Mazilla Skrevet 6. desember 2008 #81 Del Skrevet 6. desember 2008 Flinkingen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #82 Del Skrevet 7. desember 2008 Flinkingen!! Det er takket være deres gode motivering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 8. desember 2008 #83 Del Skrevet 8. desember 2008 *misunnelig* Tenk på all den kunnskapen du får!!! Jeg tror jeg vil investere i det etter jul. Da har jeg litt mer penger, og jeg tror ikke det er så ille dyrt på studentidretten.... God helg da, Bambi. Vær forsiktig på isen (Gud, nå var jeg morsom...)!! Hvis man har mulighet til å ha en PT så anbefaler jeg det absolutt!! det er en enorm pusher og motivasjon, samtidig som det i hvertfall hjelper meg til å fortsette å trene nå etter bryllupet! hadde ikke klart å komme i gang igjen etter bryllupet hadde det ikke vært for PT!! det er utrolig lærerikt, man lærer å trene riktig og det syns jeg er viktig!! gjorde det fordi hun ikke er så dyr, betaler 330,- for en time! en venninne av meg betalte 750,- pr time :dåne: å så får jeg en del ekstra oppfølging pr mail og tlf! har en følelse av at jeg kommer til å fortsette med henne, som sagt så har jeg blitt avhengi bambi på isen ..men du må være forsiktig bambimin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 8. desember 2008 Forfatter #84 Del Skrevet 8. desember 2008 Hihi ja jeg er forsiktig. Er blitt sånn redd for å falle, sånn som gammle damer er I dag har jeg trent og vært på jobb. Har fått motivasjonen til bake Er glad for det. Får bildene fra fotograf i løpet av uka GLEDER MEG Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. desember 2008 #85 Del Skrevet 8. desember 2008 for både motivasjon og bilder! Regner med du legger ut noen på fb når du får de..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 9. desember 2008 #86 Del Skrevet 9. desember 2008 motivasjon er bra send litt til meg for bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #87 Del Skrevet 9. desember 2008 for både motivasjon og bilder! Regner med du legger ut noen på fb når du får de..? Jepp will do motivasjon er bra send litt til meg for bilder *mmmmmm sende over motivasjon til miso mmmmmmmm* Motivasjon er på vei Gleder meg såååååå til bildene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #88 Del Skrevet 10. desember 2008 Jippppppiiii Bildene er kommet og de er NYDELIGE. Noen ligger på FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. desember 2008 #89 Del Skrevet 10. desember 2008 *piler inn på fb* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. desember 2008 #90 Del Skrevet 11. desember 2008 oooh... inn på FB med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. desember 2008 #91 Del Skrevet 11. desember 2008 åh.... :rødme: så nyyydelige bilder av dere dere ser så lykkelige ut og kjærligheten mellom dere stråler :strix: nydelige bambimin :rødme: :rødme: ps; litt mer motivasjon trengs, hvis det er greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #92 Del Skrevet 11. desember 2008 Tusen takk vennen min Er veldig fornøyd med bildene, har flere men orker ikke legge ut alle Motivasjon: Stå på miso mor du klarer det Masse til deg vennen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 11. desember 2008 #93 Del Skrevet 11. desember 2008 Så fine bilder du har lagt ut. :rødme: Dere er søte sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #94 Del Skrevet 11. desember 2008 Så fine bilder du har lagt ut. :rødme: Dere er søte sammen! Tusen takk vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 12. desember 2008 #95 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei Skammer meg litt for at jeg ikke har vært å hilst på i den nye dagboken din før nå Har sett på bildene av dere på FB Dere er nydelige begge to Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. desember 2008 #96 Del Skrevet 12. desember 2008 Tusen takk vennen min Er veldig fornøyd med bildene, har flere men orker ikke legge ut alle Motivasjon: Stå på miso mor du klarer det Masse til deg vennen min. åh tusen takk for motivasjon du er såå go!!!! det funket, for idag har jeg trent før jobb så nå er jeg igang igjen!! tuuusen takk for gode motivasjonstanker hva er planene for helgen for det nydelige bambiparet??! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 12. desember 2008 Forfatter #97 Del Skrevet 12. desember 2008 Hei Skammer meg litt for at jeg ikke har vært å hilst på i den nye dagboken din før nå Har sett på bildene av dere på FB Dere er nydelige begge to Man kan ikke holde styr på alle Bare hyggelig at du fant fram til min nye bok Vi er veldig fornøyde med bildene våre :rødme: åh tusen takk for motivasjon du er såå go!!!! det funket, for idag har jeg trent før jobb så nå er jeg igang igjen!! tuuusen takk for gode motivasjonstanker hva er planene for helgen for det nydelige bambiparet??! Åhhh så bra. Flinkingen min Jeg har ikke vært flink i det hele tatt denne uka Har ikke vært i noe form. Kjære har feber og er ikke noe bra heller. I dag har jeg vært på en ny jobb som jeg skal være i et par ganger i uka, det er på en undertøys butikk:) Har jobber 7,5 timer i dag noe som er helt uvant for meg Så jeg er skikkelig sliten nå jeg. I morra skal jeg på julebord med den faste jobben min. Gleder meg Kjære skal bare være syk han stakkar Hva skal du da miso vennen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 13. desember 2008 #98 Del Skrevet 13. desember 2008 Ny jobb? Så morsomt, gratulerer Ser for meg at det er nyttig å jobbe i en undertøysbutikk, med tanke på spenstige outfits man kan sprade i foran sin kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #99 Del Skrevet 13. desember 2008 Ny jobb? Så morsomt, gratulerer Ser for meg at det er nyttig å jobbe i en undertøysbutikk, med tanke på spenstige outfits man kan sprade i foran sin kjære Fåt jo faktisk 50 prosent rabatt, så det er mange muligheter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 14. desember 2008 #100 Del Skrevet 14. desember 2008 Så kjekt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå