Polymorph Skrevet 7. januar 2012 #81 Skrevet 7. januar 2012 Kanskje du kan prøve cataflam? Spør legen om resept. God bedring!
Gjest Anonym Skrevet 29. juli 2012 #82 Skrevet 29. juli 2012 Holder på å dævve akkurat nå av dette. Får ikke sove og greier ikke svelge tabletter Og jeg er bare 13! Det er så urettferdig! Samme her! er også 13, har så sterke mensensmerter at det føles ut som om jeg skal dø!
Lyra Belacqua Skrevet 30. juli 2012 #83 Skrevet 30. juli 2012 Jeg slet mye med menssmerter tidligere, men det hjelper å trene + spise sunt i hverdagene! Før klarte jeg nesten ikke å gå, nå kjenner jeg nesten ikke at jeg har mensen!
Gjest Husmora Skrevet 23. februar 2013 #84 Skrevet 23. februar 2013 Varmeflaske, sove på magen og massere magen når man er oppblåst på det verste, spise grove produkter og mindre sukker når mensen nærmer seg.
Gjest Frida Skrevet 23. april 2013 #85 Skrevet 23. april 2013 Sist måned hoppet jeg over mensen for første gang med p piller. Selv om jeg gjorde dette blødde jeg litt alikevell. Månen etterpå (som var igår) fikk jeg de sykeste mensesnsmertene noen sinne. Jeg gikk på skolen og begynte å brekke meg, alle sa jeg så helt hvit ut i ansiktet. Plutselig måtte jeg spy og spydde i en bossbøtte i klasseromme.. hehe deilig. Så kom jeg hjem å sov i mange timer. Da jeg måtte på do reiste jeg meg opp og var så svimmel at jeg så ikke noen ting. Da jeg åpnet døren på do besvimte jeg med hode først i gulve, husker bare at jeg våknet opp med hode under doen og en liten form for øresus! Så begynte jeg å spy som bare det i vasken mens jeg satt på toalette. Dette var døds skummelt for jeg har aldri opplevd noe lignende! Er mensensmerter, besvimelse og spying normalt?? Jeg er bedre idag men har enda bittelitt vondt i magen. Merkelig at det skulle bare vare i en dag. har ikke snakt me legen ettersom det går bedre idag.
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2016 #86 Skrevet 15. februar 2016 Huff, dette høres ikke godt ut. På denne siden finner du mange gode råd mot mensensmerter: http://www.kjerringraadkroken.com/mensensmerter/ Anonymkode: 845af...38e
lillesky Skrevet 2. september 2016 #87 Skrevet 2. september 2016 Innlegg om medisindosering er ryddet. Minner om KGs regler. /lillesky (mod)
Tingeling89 Skrevet 3. september 2016 #88 Skrevet 3. september 2016 Den 15. november 2008 at 1.13, Tenshi skrev: Jeg er en av de heldige utvalgte med utrulig sterke mensen smerter. Det er ofte så vondt at jeg besvimer. Kaster opp. Klarer ikke spise. Helt utrolig forfærdelig. Som eksempel tok jeg 5 panodilzapp idag og en pinex forte (fått av legen) Dette hjalp ingenting. Så jeg låg å vrei meg i senga med en varmeflaskepute ting å hyl grein i fem timer. Å da mener jeg hylgrein. Prøvde krabbe ut på kjøkkenet for å få meg noe å drikke. men ble bare liggende på gulvet. Ikke hadde jeg penger på kortet heller. Å samboeren var ikke hjemme. Lite koselig. Kastet opp å holdt på å besvime. Dagen idag har ikke vært veldig gøy. Sånn som dette er det hver eneste gang. HAr vært hos legevakten ofte pga dette. Fikk beskjed der om å ta 900 mg smertestillende 3 ganger daglig. Nå nylig fikk jeg pinex forte som jeg skulle blande med ibux. Dette hjelper meg ingenting egentlig. Å det som kommer ut er ikke alltid rennende. Kommer av og til noen tjukke klumper nesten. Ser nesten ut som gele. Beklager detaljene. Det skjer også at jeg ikke klarer stå på beina. Men det sier vel smertene alt om. Noen som har det sånn som meg ? Endomitriose kan dette høres ut som. Krev av legen å bli undersøkt for dette.
The Kitten Skrevet 3. september 2016 #89 Skrevet 3. september 2016 5 timer siden, Tingeling89 skrev: Endomitriose kan dette høres ut som. Krev av legen å bli undersøkt for dette. TS har forhåpentligvis vært til legen iløpet av de nesten 8 årene som har gått siden hun opprettet tråden. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå