dag man er på bryllupsreise! :fnise:

Ja helt enig ;)

Sliter litt med å få i gang motivasjnen for trening for tiden :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter litt med å få i gang motivasjnen for trening for tiden :sukk:

Jeg har det sånn innimellom, men jeg prøver å tenke tilbake til sist gang jeg trente og kjenne etter hva jeg følte da jeg først var i gang. Som regel kom motivasjonen mens jeg trente, og det må man huske på. Evnen til å sparke seg sjøl i rævva er minst like viktig som motivasjon. Nesten enda viktigere! :) Du har jo vært flink i det siste da! Men pass på å ha hviledag etter en beintøff økt, ellers blir alt bare pes! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det sånn innimellom, men jeg prøver å tenke tilbake til sist gang jeg trente og kjenne etter hva jeg følte da jeg først var i gang. Som regel kom motivasjonen mens jeg trente, og det må man huske på. Evnen til å sparke seg sjøl i rævva er minst like viktig som motivasjon. Nesten enda viktigere! :) Du har jo vært flink i det siste da! Men pass på å ha hviledag etter en beintøff økt, ellers blir alt bare pes! :klem:

Det har du helt rett i. Tusen takk vennen for gode ord, det hjalp faktisk veldig på :klem:

Nå er det helg igjen :danser: Skal bare kooooose meg med mannen min hele helga.

Vi driver å spiller WOW :fnise: Har gjort det noen år nå, så blir nok en WOW helg på oss :lur:

Han kommer snart hjem (har kort dag på fredager) Da skal vi trene kl 15.00 Også skal jeg muligens noen timer på kafe sammen med bestevenninna mi. :)

Har lyst på :vin: i dag :sikle:

Vi har endel igjen etter bryllupet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Bambi!!

Grttis med ny bok!!

Ser med misunnelse på signaturen din: "De veltrente koners klubb"... Misunnelig fordi jeg også vil være kone, og veltrent!! Tipper konseptet er litt det samme som Project Hottie Bride eller? Det har vært luftet å lage en Project Hottie Wife etter at medlemmene etter hver slutter å være bruder...

:klemmer: God helg da søta!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Bambi!!

Grttis med ny bok!!

Ser med misunnelse på signaturen din: "De veltrente koners klubb"... Misunnelig fordi jeg også vil være kone, og veltrent!! Tipper konseptet er litt det samme som Project Hottie Bride eller? Det har vært luftet å lage en Project Hottie Wife etter at medlemmene etter hver slutter å være bruder...

:klemmer: God helg da søta!!

Hehe. Tusen takk:)

Koselig at du fant fram til meg hær inne også :jepp:

Det er da ikke så alt for lenge til du kan hive deg med i den klubben *de veltrente koner* :fnise::klemmer:

Tiden går fortere enn man tror :)

Skal i helgen da?

God helg til deg også vennen :kose:

En klubb for veltrente koner må vi ha her inne :hoppe: for vi er jo tross alt de lekreste koner og bruder som finnes :strix:

Helt enig :jepp:

Endret av Bambi85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Håper jeg kan få medlemsskap i "de veltrente koners klubb" om en drøye 7 måneder :fnise:

Ja det er helt klart at du kan :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny bok på deg også jo! :hoppe:

Ser fram til å bli med i "de veltrente koners klubb" om temmelig nøyaktig tre måneder og en uke! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny bok på deg også jo! :hoppe:

Ser fram til å bli med i "de veltrente koners klubb" om temmelig nøyaktig tre måneder og en uke! :strix:

Hehe ja måtte jo starte ny bok nå når jeg ikke er vordende brud lengre :fnise:

Ser også frem til du kan bli med i klubben :) Vi trenger flere veltrente koner :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De veltrente koners klubb om ca 9 måneder!! :hoppe:

Det føles litt lenge til ;)

Nei nei. det går fort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå har jeg vært å trent :trene: Digg

Sto i 40 min på elipsemaskin. :)

I dag er det bare slappe av dag, god mat og kose meg med min aller kjæreste :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De veltrente koners klubb om ca 9 måneder!! :hoppe:

Det føles litt lenge til ;)

Glad det er lenge til jeg, for jeg føler jeg trenger all den tida jeg kan få, både til å bli veltrent og til bryllupet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad det er lenge til jeg, for jeg føler jeg trenger all den tida jeg kan få, både til å bli veltrent og til bryllupet :fnise:

Hehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vært å trent :trene: Digg

Sto i 40 min på elipsemaskin. :)

I dag er det bare slappe av dag, god mat og kose meg med min aller kjæreste :hjerter_rundt:

Flink du er! :klappe: Jeg har også trent i dag. Da er det ekstra godt å slappe av og kose seg etterpå. :)

Kos deg i kveld da. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...