Gå til innhold

Bambi sin dagbok

Lille Blåklokke

Anbefalte innlegg

Hei vennen :klemmer:

håper formen din er bedre og at du føler deg frisk igjen!! utrolig kjipt å være syk i jula!!

Utrolig moro at dere har begynt å prøve :danser: spennende ting fremover da ja :hoppe:

det går greit med meg, noen dager er tyngre enn andre.. men sånn er det jo når man har mistet noen man er glad i!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen :klemmer:

håper formen din er bedre og at du føler deg frisk igjen!! utrolig kjipt å være syk i jula!!

Utrolig moro at dere har begynt å prøve :danser: spennende ting fremover da ja :hoppe:

det går greit med meg, noen dager er tyngre enn andre.. men sånn er det jo når man har mistet noen man er glad i!!

Hei søtnosen min :klemmer:

Formen er bedre nå ja :jepp: Er starta å trene igjen også. I dag har jeg fri og skal ordne hær hjemme til helga, så jeg og mannen får det koselig ilag :sjenert:

Huff ja det er alltid tungt å miste noen man er glad i :trist: Men tiden legger alle sår. Husk å hent trøst og styrke hos de rundt deg.

Masse masse :klemmer: til deg vennen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver fler er prøvere hær inne? Har jeg gått glipp av noe i den tiden jeg har vært syk?? :klø: Så gøy at det er fler da.

Ja de flytte greierne må bare gå bra, selv om jeg blir gravid og får en :babysmokk: Det er synd at det er så dyrt å leie :trist:

Var veldig tungt å være syk i jula, lå med influensa/spysjuka og over 40 i feber :( Men er mye bedre nå :jepp: Kjenner bare at jeg har vondt i hodet og at jeg er rar i lungene når jeg trener. Ellers er alt ok.

Alt bra med deg, hatt en fin jul å nyttår?

:klemmer:

(svartens smily politi)

Ja, jeg mener å ha lest i noen dagbøker at det er et par til som er åpne for å begynne prøvingen ;) Er jo blitt gift de også :fnise:

Det ordner seg nok med leilighet og alt, bare viktig å ha troen på det :)

Huff, høres ikke noe gøy ut den sykdommen du har hatt :( Får håpe det kommer seg når du trener også! Om ikke så får du ta deg en tur til legen tror jeg ;)

Alt bare bra her, hatt en koselig jule og nyttårs feiring men er veldig glad for at hverdagen er her igjen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg mener å ha lest i noen dagbøker at det er et par til som er åpne for å begynne prøvingen ;) Er jo blitt gift de også :fnise:

Det ordner seg nok med leilighet og alt, bare viktig å ha troen på det :)

Huff, høres ikke noe gøy ut den sykdommen du har hatt :( Får håpe det kommer seg når du trener også! Om ikke så får du ta deg en tur til legen tror jeg ;)

Alt bare bra her, hatt en koselig jule og nyttårs feiring men er veldig glad for at hverdagen er her igjen :fnise:

Tror nok at jeg blir helt frisk. Kjennes sånn ut :)

Ja i dag har jeg ryddet og vasket etter jula. Deilig å få den unna, selv om jeg Elsker jul ;)

Skal til helga da? Vi skal kanskje i en bursdag ellers bare kose oss sammen. Ta det litt rolig etter nyttårsfeiringa :fnise: Gikk litt hardt for seg den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere skal prøve litt!! :hoppe: Vi skal starte med det etter bryllupet, gleder meg!! Babyene får masse hyggelige KG-tanter i hvert fall, det er jeg ikke bekymret for!! :):tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere skal prøve litt!! :hoppe: Vi skal starte med det etter bryllupet, gleder meg!! Babyene får masse hyggelige KG-tanter i hvert fall, det er jeg ikke bekymret for!! :):tommel:

Åhh da er det ikke lenge til det kanskje blir en liten Cypress :babysmokk:

:hoppe:

Ja masse masse koselige KG tanter hær inne :jepp:

Ja vi ville å vente til vi ble :bryllup::kose::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja har vært kjip jul sånn sett :(

Ja det skjer når det skjer :jepp:

Alt bra med deg søta?

Ja, alt er veldig bra her. :jepp: Tenker mye på bryllup om dagen. ;)

Gleder meg til å bli KG-tante! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alt er veldig bra her. :jepp: Tenker mye på bryllup om dagen. ;)

Gleder meg til å bli KG-tante! :strix:

Åhh tiden kommer til å fly avgårde for deg :strix: Snart er du gift. :hoppe:

Er du i rute med alt nå eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok at jeg blir helt frisk. Kjennes sånn ut :)

Ja i dag har jeg ryddet og vasket etter jula. Deilig å få den unna, selv om jeg Elsker jul ;)

Skal til helga da? Vi skal kanskje i en bursdag ellers bare kose oss sammen. Ta det litt rolig etter nyttårsfeiringa :fnise: Gikk litt hardt for seg den dagen.

Så godt å høre at du er frisk igjen :kose:

Elsker jul jeg også, men ikke like høyt som jeg elsker å fjerne julepynten igjen :fnise: litt rar sånn sett ;)

Til helgen tenkte vi å titte om vi fant noe brukendes på januar salget og slappe av litt. I morra må jeg opp grytidlig, guttungen har håndballkamper allerede 0830, det tar på å være stemor ;) Så tror alt i alt at det blir en koselig helg :)

Det går an å ta det rolig på bursdagsfering og da ;) Men det koseligste er å kose seg sammen bare dere to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre at du er frisk igjen :kose:

Elsker jul jeg også, men ikke like høyt som jeg elsker å fjerne julepynten igjen :fnise: litt rar sånn sett ;)

Til helgen tenkte vi å titte om vi fant noe brukendes på januar salget og slappe av litt. I morra må jeg opp grytidlig, guttungen har håndballkamper allerede 0830, det tar på å være stemor ;) Så tror alt i alt at det blir en koselig helg :)

Det går an å ta det rolig på bursdagsfering og da ;) Men det koseligste er å kose seg sammen bare dere to.

Du er flink stemor :jepp:

Jo det går å ta det rolig, men kjenner jeg oss rett og de som skal ha bursdag så blir det ikke rolig uansett :hoho:

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh tiden kommer til å fly avgårde for deg :strix: Snart er du gift. :hoppe:

Er du i rute med alt nå eller?

Ja! :strix:

Ja, jeg tror jeg er ganske bra i rute. :) Bare glede, ikke noe stress. :nigo:

Hadde du en bra helg eller? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snoka litt på bryllupsbildene deres på facebook nå, også lurte jeg på en ting.. Hva slags kake var bryllupskaka? Den så skikkelig god ut! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja! :strix:

Ja, jeg tror jeg er ganske bra i rute. :) Bare glede, ikke noe stress. :nigo:

Hadde du en bra helg eller? :klem:

Gleder meg også på dine vegne :hoppe:

Helga var helt ok. Har betennelse i musklaturen i rygg og nakke så er litt uggen for tida.

Jeg snoka litt på bryllupsbildene deres på facebook nå, også lurte jeg på en ting.. Hva slags kake var bryllupskaka? Den så skikkelig god ut! :sikle:

De to nederste var trøffelkake med en nydelig nøttebunn og marengs over, jordbærsaus til... Den øverste var en sitrontærte på nøttebunn med marengs over, og vaniljesaus. Det var en aldeles nyyyyyydelig kake :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KAKEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :hakeslepp:

MMMMMMMMMMMMMMMM KAKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sikle: :sikle: den kaka hørtes jammy ut :sikle:

bortsett fra det med sitronene, tåler ikke sitron :sukk: men resten :sikle:

nam!!!!

hvordan står det til med søtnosen idag? :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:sikle: :sikle: den kaka hørtes jammy ut :sikle:

bortsett fra det med sitronene, tåler ikke sitron :sukk: men resten :sikle:

nam!!!!

hvordan står det til med søtnosen idag? :klemmer:

Den var nydelig. Jeg spiste ikke av sitrontærta, den var mest der for det er alltid noen som ikke vil ha sjokolade. Men hadde nesten hele den igjen etter bryllupet.

Går bra med meg, eller så bra det kan gå nå for tida. Har betennelse i ryggen og nakken :trist: Så er sykemeldt en stund framover.

Hvordan går det med deg vennen? :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg også på dine vegne :hoppe:

Helga var helt ok. Har betennelse i musklaturen i rygg og nakke så er litt uggen for tida.

Nååh, takk, søta. :hug:

Huff, det hørtes ikke noe særlig ut. Får håpe det ikke sitter i så lenge da.

Nå fikk jeg lyst på kake! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Hvordan går dagene? Blitt bedre i rygg og nakke?

Den kaka både ser og høres fantastisk ut! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betennelse........ usj.... hørtes ikke godt ut. Ryggen og nakken er en smule viktig... høres ekkelt ut å ha betennelse der... Du får vel ikke gjort annet enn å ta det med ro? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...