Gå til innhold

Bambi sin dagbok

Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

*misunnelig* Tenk på all den kunnskapen du får!!! Jeg tror jeg vil investere i det etter jul. Da har jeg litt mer penger, og jeg tror ikke det er så ille dyrt på studentidretten.... :Nikke:

God helg da, Bambi. Vær forsiktig på isen :fnise: (Gud, nå var jeg morsom...)!! :klem:

Hvis man har mulighet til å ha en PT så anbefaler jeg det absolutt!! det er en enorm pusher og motivasjon, samtidig som det i hvertfall hjelper meg til å fortsette å trene nå etter bryllupet! hadde ikke klart å komme i gang igjen etter bryllupet hadde det ikke vært for PT!! det er utrolig lærerikt, man lærer å trene riktig og det syns jeg er viktig!! :jepp: gjorde det fordi hun ikke er så dyr, betaler 330,- for en time! en venninne av meg betalte 750,- pr time :dåne: å så får jeg en del ekstra oppfølging pr mail og tlf! :jepp:

har en følelse av at jeg kommer til å fortsette med henne, som sagt så har jeg blitt avhengi :fnise:

:fnise: bambi på isen :fnise: ..men du må være forsiktig :jepp: bambimin :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi ja jeg er forsiktig. Er blitt sånn redd for å falle, sånn som gammle damer er :sjenert:

I dag har jeg trent og vært på jobb. Har fått motivasjonen til bake :hoppe: Er glad for det. Får bildene fra fotograf i løpet av uka :strix: GLEDER MEG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for både motivasjon og bilder! Regner med du legger ut noen på fb når du får de..? :lur:

Jepp will do :jepp:

motivasjon er bra :hoppe: send litt til meg :sjenert:

:strix: for bilder :strix:

:popcorn:

*mmmmmm sende over motivasjon til miso mmmmmmmm* :klappe: Motivasjon er på vei :)

Gleder meg såååååå til bildene :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh.... :rødme: så nyyydelige bilder av dere :strix: dere ser så lykkelige ut og kjærligheten mellom dere stråler :strix: :strix:

nydelige bambimin :hug:

:rødme: :rødme:

ps; litt mer motivasjon trengs, hvis det er greit :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Tusen takk vennen min :hoppe:

Er veldig fornøyd med bildene, har flere men orker ikke legge ut alle ;)

Motivasjon:

:hoppe:

:trene::danser: Stå på miso mor du klarer det :danser::trene:

Masse :klem: til deg vennen min.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :nigo:

Skammer meg litt for at jeg ikke har vært å hilst på i den nye dagboken din før nå :sjenert:

Har sett på bildene av dere på FB :) Dere er nydelige begge to :strix:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Tusen takk vennen min :hoppe:

Er veldig fornøyd med bildene, har flere men orker ikke legge ut alle ;)

Motivasjon:

:trene::danser: Stå på miso mor du klarer det :danser::trene:

Masse :klem: til deg vennen min.

åh :klemmer: tusen takk for motivasjon :hug: du er såå go!!!!

det funket, for idag har jeg trent før jobb :trene: så nå er jeg igang igjen!! tuuusen takk for gode motivasjonstanker :klemmer:

hva er planene for helgen for det nydelige bambiparet??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hei :nigo:

Skammer meg litt for at jeg ikke har vært å hilst på i den nye dagboken din før nå :sjenert:

Har sett på bildene av dere på FB :) Dere er nydelige begge to :strix:

:hug:

:fnise: Man kan ikke holde styr på alle ;)

Bare hyggelig at du fant fram til min nye bok :klem:

Vi er veldig fornøyde med bildene våre :rødme:

åh :klemmer: tusen takk for motivasjon :hug: du er såå go!!!!

det funket, for idag har jeg trent før jobb :trene: så nå er jeg igang igjen!! tuuusen takk for gode motivasjonstanker :klemmer:

hva er planene for helgen for det nydelige bambiparet??!

Åhhh så bra. Flinkingen min :kose:

Jeg har ikke vært flink i det hele tatt denne uka :( Har ikke vært i noe form. Kjære har feber og er ikke noe bra heller.

I dag har jeg vært på en ny jobb som jeg skal være i et par ganger i uka, det er på en undertøys butikk:) Har jobber 7,5 timer i dag noe som er helt uvant for meg :fnise: Så jeg er skikkelig sliten nå jeg.

I morra skal jeg på julebord med den faste jobben min. Gleder meg :hoppe:

Kjære skal bare være syk han stakkar :yvonne:

Hva skal du da miso vennen min? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny jobb? :) Så morsomt, gratulerer :hoppe: Ser for meg at det er nyttig å jobbe i en undertøysbutikk, med tanke på spenstige outfits man kan sprade i foran sin kjære :sjarmor:

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny jobb? :) Så morsomt, gratulerer :hoppe: Ser for meg at det er nyttig å jobbe i en undertøysbutikk, med tanke på spenstige outfits man kan sprade i foran sin kjære :sjarmor:

:ler:

:lur: Fåt jo faktisk 50 prosent rabatt, så det er mange muligheter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...