Gå til innhold

Oppfordret til å bruke BH

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har bare en liten kommentar sånn på tampen av en debatt som er i ferd med å stilne av:

Når man skriver innlegg på KG som registrert bruker og forskjellige gjester i èn og samme tråd; vær litt smart når du skriver. Både skrivestil og "layout" avslører deg ganske kjapt. Samme uttrykksmåte, skrivefeil og mangel på forståelse for orddelig, samt måten å hele tiden manuelt skifte linje på er nokså tydelig.

Noen har tydeligvis en liten fetisj når det gjelder pupper som klasker under bevegelse...? Det blir litt kjedelig i lengden. :roll:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei, men de fleste kleskoder inneholder som regel noe med "anstendig antrukket". Stringtrusekanter som synes over bukselinningen er helt klart ikke i tråd med å være anstendig antrukket. Skulle man listet opp hver eneste liten ting som ble regnet som uanstendig ville listen blitt temmelig lang. Det er derfor det er vanlig å bare skrive "anstendig", og så håpe at folk har vett til å skjønne hva dette betyr.

Stringtruse langt over bukse/skjørtkanten ser bare så himla teit ut.Også med tanke på at noen mener det ser penere ut enn "vanlig" truse.For meg blir det det samme som feks servitører skulle sagge.Dressbuksa UNDER ræva..Men men..Litt off topic jeg nå hehe

Skrevet
Har bare en liten kommentar sånn på tampen av en debatt som er i ferd med å stilne av:

Når man skriver innlegg på KG som registrert bruker og forskjellige gjester i èn og samme tråd; vær litt smart når du skriver. Både skrivestil og "layout" avslører deg ganske kjapt. Samme uttrykksmåte, skrivefeil og mangel på forståelse for orddelig, samt måten å hele tiden manuelt skifte linje på er nokså tydelig.

Noen har tydeligvis en liten fetisj når det gjelder pupper som klasker under bevegelse...? Det blir litt kjedelig i lengden. :roll:

Sant sant. Tror jeg er litt treig i dag, irriterte meg voldsomt over denne skrivestilen i tråden her, samtidig som jeg funderte på hvorfor det var så mye av den her, og så lite i andre tråder. Men ser jo nå hva jeg burde ha skjønt for lenge siden. Troll kommer i mange former og farger!

Skrevet
Sant sant. Tror jeg er litt treig i dag, irriterte meg voldsomt over denne skrivestilen i tråden her, samtidig som jeg funderte på hvorfor det var så mye av den her, og så lite i andre tråder. Men ser jo nå hva jeg burde ha skjønt for lenge siden. Troll kommer i mange former og farger!

Haha, samme med meg! Jeg engasjerte meg i denne debatten, men jeg så ikke noe av det Page kommenterer før nå. ;)

Skrevet

Ja enig, det ser litt rart ut.

Uansett så synes jeg dette tema nå er så utdiskutert at jeg synes MODERATOR kan stenge posten for videre posting. Er det noen registrerte som kan gi beskjed ?

Skrevet

For det første en BH i størrelse 70 G GG eller H tror jeg faktisk du trenger. I tillegg vil jeg anbefale deg å kjøpe silikonputer som du legger under stroppene. Det er ikke stroppene som holder BH'en oppe, men faktisk den delen som er rundt kroppen....

Du bør gå på en skikkelig undertøysforretning, virkelig. Ser flere har skrevet dette....

Så, jeg klarer ikke la være. Store pupper er ikke nødvendigvis hengende, dinglende, duvende, slengende, og hva mer som har blitt skrevet her. Jeg har selv J-skål, og er over tredve, men har faste høye bryster. Kanskje nettopp fordi jeg bruker god og rett bh, og begynte med det tidlig...

MEN, jeg går ikke uten BH. Jeg går heller ikke i spesielt utringede klær, eller med store smykker som peker mot brystene. Det er fordi jeg vet hva folk ser på hvis jeg framhever det, og fordi jeg vil at folk skal se meg for litt andre ting. Spesielt å jobb....

Skrevet
Ja enig, det ser litt rart ut.

Uansett så synes jeg dette tema nå er så utdiskutert at jeg synes MODERATOR kan stenge posten for videre posting. Er det noen registrerte som kan gi beskjed ?

Utdiskutert? Det er da ikke vanlig at de stenger en tråd fordi noen av brukerne mener at det ikke er noe mer å diskutere!? Så vidt jeg kan se har ikke tråden blitt ryddet engang. :)

Skrevet
Du bør gå på en skikkelig undertøysforretning, virkelig. Ser flere har skrevet dette....

Du kan jo gjerne diskutere på generelt grunnlag her, men hvis du leser bare litt bakover så ser du at trådstarter har kjøpt seg ordentlig BH og bruker den på jobb.

Skrevet
Du kan jo gjerne diskutere på generelt grunnlag her, men hvis du leser bare litt bakover så ser du at trådstarter har kjøpt seg ordentlig BH og bruker den på jobb.

Jupp, jeg leste det, og hun har ikke fått korrekt størrelse i forhold til målene hun oppgir. Derfor GJENTAR jeg at hun bør gå til en skikkelig forretning. Diskuterer ikke på generelt grunnlag her...

Skrevet

LOL

Beklager skrivestill, jeg er ikke så god på rettskriving (mild dysleksi).

Så det jeg gjør er å skrive først i Microsoft Word for å sjekke skrive feil og så limer jeg inn I Editor feltet.

Vet at det ser litt oppdelt ut. Men jeg Sverger på at jeg ikke har dobbelt postert, eller prøvd å forsvare meg selv. Skal prøve å skrive litt penere.

Uansett takk for innspill, på et tema jeg trodde jeg kun ville få en eller to poster som svar. Håper vi kan treffes på en annen post.

Skrevet
LOL

Så det jeg gjør er å skrive først i Microsoft Word for å sjekke skrive feil og så limer jeg inn I Editor feltet.

Vet at det ser litt oppdelt ut. Men jeg Sverger på at jeg ikke har dobbelt postert, eller prøvd å forsvare meg selv. Skal prøve å skrive litt penere.

Uansett takk for innspill, på et tema jeg trodde jeg kun ville få en eller to poster som svar. Håper vi kan treffes på en annen post.

Den er grei, fint du har rettet opp. Var sikkert bare en tilfeldighet? Det er nok andre her som også bruker word.

Gjest Infralove
Skrevet (endret)

Litt på sida, men om du har lyst å bruke rettskrivingsprogram, så kan du laste ned nettlesaren firefox. Og deretter kan du laste ned ein "addon" som gjer at du får rettskriving i nettlesaren. Når du skriver innlegg, blir det raude strekar under orda som er skrivne feil. Og dobbelklikkar du på ordet får du forslag til ord.

Firefox

Ordbøker

Det er i alle fall mindre tungvint enn å kopiere frå word.

Der finst muligens slike ting til IE og, men det veit eg ikkje noko om.

Endret av Infralove
Skrevet

Helt ærlig, jeg tror de kvinnene som reagerer på dette er sjalu og ønsker at de hadde store bryster selv.

• 1 måned senere...
Skrevet
Det er beskrevet opptil flere ganger før i tråden: dissing og hopping vil automatisk føre til at blikket trekkes mot disseområdet, altså vil man oppleve at blikket trekkes mot en annens pupper. Og det er upassende å glo på andres pupper, altså vil folk bli stresset når de må konsentrere seg for ikke å glo.

For det første må jeg si at jeg er sjokkert over hvor fintfølende folk her er. (Er det rart det blir krig her i verden...) Som bedriftseier ville jeg aldri gitt beskjed til noen av mine kvinnelige ansatte at de burde begynne å bruke BH, og ikke ville jeg tenkt på at det var en problemstilling en gang. Vi jobber på kontor, men har daglig omgang med kunder som kommer innom, og de ansatte får gå kledd som de vil. Jeg hadde derimot reagert mer på om de gikk med grilldress, men hvis de absolutt hadde villet, hadde det vært greit for meg.

Jeg har vært innom staten som arbeidsplass noen ganger, men må innrømme at det er sjelden at jeg ser folk "hoppe og disse" rundt omkring. Betyr det da også at du mener at skikkelig feite folk burde gå med mageholder, siden det er så distraherende at magen deres disser?

Nei, fy skam dere så fordomsfulle dere er. Det mest sjokkerende er de som sier at "det er greit så lenge man har små og flotte pupper", men ikke når man har store som disser. Skal det virkelig avgjøres av skjønn? Det er jo grov diskriminering. Man har jo den kroppen man har. Dessuten er det en smakssak.

Til trådstarter: Jeg finner det underlig at en mellomleder i en annen avdeling tar opp dette. Derimot er jeg ikke så begeistret for sladring, så jeg hadde heller tatt det opp direkte med henne. Du kan jo formulere spørsmålet til om hun kjenner til at det er flere som har kommentert dette, eller om det bare er hennes egen mening. Hvis det bare er hennes egen mening, hadde jeg gitt faen. Da kan det bare være henne som er særs prippen.

Moral: I fremtiden burde alle gå i samme antrekk, som er totalt dekkende, ikke uanstendig, ikke stygg, ikke formet slik at andre kan mislike den, etc.

NOT! Ja til mangfold!

Skrevet

Det er ganske sikkert noen som har reagert på det at du ikke bruker BH, og da er det antakelig en grunn til det.

Nei, det er ikke sikkert BH-bruk eller manglende sådan hører inn under kleskode eller ikke, men i og med at du får vondt etter stroppene så er du antakelig forholdsvis brystfager, og da er det ikke til å unngå å legge merke til når noen går uten BH.

Jeg syns ikke det tar seg ut på en arbeidsplass og forstår godt at leder tok dette opp med deg.

Skrevet
Burde ikke dette strengt tatt være mannens problem, heller enn den BH-løse kvinnens? ;)

De voldsomme reaksjonene her, fra kvinner stort sett, taler kanskje for at vi kunne ha godt av å få satt det massive BH-kravet (og duve-angsten) i kulturen vår litt i perspektiv igjen?

Som kvinne vil jeg nok si at til og med jeg ville på et vis ha blitt distrahert av pupper som synlig disser, duver og brystvorter som viser at temperaturen ikke er helt passe. Jeg ville ikke blitt støtt, men brydd hadde jeg nok blitt, og hadde kanskje avsluttet samtalen fortere enn om alt var bare fryd og gammen.

Om man har en jobb hvor man må prate med mennesker (og i hvertfall hvis det er kunder!) face-to-face, mener jeg man bør ha et bevisst forhold til hva man har på seg.

Selv savner jeg litt mer stil fra en del av det motsatte kjønn. :)

Skrevet

Du kan regne med at denne lederen har blitt bedt om å si fra til deg om dette fordi hun også er kvinne, og at det er flere på arbeidsplassen din som har lagt merke til at du går uten BH og sagt at de synes det ikke er noe særlig. Du kan også regne med at lederen din ville synes at det var ukomfortabelt å snakke med deg om bruk av BH. Har man små pupper trenger man ikke BH, men har du store pupper (det kan jo virke sånn når du får vondt av stroppene) er det sjenerende for andre at du går uten BH.

Hvis du ikke vil bruke en vanlig BH kan du kanskje bruke en sportstopp eller lignende?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...