Lille Blåklokke Skrevet 29. november 2008 Forfatter #41 Del Skrevet 29. november 2008 Flink du er! Jeg har også trent i dag. Da er det ekstra godt å slappe av og kose seg etterpå. Kos deg i kveld da. Da er du også flink Vi skal kose oss max i dag. Du får ha en suveren kveld du oxo søta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 30. november 2008 Forfatter #42 Del Skrevet 30. november 2008 Da var julestjerna oppe :D Julestemning. wwwwwwweeeeeeeeee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #43 Del Skrevet 1. desember 2008 God morning Ahhh sitter og sløver og lurer på hva man skal lage til frokost i dag. Har sovet lenge i dag. Deilig Skal på jobb kl halv fire. Slæppings off til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. desember 2008 #44 Del Skrevet 1. desember 2008 Har sendt deg mail Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. desember 2008 #45 Del Skrevet 1. desember 2008 Goooooood maaaaandaaaag!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #46 Del Skrevet 1. desember 2008 Har sendt deg mail Weeeeeeeeee Skal inn å se nå Goooooood maaaaandaaaag!!!!! Hihi. Hvilke planer har den søtnosen i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. desember 2008 #47 Del Skrevet 1. desember 2008 sjekk nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. desember 2008 #48 Del Skrevet 1. desember 2008 Hihi. Hvilke planer har den søtnosen i dag da? I dag er det å prøve å lese, og å slappe av før nattevakt! Og du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #49 Del Skrevet 1. desember 2008 sjekk nå!! Åh så nydelig. Vakkre Misoen. I dag er det å prøve å lese, og å slappe av før nattevakt! Og du da? Flinke du Hvor jobber du? Jeg sitter bare å sløver før jeg skal på seinvakt fra 15.30-20.30. Maner meg opp til å gå til jobb. Tar ca 20 min og det er laaaaaaaaaang oppoverbakke og laaaaaaaaaaang nedoverbakke. Må nok ha på isbrodder tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. desember 2008 #50 Del Skrevet 1. desember 2008 Høres ut som om brodder er en god ide, ja! Det må jeg og skaffe meg, tror jeg. Har en hund som plutselig kan bli opptatt av en katt, og da sklir jo jeg etter Jeg jobber på en bolig for psykisk utviklingshemmede, 50 % nattevaktstilling. Så kort vakt du har, heldig du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. desember 2008 #51 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg pyntet også til jul/advent i helgen - det ble så fint!! Og så fikk jeg flax-julekalender av jobben, så nå er det stas hver morgen på jobb fremover... og snart har jeg vunnet 500.000... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #52 Del Skrevet 1. desember 2008 Høres ut som om brodder er en god ide, ja! Det må jeg og skaffe meg, tror jeg. Har en hund som plutselig kan bli opptatt av en katt, og da sklir jo jeg etter Jeg jobber på en bolig for psykisk utviklingshemmede, 50 % nattevaktstilling. Så kort vakt du har, heldig du Ja jeg har bare tatt en ekstravakt i dag for ei som skal ha eksamen i morra Men jobber i 50 prosent stilling til vanlig så har ofte korte vakter Er du utdannet innenfor helsesektoren? Jeg pyntet også til jul/advent i helgen - det ble så fint!! Og så fikk jeg flax-julekalender av jobben, så nå er det stas hver morgen på jobb fremover... og snart har jeg vunnet 500.000... Jeg ELSKER jul Må også kjøpe meg en sånn flax kalender så jeg blir rik Det kan jo ikke gå galt med en sånn kalender Hva jobber du med da frøken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. desember 2008 #53 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja jeg har bare tatt en ekstravakt i dag for ei som skal ha eksamen i morra Men jobber i 50 prosent stilling til vanlig så har ofte korte vakter Er du utdannet innenfor helsesektoren? Jeg ELSKER jul Må også kjøpe meg en sånn flax kalender så jeg blir rik Det kan jo ikke gå galt med en sånn kalender Hva jobber du med da frøken? Nei, det kan bare ikke gå galt det!! Jeg hører på KlemFM - non stpo julesanger i desember!! Jeg er jurist... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 1. desember 2008 #54 Del Skrevet 1. desember 2008 Ja jeg har bare tatt en ekstravakt i dag for ei som skal ha eksamen i morra Men jobber i 50 prosent stilling til vanlig så har ofte korte vakter Er du utdannet innenfor helsesektoren? Nei, er ikke utdannet. Har jobbet som assistent i mange år. Helt siden jeg var 18 faktisk.... herregud.... 11 år..... shit.... Begynner å bli skikkelig gammal Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #55 Del Skrevet 1. desember 2008 Nei, det kan bare ikke gå galt det!! Jeg hører på KlemFM - non stpo julesanger i desember!! Jeg er jurist... Glaaaade jul..... Helllige juuuuuullll Jurist... Er det kjedelig? Syns det hørtes bra ut jeg. Nei, er ikke utdannet. Har jobbet som assistent i mange år. Helt siden jeg var 18 faktisk.... herregud.... 11 år..... shit.... Begynner å bli skikkelig gammal Ahh Neida man er ikke eldre enn man føler seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 1. desember 2008 #56 Del Skrevet 1. desember 2008 :strix: NYDELIGE BAMBIMOR :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 1. desember 2008 #57 Del Skrevet 1. desember 2008 Glaaaade jul..... Helllige juuuuuullll Jurist... Er det kjedelig? Syns det hørtes bra ut jeg. Nei da, som regel ikke så værst. Men i dag var det litt kjedelig på kontoret bare... Min "beste" kollega sluttet for en uke siden, og det er blitt litt traust her etter det.. Lurer litt på å se meg om etter et annet sted å jobbe... Ikke bare derfor altså, det er generelt en del ting jeg er litt misfornøyd med her. Som typisk går på hvordan ledelsen gjør ting, som ikke kommer til å endre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #58 Del Skrevet 1. desember 2008 :strix: NYDELIGE BAMBIMOR :strix: Søta mi Nei da, som regel ikke så værst. Men i dag var det litt kjedelig på kontoret bare... Min "beste" kollega sluttet for en uke siden, og det er blitt litt traust her etter det.. Lurer litt på å se meg om etter et annet sted å jobbe... Ikke bare derfor altså, det er generelt en del ting jeg er litt misfornøyd med her. Som typisk går på hvordan ledelsen gjør ting, som ikke kommer til å endre seg. Så trist at "beste" kollega sluttet Det er så trasig når ledelsen på arbeidsplasser ikke e helt der man vil ha de Har selv vært borti slike mange ganger. Har litt sånn ledelse nå også. Men jeg leter faktisk etter annen jobb, det er fordi jeg nå jobber i 60 prosent og jeg trenger MER jobb så vi kan flytte. Men AKK ikke lett nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 2. desember 2008 #59 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei søta hvordan står det til med deg idag?? alt bra i Bambiland?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lille Blåklokke Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #60 Del Skrevet 2. desember 2008 Hei søta hvordan står det til med deg idag?? alt bra i Bambiland?? Hei vennen I dag er jeg mega sliten. Har sovet så lite i natt og jobbet fra 8-15,30. Men har det egentlig bra Har ikke vært trene flink i dag da, men gikk til og fra jobb samt at jeg har vaska koppene Hvordan har du det da lille misoen min? Hvordan går det med treningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå