Gjest Trulselinemor Skrevet 15. desember 2008 #81 Skrevet 15. desember 2008 :rødme: Jeg sitter her og har spist frokost, og nå er det masse liv der nede!!! Åååh, jeg vil bare sitte her og kjenne, vil ikke på jobb, aaaargh... Herlighet, jeg er fryktelig enspora og tussete om dagen. Dette er så stort!! Så herlig å lese at du kjenner liv. Kos deg masse. Dette fortjener du virkelig.
Kvist Skrevet 15. desember 2008 #82 Skrevet 15. desember 2008 :rødme: Jeg sitter her og har spist frokost, og nå er det masse liv der nede!!! Åååh, jeg vil bare sitte her og kjenne, vil ikke på jobb, aaaargh... Herlighet, jeg er fryktelig enspora og tussete om dagen. Dette er så stort!! Åhh, kjønner godt at du blir tussete av det jeg, virker helt fantastisk. Må si jeg gleder meg enda mer til det er min tur til å kjenne sånt av å lese her Ha en fin dag Kylling!
pondusa Skrevet 19. desember 2008 #83 Skrevet 19. desember 2008 (endret) Først av alt, GRATULERER så masse. Dette hadde jeg ikke fått med meg. Kos deg masse med spark og bevegelser, man blir noe ensporet når man går gravid ja. Sukk, føler ikke jeg er ferdig enda, men fornuften tilsier vel at vi er det... Endret 19. desember 2008 av pondusa
jente 79 Skrevet 20. desember 2008 #84 Skrevet 20. desember 2008 19 uker!!! Tenk du er snart halvveis :biggring: Skjønner deg godt, er utrolig stort å kjenne livet inni seg. God jul
Strix Skrevet 21. desember 2008 #85 Skrevet 21. desember 2008 Vil ønske deg en koselig jul og et riktig godt nytt år! Håper du koser deg og får det fint
^^Sunny^^ Skrevet 23. desember 2008 #87 Skrevet 23. desember 2008 Du er jo nesten halvveis !!!! Så fort tiden går ... Åh, så herlig at du kjenner liv Kylling :rødme: Håper dere får en kjempefin julefeiring
Kylling Skrevet 23. desember 2008 Forfatter #88 Skrevet 23. desember 2008 Takk for julehilsener, gratulasjoner og besøk! Kjempekoselig. Da er det ferie, og jeg skal ha fri i 12 dager! Herlig å ha fri i jula. Pleier som regel å jobbe, men jeg hadde spart noen feriedager og hadde litt avspasering til gode. Snart halvveis ja. Hvor blir tiden av? Tipper tida framover vil gå like raskt.. Kanskje vi snart bør begynne å tenke på utstyr og innkjøp. Synes slikt er litt skummelt, og har absolutt ingen hastverk.. Men det er jo greit å være ute i litt god tid. Satser på at det blir litt salg etter nyttår. Rart å tenke på at vi har ei lita jente neste jul... :rødme: Faktisk er det nokså uvirkelig. Hadde aldri trodd dette for et halvt år siden. Da var jeg drittlei av alt og hadde lyst til å gi opp hele prøvinga. Trenger vel ikke å si jeg er glad vi fortsatte? I dag har jeg kjent noen bevegelser i magen som ikke direkte kan ha vært spark. Var liksom rullende bevegelser. Ganske fascinerende å kjenne. Nå kaver vi noe veldig med juletreet her. Prøver å feste på lys, og det er det verste jeg vet. Men jeg kjenner det var godt å få treet inn. Det lukter jul med en gang. God jul til alle som titter innom!!
MellonCollie Skrevet 23. desember 2008 #89 Skrevet 23. desember 2008 Så herlig med alle bevegelsene :rødme: Ønsker deg og dine en riktig god jul!
Gjest nextlife Skrevet 24. desember 2008 #90 Skrevet 24. desember 2008 Jeg ønsker deg en riktig god jul
Gjest Trulselinemor Skrevet 24. desember 2008 #91 Skrevet 24. desember 2008 Innom for å ønske deg en riktig god jul
Gjest Trulselinemor Skrevet 31. desember 2008 #92 Skrevet 31. desember 2008 GODT NYTTÅR Håper vi holder kontakt i 2009. Ønsker deg et kjempe flott år!
Kylling Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #94 Skrevet 1. januar 2009 (endret) Takk jenter! 2009 er her, det året vi skal bli foreldre! Nå må tida mot mai gå fort altså.. Jula har vært fin. Stille og rolig, med altfor mye mat. Legger på meg i rekordfart nå. Men det driter jeg i så lenge jeg får tegn hver dag på at det bor et vesen i magen min. I morra skal jeg på kontroll, og jeg håper på en UL.. Hvis ikke skal jeg være superfornøyd med hjertelyd altså. Gruer meg til å gå på vekta, det er ikke noe gøy å se de harde fakta. Vi har en del utstyr klart nå. Jeg har søstre og venninner som velvillig vil gi og selge oss ting, så vi er kjempeglade for det. Endret 1. januar 2009 av Kylling
Strix Skrevet 1. januar 2009 #95 Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år til deg Begynt å få mage nå som vekta øker da?
Kylling Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #96 Skrevet 1. januar 2009 Godt nytt år til deg Begynt å få mage nå som vekta øker da? Ja, magen vokser den. Tror det er synlig for flere at jeg er gravid nå og ikke bare småfeit.
jente 79 Skrevet 1. januar 2009 #97 Skrevet 1. januar 2009 Så fint at du begynner å komme forbi småfeit stadiet Mye koseligere å se gravid ut enn småfeit Godt nytt år
Tinúviel Skrevet 1. januar 2009 #98 Skrevet 1. januar 2009 Neimen, jeg er bare altfor sjelden innom KG! GRATULERER Og ikke lenger enn halvveis var du kommet før jeg så det (måtte lete gjennom dagboka di for å se om jeg hadde fått det med meg før og så glemt det igjen - teflon i toppen her - og kom fram til at nei, det hadde jeg ikke ) Ønsker deg et fantastisk nytt år :D
Gjest Trulselinemor Skrevet 21. januar 2009 #99 Skrevet 21. januar 2009 Innom å legger igjen spor til deg vennen. Jeg er litt slik fortiden.
Kylling Skrevet 22. januar 2009 Forfatter #100 Skrevet 22. januar 2009 (endret) Jeg vet hvorfor du , Trulselinemor! Har ikke kommentert det da, for jeg har ikke hatt mye energi til nett i det siste. Men det blir spennende, og jeg skal følge med! Her er jeg i en periode med ekstrem trøtthet og lite energi. Føler meg rett og slett utmattet, og det har jeg gjort helt siden nyttår. Går og venter på at det skal gå over, og ståa er sånn nå at om jeg har sovet 10-11 timer, så klarer jeg dagen med et nødskrik. Sover jeg mindre enn dette, så går jeg rundt i koma og orker ingenting.. Det er utrolig slitsomt. Tenkte å dra til legen i neste uke og sjekke om jeg mangler noe hvis ikke dette går over. B12, jern osv. Så nå for tida består livet mitt av jobb, mat og soving. Ikke særlig givende, men mer orker jeg ikke. Ellers går det bra. Snart tid for ny UL, og jeg gleder meg til å hilse på lillemor igjen. Håper alt fremdeles er bra med henne. Hun er til tider veldig aktiv, og jeg elsker å ligge og kjenne på at hun sparker og romsterer nedi der. Endret 22. januar 2009 av Kylling
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå