Gjest Wolfmoon Skrevet 3. januar 2009 #81 Del Skrevet 3. januar 2009 Godt nyttår Om enn litt på etterskudd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 3. januar 2009 #82 Del Skrevet 3. januar 2009 Krysser fingrene for at det dukker opp en spennende jobb til deg snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 3. januar 2009 #83 Del Skrevet 3. januar 2009 Krysser fingrene for at det dukker opp en spennende jobb til deg snart! takk, det gjør det sikkert. ser lyst på det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 3. januar 2009 #84 Del Skrevet 3. januar 2009 har vært hos mamma i dag, hun har en sånn badevekt........... shit'ass!!! jeg er vist på slanker'n!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. januar 2009 #85 Del Skrevet 4. januar 2009 Badevekter er nådeløse Et godt triks er å rette seg opp i ryggen, inn med magen og ut med puppa, så er det plutselig ikke så verst lengre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 4. januar 2009 #86 Del Skrevet 4. januar 2009 Denne er forresten også en god trøst i disse "starte et nytt og bedre liv" - tider Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 4. januar 2009 #87 Del Skrevet 4. januar 2009 Denne er forresten også en god trøst i disse "starte et nytt og bedre liv" - tider ti hi... glimrende unskyldning! men jeg har vært flink i dag... spise fiberik frokost, gikk tur, og har ikke hatt sukker i teen min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 4. januar 2009 #88 Del Skrevet 4. januar 2009 Godt nytt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 5. januar 2009 #89 Del Skrevet 5. januar 2009 Godt nytt år! godt nyttår til deg og ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 5. januar 2009 #90 Del Skrevet 5. januar 2009 neste uke jobber kjærligheten fra 11 til 19!! han har jobbet til 23 fra oktober til nå! det skal bli så koselig å spise middag sammen hver fag i 1 uke! ti hi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 5. januar 2009 #91 Del Skrevet 5. januar 2009 Så koselig med middag sammen Hva slags jobber søker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ansjoni Skrevet 5. januar 2009 #92 Del Skrevet 5. januar 2009 Næmmen, det blir vel stas!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 5. januar 2009 #93 Del Skrevet 5. januar 2009 Så koselig med middag sammen Hva slags jobber søker du på? jeg søker på det meste jeg tror vil kunne være interessant.... har sendt søknader både til lederstillinger og assistentstillinger. saken er at jeg begynte å jobbe ganske fort etter videregående og har aldri tatt hverken universitet eller høyskole.. og grunnen er at jeg ikke vet hva jeg skal bli når jeg blir stor? :klø: lurte en gang på å ta sånn yrkesveiledningstest.. men det var så dyrt atte.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 5. januar 2009 #94 Del Skrevet 5. januar 2009 Næmmen, det blir vel stas!! vær du sikker!! blir mer tid til alt da........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 5. januar 2009 #95 Del Skrevet 5. januar 2009 ganske fornøyd med egeninnsatsen min i dag.. ikke at jeg har vært på trening eller gått tur som jeg burde.. men jeg har gjort masse rent her i kåken! jeg har vasket ned hele baderommet ink. vegger skiftet sengetøy vasket både 60 vask og 30 vask betalt regninger tatt oppvasken bestilt kaffe til min kjære vasket kjøleskapet innvendig og kaset alt som har skiftet farge <--- til flinke meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. januar 2009 #96 Del Skrevet 5. januar 2009 Flink du har vært i dag da. Mye flinkere enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest misa Skrevet 5. januar 2009 #97 Del Skrevet 5. januar 2009 Dæsken, 90 vask på ÉN dag! Du er så flink! -misa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk edderkopp Skrevet 6. januar 2009 #98 Del Skrevet 6. januar 2009 Så herlig å ha mannen meir heima Flink du er til å rydde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 6. januar 2009 #99 Del Skrevet 6. januar 2009 Dæsken, 90 vask på ÉN dag! yepp... my name is Woman... SuperWoman! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fancy Nancy Skrevet 6. januar 2009 #100 Del Skrevet 6. januar 2009 Så herlig å ha mannen meir heima Flink du er til å rydde super koselig å ha ham hjemme på kveldene en stund fremover. gleder meg skikkelig til å gjøre sånne hverdagslige ting som å lage mat til ham osv... og kunne se på en film eller no'.. luxus! må bare på peke at jeg ikke ALLTID er like flink til å rydde.. men skjer at jeg får noe over meg og bare tryller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå