Gå til innhold

Bambi sin dagbok


Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

Dere får sikkert en koselig helg selv om lommeboka er litt tom! Så lenge dere har hverandre blir det nok bra! :tommelopp:

ja det er sant. Alt man trenger er hverandre :strix:

Det er mye man kan gjøre som ikke koster noe penger :lur: :lur:

:fnise:

håper du føler deg bedre idag vennen og at du får en kjempekoselig og deilig helg med din kjære :klemmer: det er så godt å ha deg tilbake her, bare så du vet det :sjenert:

Tusen takk vennen, vi hadde det veldig koselig i helga, fikk besøk av mannens forlover som også er vår beste venn. Tok noen glass vin å noen drinker sammen med han. Hva gjorde du i helga da?

Det er veldig godt å være tilbake hær :hoppe: har savna dere masse, og spesiellt deg misoen min :klemmer:

Håper du får en fin helg. Kos dere med hverandre. :klemmer:

Tusen takk søte muffinen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nååww... :sjenert: søta :klemmer:

bra dere har hatt en fin helg :hoppe: høres jo veldig kos ut å ha venner på besøk og kose seg med vin :Nikke:

vi tok en rolig helg egentlig, var hjemme lørdag og bare slappet av og var sammen :rødme: deilig!! igår var vi hos svigers og "feiret" bursdagen til broren til kjære, han har bursdag idag men siden det er jobb idag så ble det litt vanskelig å dra til dem da!! var vel hjemme rundt 19:00...

når vi kom hjem ble vi liggende på gulvet :fnise: på stua og prate!!! :rødme: det var kjempekoselig!! fant ut at vi glemmer visst å skikkelig prate sammen av og til.. det var så kos å ligge der å dele tanker og sånt.. :strix:

håper du får en kjeeempefin dag søtnosen min :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nååww... :sjenert: søta :klemmer:

bra dere har hatt en fin helg :hoppe: høres jo veldig kos ut å ha venner på besøk og kose seg med vin :Nikke:

vi tok en rolig helg egentlig, var hjemme lørdag og bare slappet av og var sammen :rødme: deilig!! igår var vi hos svigers og "feiret" bursdagen til broren til kjære, han har bursdag idag men siden det er jobb idag så ble det litt vanskelig å dra til dem da!! var vel hjemme rundt 19:00...

når vi kom hjem ble vi liggende på gulvet :fnise: på stua og prate!!! :rødme: det var kjempekoselig!! fant ut at vi glemmer visst å skikkelig prate sammen av og til.. det var så kos å ligge der å dele tanker og sånt.. :strix:

håper du får en kjeeempefin dag søtnosen min :klemmer:

:rødme: det hørtes veldig romantisk å deilig ut å bare ligge å prate sammen. Åhh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har det med å ligge på gulvet å prate, gjorde det i går også :fnise: veldig koselig, men veldig hardt :ler:

hvordan er det med deg vennen?? ryggen like ille!? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har det med å ligge på gulvet å prate, gjorde det i går også :fnise: veldig koselig, men veldig hardt :ler:

hvordan er det med deg vennen?? ryggen like ille!? :klemmer:

:ler: Søta.

Vi pleier og prate mye når vi går tur eller har lagt oss.

Akkurat nå er ryggen grusom, var på behandling i går og bahandleren knakk opp bekkenet mitt. det har han ikke gjort på flere uker. Så jeg er veldig sår og støl nedi ryggen. men håper at det blir bra.

I dag har jeg seinvakt :trist: Vil heller være hjemme lamme kjære mannen min :rødme:

:hakeslepp: Lørdag har vi halvt års bryllupsdag.

Tida går så fort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, stakkars vennen min :troest: håper det behandlingen hjelper da, så du ikke har vondt mer.. liker ikke at du har det vondt :hug:

ja tiden flyr!! det er det ingen tvil om!! hva skal dere gjøre på dagen da?? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

huff, stakkars vennen min :troest: håper det behandlingen hjelper da, så du ikke har vondt mer.. liker ikke at du har det vondt :hug:

ja tiden flyr!! det er det ingen tvil om!! hva skal dere gjøre på dagen da?? :lur:

Håper også at behandlingen hjelper :trist: Jeg er mildt sagt drita lei og veldig frustrert over at det er blitt sånn.

Var hos legen i dag for jeg skulle be om noe smertestillende så jeg skulle mestre jobb, han sykemeldte meg igjen. :sukk:

Hehe ja vi skal nok finne på noe koselig på lørdag, men er så blakk så må finne på noe lurt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :hug:

hvordan var helgen, fikk dere feiret 6 mnds dagen?? :strix: håper det!! også håper jeg virkelig at ryggen din er på bedringens vei.. liker jo ikke at du har vondt!! legger igjen en :klemmer: til deg jeg.. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant dere på noe koselig på halvtårs bryllupsdagen?

:kose:

Vi hadde mannens forlover på besøk og tok en liten fest ;) Ble ikke noe feiring egentlig :sukk: Men tar det igjen når vi har 1 års dag. Da skal det feires stort :strix:

Hei vennen :hug:

hvordan var helgen, fikk dere feiret 6 mnds dagen?? :strix: håper det!! også håper jeg virkelig at ryggen din er på bedringens vei.. liker jo ikke at du har vondt!! legger igjen en :klemmer: til deg jeg.. :kose:

Hei hå søta.

Joda helga var helt grei den, som skrevet over så ble det ikke noe feiring egentlig. Men vi har det alltid så koselig sammen med mannen sin forlover som også er vår beste venn. Han er liksom som familie for oss. :)

Nå når jeg er sykemeldt og kan styre aktiviteten og ståing og gåing som jeg vil selv, så er ryggen mye bedre. Skal på behandling igjen i morra.

Masse masse :klem: til deg :)

Vi har foresten NYYYYYYYDELIG vær i dag hær i nord :hoppe:

Skal kl fire halv fem å trene for første gang på et par uker. Gleder meg :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får trent :hoppe: godt å høre at du er noe bedre, sånt liker vi :jepp:

he he, dere får ta det igjen når det er 1 års bryllupsdag :strix: det skal vi :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir nok koselig når dere har 1års bryllupsdag kan jeg tenke meg :strix:

Planer for langhelgen da?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miso

Hei søtnosen :kose:

hvordan går det med deg, ryggen bedre eller er det samme? :klem: håper du føler deg bedre og at du får en kjempefin dag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 måneder senere...

Oi det er lenge siden jeg har vært inne i boka mi :hakeslepp:

Vell har ikke skjedd noe nytt med meg de siste månedene.

Jeg er enda sykemeldt pga den dumme ryggen og nakken. :glare:

Skal til sykehuset på revmatologisk avd, til utredning. Legene sir at det kan være fibromyalgi. Og mye av det jeg leser om det stemmer med hvordan jeg har det og har hatt det tidligere..

I sommer har jeg foretatt meg 0.. Kjedelig som pokker :roll:

Men skal til Mosjøen den 28 og hente min nye valp :rødme:

En liten japansk spisshund som skal lyde navnet Laban.

Gleder meg som en unge på julaften. Har ønsket meg hund siden jeg var unge, så dette blir mega stas. Skal legge ut bilde av han her når jeg har fått han. :D

Nei nå må jeg starte og ordne meg litt, skal i bryllup til min søster i dag :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...